Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Sucre
    Nou, vreselijk onrustig wordt ik er van. Ook omdat ik bij mijn eerste zwangerschap dat niet zo erg had.

Die pillen werken al tegen het vervelende misselijkheidsgevoel en ze kunnen absoluut geen kwaad. Zou gewoon eens bij je HA vragen, als je er de hele dag last van hebt, is het wel nodig. Ik zie het als je een beetje hoofdpijn hebt pak je soms ook een paracetamolletje, dan wacht je ook niet tot je mss griep hebt.

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    kelly

ik heb me ook aangemeld ;)

hier nog steeds kotsmisselijk, moet vaak overgeven bah. maandag ga ik toch iets anders aan m'n gyn vragen, want deze pilletjes hielpen niet (hielpen nochtans wel toen ik zwanger was van mijn tweede)

Deze tweede, onze jarne, is trouwens vanmiddag op zijn tandjes gevallen. Zijn twee voorste tandjes er in één ruk met wortel en al uit :(
    De tandarts zegt dat er niks aan te doen valt, het is gewoon geen zicht. 't Manneke is net twee jaar geworden en zit al met een grrot gat in z'n tanden, die wss pas binnen een jaar of drie zullen wisselen. Gelukkig zie je t bijna niet, want het is zo een knap schattig manneke, echt zonde :(

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    heb je geaccepteerd...
    wat ontzettend jammer van die tandjes

4. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Robin77
    Nou, ik ben ook blij dat ik mijn echo 'vervroegd' heb door een pretecho in te plannen voor 1 dec. Da's ff sneller dan de 23e bij de VK!

@ Kelly
    Grappig, zo vind ik je via hyves! Fijn dat je mij ook had toegevoegd!
    ff nieuwsgierig zitten spieken hoor. Is charlie een Shar-Pei? Wat een dotje!
    En wat was je een prachtig bruidje, slank hoor! En Bjorn is een lekker ventje!

@ Gyino
    Samen stinken dan, want we hadden pizza met knoflookolijven! hahaha :D

@ MiaMel
    Jaaaa, hoofdpijn, zucht. Soms sta ik er al mee op. Zal er wel bij horen...

@ Sabbe
    Achossie! Arm manneke. Zal wel pijn gedaan hebben! Oscar heeft een stukje tand afgebroken. Gelukkig niet zo heel erg. Wat ik wel erg vind is dat hij op de rand van onze glazen salontafel gevallen is en sindsdien als hij fronst of lacht, zie je een gleuf van de val. En op zijn lip zit een litteken van ook een val op dezelfde tafel. Denk dat we 'm bij de 2e ff naar zolder verhuizen en iets licht / plastic / ronds neerzetten.

Emasefene pilletjes? Die hielpen bij mij n.l. als een trein.

Wat een schattige kindje heb jij ook! Zat ff in je foto-album te kijken. Zo leuk dat je de meiden zo iets beter leert kennen!

Pffff, ik hou het niet helemaal meer bij ben ik bang.... Hb ik nu nog meiden overgeslagen met vragen? Sorry dan #-o

5. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Over stinken gesproken, onze Spaanse adoptiehond ligt hier een partij te meuren! :pale: :sick:

6. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik weeg nu 48 kg. Dus ik mag zo'n 12 kg aankomen. Ze zei dat het voor mijn gestel niet goed zou zijn om veel meer bij te komen. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik dan gewoon in twee breek :)

7. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    heej wbpepe,

Same here, veel krampen gehad. Pas vandaag weer een beetje over, maar gisteren lag ik aardig in bed te rollen van de kramp.
    Dan slaat de onrust echt toe.

Gelukkig vandaag ff rustig aan het front..

Blijf zitten kleintje....blijf.... :baby:

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Sabbe: arm mannetje. mijn dochter heeft het ook gehad en die had mazzel dat haar tanden nog vast zaten en terug gedrukt konden worden. Ze is alleen een klein hoekje van één van de tanden kwijt, maar beter inderdaad als zo'n gat in het gebit.

9. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Meilan
    Nou, zo te horen ben je nu al erg breekbaar, 48 kg is niet heel veel :D

*wou dat ik het woog*

10. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Dovaca
    Ben ergens toch gerust meer van deze 'klachtjes' te horen hoor, dank je wel!

11. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hallo,

ik ben hier al een tijdje niet geweest wel mee gelezen.
    ik ga hier pas actief mee doen als ik mijn 1 echo heb gehad en alles goed is.
    ik ben heel erg bang dat het weer mis gaat.
    zit er erg mee....

groetjes

12. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ black daliya
    Tja, aan dat gevoel kunnen wij niets veranderen ben ik bang. Van het positieve uitgaand: Tot over 6 weekjes dan maar :D

13. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Ik denk dat daar veel mensen bang voor zijn....
    Maar we gaan van het positieve uit.
    Hopelijk zien we je na je echo weer terug!

