jeetje dames ben ook zo reuze moe enne jullie zijn wel vlot met kamertjes en wagens ha ha ik heb alles al en kan daar niet over mee kletsen maar de maxi cosi mura is een top wagen en de quinny ook maar daar kan geen meerij plankje aan iets om rekening mee te houden als er meer beebjes komen zo klets even een blz vol ha ha nu is de beurt weer aan jullie dames zet hem op!
Ha Lammetje, jajajaaja we zijn druk in de weer geweest hé! Goed tip over de quinny... Chipzzz (volgens mij weet mijn (tweelings)zus dat niet. En haar 2de is onderweg. We schelen 3 maanden. Dus nu zijn we ook gezellig samen zwanger! We hebben lekker 1 maandje gezellig samen (fingers crossed) zwangerscahpsverlof whooohoeeee! Ik ga even naar maxi cosi mura kijken...
Dames kunnen jullie hier even naar kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=3529021#3529021 Zit er heel erg mee..
Ik heb een nieuwe vraag voor jullie: vanaf wanneer moet je nieuwe kleding kopen? Denken jullie dat ik de kerst nog haal in mijn gewone kleding? Bij een 1e kindje groeit je buik toch nog niet zo hard, toch?
Ik denk dat we dat wel redden Mona Lisa! Al hoop ik liever van niet Trouwens mijn schoonvader weet het al. Hij vertelde vanmorgen aan mijn vriend dat ik zwanger was van een tweeling Toen wist hij nog niks! Dus mijn vriend heeft hem verteld dat ik inderdaad zwanger ben. Hij vond het wel heel erg leuk! Denk dat we het nou de rest ook gaan vertellen haha. Wie weten het al bij jullie?
Ok, mijn schoonfamilie is nogal groot Maar wil het heel erg graag mijn opa en oma vertellen. En mijn moeder!
Ok girlzzzz, ik ga afloggen. Morgen en dinsdag waarschijnlijk niet meer online. Na en dag werken kan ik geen pc meer zien. En de ervaring van vorige week leert dat ik na een werkdag al om 8 uur lig te pitten, dus met het verschuiven van het uur is dat dus 7 uur. Ik doe woensdagmiddag wel een verslagje van de gyn! Doei!
He Tinkerbell, wat een lastige situatie zeg! Ik denk dat het voor een ander heel moeilijk is om hierover te oordelen. Volg gewoon je eigen gevoel! Sterkte!
Das ook gezellig om samen met je zus verlof te hebben! Hhhmm, eens even kijken of er zometeen nog meer mensen in mijn omgeving zwanger zijn
Hier vandaag verder trouwens alles oké! Wel erg moe, last van mn borsten en enorm veel plassen...maar das alleen maar een goed teken toch Haha ik hoop trouwens dat ik met de kerst niet meer in mijn gewone kleding pas, is toch veel te leuk zo'n dikke toeter
@Tinkerbell21 Ik heb je http://www.zwangerschapspagina.....21#3529021 gelezen Je moet doen wat je gevoel zegt Maar in iedergeval zowat ik heb gelezen zou ik je kindje nooit met hem alleen laten! Zelf heb ik 2 jaar geen contact meer met me vader sinds hij hertrouwd is. Hij heeft ons dochtertje ook nog nooit gezien Hij had er wel de kansen voor gehad geboorte kaartje gekregen enzo terwijl andere opa's bewijze van een moord er voor zouden doen om hun kleinkind te zien Dus een echte goede vader opa is die dus niet Maar in iedergeval ons dochtertje weet niet beter daar ben ik wel blij mee Liefs
Meiden, ik zal waarschijnlijk toch geen juli mama worden Sinds vanmiddag bloedverlies... heb nog geen krampen dus nog wel een beetje hoop, al heb ik het idee dat ik mezelf valse hoop geef... Ik vond het erg gezellig met jullie te kletsen maar zal het nu even laten rusten tot ik wat meer zekerheid heb, want dit is heel zwaar... Succes de komende periode het gaat jullie goed en ik hoop dat jullie wel een mooie julibaby zullen krijgen... Liefs Mik
He Mik, wat erg! Maar zoals je zelf zegt, zolang je nog geen kramp hebt...hoop houden hoor! Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan en dat je snel weer mee komt kletsen!
tinkerbell ieder lichaam is verschillend het kan wel in lichte mate wat verder in je zwangerschap kan het echt trekkerig gaan voelen. overnieuwe kleding inderdaad bij eerste kindje groei je niet zo snel. meestal red je het wel een paar weken maar ook weer per mens verschillend het echt "baby groeien" is pas later maar je darmen zorgen eerder voor een dikke buik vaak gaat het de eerst weken hart en dan ineens staat het stil kerstkleding gaat er om hangen of het past een elastiekje door je knoopsgat doet wonderen maar je hebt ook leuke broeken en een gewoon shirt eroverheen niemand die het ziet mona lisa veel succes bij je gyn! en succes met je werk tinkerbell moeilijk verhaal je kan je kind zijn opa niet ontzeggen voor je kind kan je een keer opa langs laten komen en een keer daarheen gaan dan heb je de laatste stap gezet en zie je verder wel wat er gebeurd of niet dikke kans dat hij of omslaat dat hij het geweldig vind of niks meer laat horen zou hem niet alleen laten met de beeb
mik zolang het geen krampen zijn heb je 50 % heel veel moeders verliezen bloed rond de nod de eerste maand zolang het geen stolsels en krampen zijn en het bij een veegje /druppel blijft is er hoop googel er maar eens op hoe dan ook sterkte
@mik2sept God meid ik hoop echt voor jouw dat alles nog ten goede komt! pb me maar gerust als je je hart wilt luchten *DIkke kNUF*
@ robin & tinkerbell Hey meiden bedankt dat jullie me probeeren gerust te stellen,maar ik ben in paniek voor niks eigenlijk zal het jullie namenlijk ff uitleggen.. Nou hier een lang verhaal,zoals me gevoel al zei ben ik toch langer zwanger dan ik dacht ff alles samen gevat voor de gene die niet weten waar het over gaat. Ik heb 21 sept mijn laatste ongi gehad en van 4 t/m 7 okt een 2e donkere streep gehad op mijn ovu testen,maar omdat ik dus in de avond testen dit ivm werk overdag kon het dus goed zijn dat ik de lh piek heb mis gelopen,14 okt had ik weer een knal positiefe test (was waarschijnlijk een explosie van de innesteling)en de dag erna lichtjes,ik had steken in me buik en rug weeen niet normaal zo pijnlijk...nooit eerder meegemaakt.Vele zeiden dat 14 okt mijn ei sprong was,maar dat blijkt nu onmogenlijk te zijn als 14 okt mijn ei was zou het 21e of de 22e gaan innestelen,en ik had de 24e al een positiefe zwschaps test. Mijn lichaam kan nooit in die 2 a 3 dagen zoveel HCG hebben aangemaakt toch? want ze zeggen dat voor een zwangerschapstest minimaal 25+ HCG nodig is vooral bij CB.En ik had afgelopen zaterdag 2 positiefe CB testen.Dus 14 okt moet wel de innesteling zijn geweest want iemand kan niet zoveel hcg aanmaken in een korte tijd na de innesteling duurt dat ff...Morgen dus de gyn bellen die gaat een afspraak maken voor een echo,want ook hij denkt dat ik dus verder ben... Spannend! Liefs Shanna, _________________