Proficiat! wees welkom, We komen langzaam aan bij het einde van de maand zie ik. Wat gaat de tijd toch snel
Mogge allemaal! Er is weer heel wat afgekletst, wat een spannende verhalen! @wbpepe- waar haal je die alcoholvrije wijn? ik wist dat 'ie bestond maar kan 'm nergens vinden.. @ alieke- die krampen horen er helemaal bij. Had gister Wij jonge ouders- Zwanger special gekocht, daar staat dat allemaal in, was meteen weer helemaal gerust. 't is een trieste dag, slecht geslapen door de wind en hier nog steeds zware buien. En de honden moeten nog uit..... bluhh. Heeft er nog iemand eet-tips? Heb enorme moeite met groente... altijd al een beetje gehad maar nu dus helemaal geen in meer in. Sla en tomaten enzo wil wel, fruit gelukkig ook. En natuurlijk welkom nieuwe mama's ! Zullen inderdaad de laatste zijn voor juli. Geniet van je zwangerschap! Fijne dag!
*breekt even in voor een eet-tip* Ik heb me in het begin helemaal scheel gegeten aan rauwe paprika en wortels. Ik kreeg warm eten ook absoluut niet weg namelijk. Succes!
Zo hey dat werdt tijd... Ze hebben eindelijk me flessen opgehaald Kan ik weer plassen En een mooi boek gekregen! ff kijkje nemen
Net de verloskundige gebeld kan 16 december terecht dan heb ik een intake gesprek en dan w.s een week later de echo. Bah kelly wat een nacht heb jij gehad. Ik zou dan echt niet alleen thuis willen zijn. Mijn man draait ook nachtdiensten en vind het nu soms al eng!
wat cute diaan. Ik heb dat boek ook gekregen vorige keer. Wat heb je voor een cadeautje gekozen? Ik kan de flessen bij de dokter in een bak zetten en er nieuwe uithalen.
Heb dat boek gekozen... kon kiezen uit een boek of dvd... aangezien mijn schoonzusje de dvd al heeft heb ik dat boek genomen En we krijgen een chroomfotolijstje voor de echo omdat we ons zo roeg hebben aangemeld bij moeders voor moeders Hier komen ze de flessen bij me deur ophalen... lekker makkelijk
Wat leuk zeg, bijna allemaal al een afspraak bij de VK! spannend he zo'n eerste bezoekje. Ik krijg ook een echo om te kijken hoever ik nu ben. Kan een weekje schelen maar meer niet denk ik... Ga uit van mijn eerste dag laatste ongi 13 okt. Even een vraagje aan de hyvers; hoe zet je een banner op je hyves? ik heb van alles al geprobeerd maar het lukt me dus niet...
Je kan hem bij je blog plaatsen maar je kan ook een leuke gadget toevoegen... Als je met mij vrienden wil worden dan kun je zien hoe dat moet
goedemorgen allemaal! heb me weer even een half uur moeten inlezen! ik heb gister van mijn schoonzusje(die is nu hoogzwanger) al het een en ander aan positie kleding gekregen! hoop het voorlopig nog echt niet aan te hoeven maar stiekem toch eigenlijk wel erg leuk om al iets te hebben! wat een weer trouwens, de hond en ik zijn net bijna weg gewaaid met z'n tweeen! hoe is het verder met iedereen?
ff een vraagje want maakte me ineens zorgen. Bij +/- 7 weken moet je het hartje toch echt kunnen zien/horen he?
tjonge wat een griezelverhalen hier zeg over gewicht; nou ik ben blij als ik straks wat kilo's aan ga komen, ben door de borstvoeding veel afgevallen zit nu nog steeds 7 kilo onder mn "normale" gewicht. weeg nu 54.. heb dan ook een jaar borstvoeding gegeven.
ja maar het kan best dat het nog niet te zien of horen is...je eisprong kan op versprongen zijn waardoor je kindje jonger is dan jezelf had uitgerekend. Of dat het zich iets langzamer heeft ontwikkeld wat helemaal niet erg is. Als ze nog geen hartje hebben gehoord, hebben ze dan wel een nieuwe afspraak gemaakt voor over 1 week? Want dan zou er wel een hartje moeten komen.
@ Kelly weet dat eisprong tussen vrijdagavond en maandagochtend geweest is. Ben maandag dus 6,6 week of 7,2 week. Zou gek worden als ik een week moest wachten in onzekerheid!