Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    @whepe

dat is wel waar wat je zegt, maar op het moment dat jij een miskraam hebt gehad dan is het heel fijn om steun te krijgen van iedereen van wie je houd. maar heb je echt geen zin om het bewijze van spreke ook tegen de bakker en de slager te moeten vertellen!

maar het was bij mij inderdaad wel dat uit eindekijk meer mensen wisten dat ik een miskraam heb gehad dan dat ik zwanger was!
    en de mensen die al wisten dat ik zwanger was reageerde toch meelevender!

2. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ze hebben bij mij niet geluisterd naar het hartje omdat ze daar nog niet achter zijn of dat slecht is voor de kleine...doen over het algemeen pas na plus minus 10 weken..

3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@Ryanne - was bij mijn echo afgelopen maandag volgens de VK 6w4d en toen zagen we duidelijk het hartje kloppen! Leeftijd van wordt volgens haar echter niet alleen bepaald door wanneer de eisprong is geweest, maar door het moment dat het zich ingenesteld heeft en dat kan een aantal dagen ná je eisprong. Volgens mijn eigen berekening a.d.v. eisprong waren we nl maandag 7w2d, maar zij kwam dus 5 dagen 'jonger' uit.

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    volgende week donderdag heb ik de echo ...word een dagje ziekenhuis.
    om 10uur de echo
    om 14.00 controle gyn
    om 15.30 controle chirurg
    LEUKKKK ik verheug me er helemaal op, niet dus...die echo wel natuurlijk maar de rest van de dag is weggegooit.

Of narcose slecht is voor de kleine weten ze nog niet ...omdat het niet snel gebeurd, zeker als ze pas 5 weken zijn.

Waar ik bang voor ben is dadelijk ziet het kindje er heel gezond uit op de echos...want mij lijkt niet dat er iets mis zal gaan in de aanleg van de ledematen ...dat begint wat later.
    Maar in week 5 begint de aanleg van de hersenen, ik vergeef mezelf nooit als mijn kindje dadelijk gehandikapt is omdat ik zonodig geopererd moets worden omdat ik buikpijn had.
    Ik voel me daar zo schuldig over ..zeker omdat er niets met de binde darm was.

5. Sandra83

Sandra83 Lid

10 nov 2006
    29
    0
    0
    Goede middag allemaal,

Wat een spannende verhalen zo laat op de avond gisteren. Toen lag ik al lekker op 1 oor! En ik moet zeggen dat ik heerlijk heb geslapen, alleen vroeg wakker. Maar goed, heb al heel wat ik huis gedaan vanochtend voordat Jochem wakker was.

Ik zal mijn gewicht hier ook ff neergooien.
    Voor ik zwanger was van de eerste woog ik 64kg.
    Was 9 kg aangekomen (73kg)
    week na de bevalling 65kg.
    BV gegeven tot 4maanden toen woog ik nog 55kg. Dat vond ik wel wat te weinig voor mijn doen en voelde me daardoor ook niet echt lekker. Ben gestopt met BV en weeg nu 58kg.
    Ben benieuwd hoeveel er deze keer gaat bijkomen.

Nog 10 dagen tot de echo..... (kan iemand de tijd ff een weekje of wat vooruit zetten)

Ik was trouwens bij de 1ste met een 9 weken echo 10 dagen minder ver dan ik zelf dacht. Bij 12 weken echo kreeg ik er weer 6 dagen bij. Waar dat aan ligt?

Fijne dag vandaag.

Gr. Sandra

6. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Wij hebben het bij de 1e zwangerschap ook gelijk vertelt en hebben bij de miskraam echt onwijs veel kaarten en steun gehad. Daarom vertellen wij het ook alleen dan met de verjaardagen want vind het dan wel leuk om het te vertellen. Leuk kadootje toch voor de oma's in spé.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoiiiiiiiiiii

In het boek staat dat Paul de Vries (beste vriend van Serge) een jongen genaamd Steven Chocalaad (drugsdealertje) mee had gelokt naar het huis van Serge (jouw huis dus). Daar hebben ze hem vermoord. En Paul (ook wel "de slager genoemd) heeft hem daarna in de badkuip in stukken gehakt.

Ook klopt het dat die Serge daarna is vermoord, als het goed is in zijn eigen clubhuis en daarna is dat kanaal gegooid. En als het goed is heet de vrouw van Serge Ria. Klopt dat ook?

Zal ik die stukken een keer scannen en naar je toe mailen?