Groetjes Ani

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Nouwww ik ben toch wel blij met m,n spekies op m,n heupen en buik! :)
    Heb ik het niet zo snel koud!

Toen ik minder woog was ik veel sneller door en door koud. (ben een kou-kleum) ;)

@meilan ,
    ik had gelezen dat je gemiddelt 14 kilo aankomt bij een zwangerschap , al is dat bij iedereen verschillend natuurlijk.
    Maar ik denk dat als je al heel dun bent het wel mee zal vallen...
    (het komt er niet allemaal in 1x aan , maar geleidelijk )

15. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Nou, ik ben nu 70 kg, en ik ben nog steeds snel koud. 's werelds grootste koukleum hiero hoor! Hoogzomer, 30+ graden en als ik op blote voeten loop heb ik het gewoon koud!

Ik ben van Oscar 27 kg aangekomen... Ik woog 60, en ben nu 4 jr. later nog steeds 10kg zwaarder dan voor mijn zwangerschap :-$

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap woog ik 50kg.
    13aangekomen , woog aan het einde dus 63kg.

Nu weeg ik 48kg. Ben heel benieuwd hoeveel ik nu aankom , hoop toch niet te veel .

Moet zeggen dat de kilotjes er ook weer met 1,5maand eraf waren.

Verder alles goed hier. Gelukkig niet misselijk ofiets.
    Vandaag de zwangerschap bij de HA gemeld...

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik weeg nu 63 kilo (s,ochtends 62)
    Maar het maakt me eigelijk niet zoveel uit...

Voor een mooi klein beebje zou ik wel 50 kilo willen aankomen ;)
    (moet er dan natuurlijk wel weer af in het komende jaar daarna, niet alles maar toch wel een groot gedeelte ;) )

Had net een on-stopbare trek in een hamburger van de mac ! (lekker aant smikkelen whehe)
    Zo eerst een half uur lekker onder de douch warm worden en dromen ;)

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    :idea: Zijn hier trouwens meiden uit de achterhoek ?

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sabbe, toen ik een jaar of 3 was, ben ik met mijn mond op het ijs gevallen. Gevolg: ik heb jaren (!) zonder voortanden gelopen.

20. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Niet meer normaal jullie! Sla ik even 1 avond over om bij te lezen,kletsen jullie effe uhhhhh 20 pagina's vol.

En wat veel nieuwe zwangeren! Al 74 , het gaat hard en ik denk niet dat iedereen zich al heeft aangemeld voor de lijst. Doen! Op de site staat wie je allemaal een berichtje kunt sturen! Check it out!
    http://www.everyoneweb.com/julimamas/

Vandaag op kraamvisite geweest bij een collega. Heel gezellig!

Gisterenmiddag de schrik van mijn leven gehad trouwens. Onze lieve lab was een half uur zoek. Doet ze anders nooit! Ik heb in tranen mijn man gebeld (werkt op 5 min fietsen van thuis). Hij heeft de hele bosstrook bij ons thuis 3 keer afgefietst. Ik heb langs de vijver en eromheen zitten te zoeken. Totdat iemand in 1 keer keihard roept: joeho ze is hier. Waarschijnlijk achter een konijn aan gerend, het bos in en 2 bosstroken later pas beseft van hé nu zie ik vrouwke nergens meer... Die gup, ze was zich van geen kwaad bewust maar wel heel blij om ons te zien. En wij zeiden tegen mekaar: shit 5 jaar van ons leven en dit gaat om een hond (wel een hele lieve). Hoe erg moet het zijn als je in 1 keer je kind kwijt bent in de winkel; speeltuin etc...

Gisterenavond is mijn schoonmoeder gedotterd, maar helaas mislukt. Ze was met toch beroerd toen wij in het ZH waren. Opeens zakte de bloeddruk naar 40/20. Mijn man dacht dat hij terplekke zijn mama zag sterven. Ik werd ook onwel van de warmte in het ZH.. Toen ze gestabiliseerd was hebben we haar onze mooie echo laten zien ( zie album). Daar fleurde ze wel wat van op, maar omdat het dotteren niet gelukt is, is ze wel heel pessimistisch of ze dit kindje ooit mag gaan vasthouden :- (... Gelukkig mocht ze vandaag wel al naar huis, blijkbaar reageerde ze heel heftig op de contrastvloeistof die ze inspuiten...

Heftig dagje dus gisteren met veel stress. Manlief zei gisterenavond heel bezorgd: dit was geen goed dagje voor ons wondertje... zal niet veel gegroeid met al dat verdriet, onzekerheid en stress vandaag...

Groetjes
    MLS

Deel Deze Pagina