nou, ik heb Oscar 2 jaar borstvoeding gegeven, en de eerste 8 maanden volledig, maar mooi niet alle kilo's kwijt..... Dus ik vrees bij deze 2e zwangerschap. Zal iig op mijn eten en snoepen letten!
Ik had niet de indruk. Gewoon naar mijn oude eetritme terug gegaan, maar die 60kg heb ik nooit meer teruggekregen, helaas.
Hier een hele goede (misselijke) dag gehad... GEWICHT: bij de eerste 30 kg aangekomen.. en na 1,5 jaar was ik het kwijt.. raakt ik weer zwanger..toen 20 kg aangekomen.. na 1,5 jr was ik het kwijt.. toen weer zwanger.. toen 15 kg aangekomen.. dat was ik met 5 maanden weer kwijt.. dus nu ga ik voor de 10 kg en kom ik er slanker uit dan dat ik er inga.. ben nu net weer 65 kg. dat woog ik ook voor de eerste.. maar heb ik daarna nooit meer gewogen.. ben altijd rond de 70 blijven steken...nu weet ik dat ik het wel kan dus zal na tdeze zwangerscahp ook wel weer lukken (zei ze positief....)
Bij Bjorn ben ik na de bevalling meteen begonnen met BV, na 3 dagen had de kraamzorg me alleen thuis gelaten in bed en Bjorn lag ook te slapen, toen mijn moeder bij mij thuis kwam mij en Bjorn uit bed haalde deed Bjorn raar, nou ja raar hij deed niets meer...hij was ook echt geel bijna donker geel, echt een hele rare kleur. Meteen de vlos gebelt en die stuurde ons naar het ziekenhuis, wat bleek Bjorn was zwaar uitgedroogt 13%verlies van lichaamsgewicht. en reageerde nergens meer op, zelfs niet de koude kraan. Na nog eens 3 dagen klooien met BV en bijvoeding deed mijn borstvoeding het nog steeds niet ...ik had mega tepelkloven zo vies dat er telkens bloed bij zat en bijna geen melk kwam. Het heeft me zoveel tranen gekost en zoveel elende dat ik ben overgegaan op FV en meteen heb besloten er bij een 2e niet eens meer aan te beginnen. Daarom voor mij geen BV meer
mijn gewicht ...voor Bjorn 68 kilo op zijn top tijdens de zwaqngerschap 78, na de bevalling 75 En daarna met een beetje hulp van Sonja naar de 70 en toen hadden we geen zin meer om te lijnen. Dus ik begin nu met 70 ben benieuwd waar ik nu eindig....had me voorgenomen na de tweede stevig te gaan lijnen en fitnissen voor een strak buikje, maar ben bang dat het na zoveel operaties echt inets meer gaat worden een mooi buikje.
kut er staat iemand aan onze achter deur te rommelen ...manlief heeft nachtdienst ...pff angstzweet staat tot in mijn bilnaad
Kel.....alles goed daar? Ik heb sinds 1,5 maand een huis met een mooie tuin. Alleen grenst mijn tuin (zit nog wel een sloot en bomen tussen) aan een oude begraafplaats....ben niet bang aangelegd maar krijg om 0.00 uur soms toch de kriebels....bbrrr. Ach ja, heb lekker rustige buren en de bloemen zijn altijd vers...haha
zit hier nu in het donker laptoppie op schoot ...manlief komt eraan gesjeest....=ploitieagent dus ik zal zo wel weer een normale hartslag hebben. Kan ik meteen naar de wc pfff. Wendy zo kan ik ook nog een mooie ....wij wonen in een huis waarin iemand is vermoord
@ Kelly Wat is de kans dat zoiets 2x achter elkaar gebeurt? Ik acht 'm vrij klein. En waarom koop je zo'n huis? Dapper! Ik zou dat toch wel eng vinden. Brrr. *ga nu ff bellen met de AI (Anonieme Internetverslaafden) om te kijken of ze me achter deze laptop vandaan kunnen sleuren. Wacht, ik stuur wel ff een email!*
Ik zie gelijk zo'n scene voor me met een krijtstreep lijn waar het lichaam heb gelegen.....ieuwwww. Weet je ook de details? ieuwwww....maar toch ook boeiend.....
bij de kop wisten we nog van niets, nou ja van niets. We wisten dat het huis van een hells angel was geweest, maar er zou niets gebeurd zijn volgens de makelaar...was gewoon een clubje mensen die van motors hield ...uuhhuuhh tuurlijk. 2 weken na de koop is de weduwe gaan praten over wat er hier gebeurd is. Blijkt dat in de aanbouw hier een knul van 19 is geslacht, we hebben het onderzoek dus ook helemaal meegemaakt en gezien ...was net CSI met dat blauwe spul en lampen enzo. Was we apart om het zo maar eens uit te drukken. Nadat die jongen is vermoord is de eigenaar van ons huis vermoord en hier in de buurt in de beek gedumpt. De weduwe wilde daarna snel van het huisje af...dus heeeeel erg goedkoop kunnen kopen