Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik moet trouwens maandagochtend pas voor een echo

2. Het hartje zou rond de 7 a 8 weken te zien moeten zijn...
    Horen bij de verlos kun je soms echter pas met 13 weken ;)

3. moet naar het zh voor een inwendige echo.
    Lag er vannacht aan te denken en heb er niet van kunnen slapen...

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    dan zal er zeker wel eenmooi hartje te zien zijn...ik begrijp hoe gek je kan worden van onzekerheid...moet ook nog 6 dagen wachten voordat ik de echo krijg, met hopenlijk een hartje.

5. Jeetje.... ik moet nog veel langer wachten :rolleyes:
    krijg me eerste echo pas 24 dec... dan ben ik al 11 weken en 5 dagen als het goed is ;)

6. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    gatsiedatsie....ik moest hier net hard niesten.....maar mijn buikje doet nogal pijn ...dus die hou ik dan vast maar ik was niet snel genoeg om de andere hand voor mjn neus /mond te houden...
    Dus er plakt nu van alles op mijn beeldscherm :sick: :oops:

7. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Volgens mij kan je het hartje al zien vanaf 7 weken maar dan wel heel klein.

Ik wil ook graag zo banner heb al gekeken en ik ben daar gewoon 22 juli uitgerekend. Al die banner zijn verschillend volgens mij anders maar ik wacht nog even want onze ouders weten het niet die gaan we het vertellen als ze jarig zijn en dat is 24 november mijn schoonmoeder en 1 december mijn moeder.

Hebben jullie het allemaal al vertelt?

8. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Het sneeuwt hier in het hoge noorden :confused:

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ik krijg mijn echo nu al omdat ik afgelopen zaterdag geoperreerd ben en onder vol narcose..dus ze weten niet of mijn beebje nog leeft vandaar dat ik voor een echo moet gaan

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hier schijne heeel fel de zon hahahahah

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Alles en iedereen weet het bij ons

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goede morgen..

Echo.. pffff hier pas op 30 december..duurt nog heeeeeeeeeeeeeel llang....kan haast niet wachten

Misselijk...vreselijk zeg...bah....

Hier sneeuwt t ook.. niet zo hoge noorden...maar kennelijk noord genoeg..whahahaha...

verder niet zo veel te melden...

Ik ga wat in huis doen....

13. Hier komt de zon af en toe heel fel door!

Geen sneeuw...

Ohw... das minder kelly... zelf een idee hoe het met de kleine gaat?
    Vast wel goed toch?

14. wanneer moet je voor de echo kelly?

15. schoonouders weten het omdat ze het hele mmm verhaal kennen.
    Mn vader ga ik het dinsdagavond na de echo vertellen. (Als deze goed is uiteraard)

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik krijg mijn 1e echo op 1 dec! Ik ben dan 6 weken en drie dagen. Spannend...bij onze dochter zagen we het hartje toen al kloppen dus ik hoop deze keer ook..

17. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ik heb zelf een echo gehad met precies 7 weken en er was een mooi hartje te zien, alleen volgens de grote van de beeb zou ik al 7.4 weken zijn geweest! maar de lengte kan ik het begin volgens mij nog zo verschillen! heb hier volgens mij eerder ergens gelezen dat ze het pas echt goed kunnen zeggen met 12 weken!

18. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    hey meiden,

efffe een ego bericht....

ben alvast aan het onderzoeken van kraamzorg etc. maar bij zilverenkruis vind ik de premie duur en krijg er weinig voor terug.... hebben meiden ervaring met andere verzekeringen die aan te raden zijn met zwanger zijn en bevallen?...

of weet iemand waar ik info vandaan kan halen?...

bedankt.... groetjes

19. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Deetje
    Bij de Gall en Gall heb ik 'm gehaald. Maar denk bij elke drankhandel wel te krijgen?
    Heet Carl Jung. Rood en wit. Ze hebben wijn gemaakt en toen de alcohol eruit. Prima te drinken.

@ Ryanne
    Ah, had je al via hyves berichtje gestuurd, maar je hebt gewoon je eigen naam :D haha.

@ Kellly
    Is een narcose dan heel slecht?

Bij ons weet ook iedereen het inmiddels. Heb geen zin om het geheim te houden. Ik snap die taboe rond MK ook niet, dus als het mis gaat dan mag ook iedereen dat gewoon weten. Als het vruchtje niet goed is, dan had er toech geen gezond kindje van gekomen... Het is wel rot, maar het is de natuur, zo denk ik er over.

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Volgens mij gaat het hartje kloppen bij 6w4d. Dus als je eisprong laat was zal het kritisch zijn of je 'm hoort! Bij mijn inwendige echo konden we het hartje zien én horen. Ik hoop dat dat bij jou ook lukt Ryanne!

Deel Deze Pagina