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moeders voor Moeders is vanochtend langsgeweest. Foto's van de test staan in mijn album. Mooie dikke, donkere strepen! De T streep stond er zelfs eerder van de C streep. Hormoontjes genoeg dus...hihi

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Klopt als een bus, hahaha jij weet bijna meer over mijn huis dan ikzelf, alleen hebben ze ons altijd verteld dat hij in onze aanbouw in stukken was gehakt.
    En Stevie (zo noemen we meneer chocolaad) spookt hier nog wel eens rond hahaha( kan ook gewoon de wind of iets anders zijn)
    En zijn vrouw heet idd Ria.

Lijkt me leuk om die stukken eens te lezen ...je hebt er niet toevallig ook nog fotos instaan ...we zijn bijna alle fotos kwijt van hoe ons huisje vroeger was.

Ja kan ze mailen naar kellybeckers@hotmail.com

10. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ben vlak voor of vlak na de innesteling ook onder volledige narcose geweest. Maandag krijg ik mijn eerste echo, maar de dokters denken dat het wel ok zal zijn.

11. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Brr, toch een eng verhaal hoor! Zo'n brute moord in je huis. :confused:
    Nou ja, als je er prettig woont dan zal het niet veel uitmaken.
    Ik denk dat wel meer plaatsen zijn met een rare geschiedenis waar mensen niet eens van af weten. (ken in Arnhem een speeltuin, was eerst een kerkhof en nu ligt er een atoomschuilkelder onder)

Vandaag 8 weken ver! :D
    En heb dat meteen gevierd door vanochtend voor het eerst m'n maag binnenstebuiten te keren, werd misselijk van in de koelkast kijken.. :rolleyes:

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Dan heeft het vruchtje ook nog niet echt contact met de baarmoeder...in die tijd heb ik toen ook morfine geslikt in overleg met de arst....we dachten dat het geen kwaad zou kunnen omdat het kindje nog niet aan mij vastzat
    Maar met 5 weken zit eht vruchtje echt aan je vast dus de stoffen worden wel overgedragen, maar ja, ik kan het toch niet meer terugdraaien

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    wendy: ik heb net hubbie maar wakker gemaakt hahahaa en hem gevraagt over stevie..hij zegt ook dat die in de badkuip in stukjes is gehakt.
    Dat wist ikzelf nog niet eens

14. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Kelly heel veel succes meid met de echo! jij kon het toch ook niet weten dat je zwanger was. Anders had je het vast niet laten doen!

Bij ons weet ook iedereen het al! kan dat soort dingen zo moeilijk geheim houden. En ik het ook van; als het fout gaat weet ook iedereen wat er aan de hand is, en dan kunnen ze je alleen maar steunen! Maar ik ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed gaat ;)

Ik krijg 9 Dec. mijn 1e echo! Dat is ook mijn 1e VK bezoekje, wel weer leuk hoor, daar kom ik dan nu ook voor de 3e keer. Toen ik ze belde waren ze ook helemaal verbaast zo van hey jullie gingen toch niet voor een 3e? Maar toen ik het verhaal vertelde vond ze het heel erg leuk!
    Ik ga dan ook maar meteen de bevalling bespreken, ik heb hier voor 2x aan toe een helse bevalling gehad en dit keer wil ik dat dus echt niet. Het is tot 2x aan toe geeindicht in een vaccuum. Dus als ik kan kiezen ga ik voor een keizersnede, dat werd al verteld na de bevalling van mijn jongste zoon. Mijn bekken zijn gewoon niet goed gevormd of zo om de hoofdjes van de baby goed te laten draaien, ze blijven dus steken en dalen niet goed in.

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Toch niet hetzelfde bad waar jullie nu in badderen? :confused:

16. Niet meer actief

Ik zit bij Interpolis.
    Weet eigenlijk niet precies wat ik betaal, maar alles wordt vergoed.
    Ook de eigen bijdrage van kraamzorg e.d.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi kletskousen? Werken jullie allemaal niet vandaag of doen jullie het stiekem in de baas zijn tijd. :D

Even lezen...

18. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Ik zit bij CZ. Heb net even gekeken en er staat dat ik per dag 14,50 voor moeder en kind moet betalen aan eigen bijdrage. Is dat dan twee keer 14,50?! Lijkt me wel erg sterk. Zat net ook even op een site van kraamzorg in Rotterdam en hun rekenen iets van 3,80 eigen bijdrage p.d.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemiddag. Ik ben bij vgz verzekerd en heb daar de aanvullende collectieve verzekering en krijg alles vergoed! ;)

Wat wordt er toch veel geschreven...als ik wat minder moe ben zal ik proberen alles bij te houden, maar ik weet niet of me dat gaat lukken ;)

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Jawel ik had al altijd het id dat ik niet alleen in bad zat ....hahahaha...nee het bad is het eerste was we eruit hebben gesloopt

Deel Deze Pagina