@MLS Oooohhh, ik ken die ongerustheid met je hond hoor! Hebben wij ook als Menta opeens wegloopt! Menta is een heel heel erg bang hondje, heeft ook een miseabel verleden van 4 jr. eenzame opsluiting in een betonnen hokje en zware mishandelingen (vel lichamelijke en geestelijke littekens dus). Dus toen er in ons park een luchtballon opgelaten werd, schok ze zo dat ze het op een rennen (windhond!) zette. Die hou je niet bij. Niet eens een beetje. Dus weg. Tja, wij zien een hond toch echt als onderdeel van het gezin, dus heb echt vreselijk verdriet en spanning als er iets met haar gebeurd. *zie Menta in mijn fotoalbum*
Ik zie trouwens dat we gelijk lopen.. 5 weken en 1 dag...misschien dat we daarom beiden een opstandige kleine hebben op hetzelfde moment
Ja leuk he die hyves....ik spaar ze allemaal decembermamas en julimamas hahahaha dus wees welkom. Chalie is idd een schar pei heerlijk beestje helaas wel zo goed als blind. Ja op mijn bruiloft was ik nog slank....dat is nu wel weer heel anders Bjorn tja wat kan ik daarover zeggen...hij lijkt op zijn mama, dat moet je wel knap worden hahahahaha pfff wat een ego.
hoi meiden daar ben ik weer... jeetje kunnen jullie allemaal op jullie werk internetten? of hebben jullie alternatieve werktijden? mamabeer ik en blij voor je! kristel fijn dat je slijmvlies dik genoeg is! Ik doe ook mee met mvm die vrouw is net weg. Hardstikke aardige vrouw en ik vind het ook niet zo een moeite. Ik had nog niet zo een heel dik streepje dus ik doe pas mee vanaf volgende week.
leuk die lijst zeg met alle gegevens van iedereen. Wat een hoop Juli kindjes! Valt me alleen op dat veel er kiezen voor flesvoeding. Wat is de reden daarvan ?
ik weet niet hoor, ik ben wel dun geloof ik met 55 kilo en 1m73 en ben toch elke zwangerschap 20 kilo bijgekomen. Wel snel weer verloren ook maar toch. 20 kilo is niet niets eh
Ik ben ook vrij slank weeg 55 kg bij een lengte van 1.75 cm. Hoop eigenlijk dat ik wel wat aankomt met de zwangerschap want nu is dat niet zo kan eten wat ik wil!
Ik ben ook erg slank 54 kg lengte 1:73 bij mijn 1ste zwangerschap ben ik ongeveer 13 kilo aangekomen. Had gehoopt dat ik een beetje vet zou houden maar mooi niet. Was erg snel weer slank. Ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap ga groeien. Is de kans dat ik nu sneller een buikje krijg omdat ik al zwanger ben geweest?. Dwarrel.
Jeetje wat kletsen jullie veel! Lees veel over gewicht. Ik weeg nu 57kg en voor de zwangerschap woog ik dat ook. Ik ben ong. 1.65 geloof ik? In de zwangerschap ben ik 12kg aangekomen.. Ik duik mijn bedje in.. ben moe. Hebben jullie ook last van af en toe krampjes? soms over je hele buik? Maak me toch een beetje zorgen
Wat leuk dat er een hyves is, ik ga me alleen nog niet aanmelden hoor! Al m'n vriendinnen weten het nog niet en die zijn er dan binnen no time achter!
Mouschy, ik zat net op die hyves van de julimama's gemaakt door Kelly en ik klikte je foto aan. Is je profielfoto gemaakt op Texel in zwembad Calluna?
@ Dovaca Wie weet haha, leuk! Zelfde dag @ Kelly Ach, je ziet er op je foto's nog steeds beeldschoon uit hoor! Zou me niet druk maken over extra kilootjes. Zoals mijn man altijd zegt; des te meer Linda, in jouw geval Kelly hihi. En ego is altijd goed, maar ik ben altijd beter heh! whahahaha @ Debby82 Ik heb onlangs ontslag genomen en werk nu thuis als Grafisch Vormgeefster en maak portretten. Dus ik heb praktisch de hele dag de tijd hahahahaha. @ Sabbe Hoe raak je ze kwijt dan? Bij mij zijn die 10 kg vastgeplakt. Ik heb 8 weken lang zwaar intensief gesport, dieet gehad en viel uiteindelijk net 2kg af. Toen dacht ik 'the hell with it'. Als ik zo vreselijk moeite moet doen en zo giga weinig eet; laat dan maar... Maar mijn ouders en zussen zijn ook niet de slanksten, ik ben denk ik de slankste van allemaal. @ Tanja20 Ja daar verbaas ik me ook over. Ik heb me met mijn 1e zwangerschap zo enorm in verdiept dat ik me niet kan voorstellen dat je gelijk flesvoeding zou geven. Je wilt toch het allerbeste voor je kindje? En als je dan al die enge dingen hoort en leest, brrrr.... bij mijn kindjes geen melk ook maar in de buurt! Wij drinken soja, gebruiken soja halvarine etc. @ Dwarrel Dat hangt af van je leeftijd, hoe strak je huidje nog is en of je sport(ief bent). @ Alieke Ja, flinke krampen soms. Net zo ongerust als jij, maar het zal wel horen. Oef.Mijn (.)(.) doen vreselijk zeer... snel BH uitdoen en comfi jaampje aan. Dan aan de alcoholvrije wijn; zin in. g'avond dames!
Voor de dames die er nog zijn ik ga mijn bed opzoeken en wilde iedereen even welterusten zeggen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Sabbe ik zei ook gemiddelt 14 kilo , niet precies. Tuurlijk is het niet niets (20 kilo), maar je hoort wel vaker (niet bij iedereen) dat als je voorheen heel slank ben geweest de kilo,s er over het algemeen wel sneller vanaf gaan dan wanneer je wat meer gezet bent. Overigens schrok net bijna zo erg dat ik bijna van de wc afviel ... Was aan het ... en ik zie ineens allemaal bloed in de wcpot ! Ik dacht gelijk ONEEE he.... Alles gecheckt ... kwam het uit m,n gat (haha misschien een vies praatje hoor ) Denk dat het komt omdat ik gisteren perongeluk een paar zonnepittjes schil heb opgegeten...
ik weeg 60 kilo ben bij mijn eerste zwangerschap 7,5 kilo aangekomen en naar de bevalling gelijk op mijn oude gewicht 2e zwangerschap 4 kilo aangekomen en na de bevalling 3 kilo lichter als daarvoor en door de borstvoeding nog meer verloren bij mij is er dus niks beter voor mijn lijn dan een beebje krijgen ha ha