Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

in de baas z'n tijd :oops:

2. Niet meer actief

Zo dames,

Hier even een update..
    Vanmorgen voelde ik me heerlijk haha. Gisteren ook al geen misselijkheid gehad. Rond 11 uur was het helaas weer raak, bah.
    Maar ja, ik zal weinig online zijn dit weekend want mijn stiefzoontje zit veel op de computer.
    En de laptop ligt op het werk van mijn vriend hahaha.

Wat een creepy verhalen zeg, als er een moord zou zijn gepleegd zou ik het huis per direct verkopen! En ik zou zelf vanaf dat ik het wist nog liever op de camping wonen haha. Ben heeel gevoelig en angstig voor dat soort dingen.

Oh dames, ik voel me net een OLIFANT! echt zo verschikkelijk.
    Heb echt het gevoel dat ik 100 kilo ben aangekomen hahahaha.
    Normaal herken ik zo'n gevoel wel iets als ik verstopping heb, maar dat heb ik niet.

Trouwens mijn gewicht.. :oops: ik weeg 75 kilo en ben 1,72m :oops:
    Net goed, maar bijna te zwaar.
    Al moet ik zeggen dat mensen mij gemiddeld 8 kilo lichter schatten haha.

En hebben jullie wel eens pijn in je rug/billen? Dat het uitstraalt naar je bil en eventueel bovenbeen?
    Is dat normaal?

3. Niet meer actief

Ik geniet van een heeeerlijk lang weekendje, was gisteren en vandaag lekker vrij!

4. hier ook baas z'n tijd :oops:

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ben ja ontslagen...dus tijd zat

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oooooh meiden, heb zo iets doms gedaan. Ik had me aangemeld voor de julimama-hyves. Ik dacht dat het een verborgen hyves zou zijn, net als destijds bij de feb-mama's. Maar nu zag ik dat dat niet zo was. Heb me dus meteen verwijderd. Maar ja, nu kunnen mensen (collega's) alsnog zien dat ik me heb aan- en afgemeld. :( Ik voel me zo dom!

Mijn hyves is mammievansammie.hyves.nl. Jullie mogen me toevoegen, maar de zwangerschap graag nog even geheim houden. :D

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen...

Ik heb wel het idee dat sommigen wel een en ander vermoeden. Ik ben de hele dag door zo misselijk, ben spierwit en ren vaak naar de wc. Dat moet toch opvallen. Maar ik zou het op mijn werk zo graag nog even voor me houden.

Wij gaan het vanavond aan onze beste vrienden vertellen. Een maand geleden op mijn verjaardag vertelden zij dat ze zwanger was. Ze moest heel erg huilen, omdat ze het zo moeilijk vond voor ons. De volgende dag kreeg ze een echo, maar er was niks te zien. Zo vreselijk! En nu vertellen wij het dus aan hun. Zie er wel een beetje tegen op. :(

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi hoi

hier ook maar even in de baas zijn tijd... is toch rustig hier haha

Ik ga van vgz het gezin en zeker pakket nemen denk ik. Kost iets van 130 euro per maand en alles wordt vergoedt, zelfs extra 15 uur kraamzorg.

Ik zou niet in zo een huis willen wonen... tenzij er een excorsist was geweest misschien haha.

Wij hebben het ook iedereen al verteld. Mijn man wil het al 2 jaar zo graag dat hij het niet voor zich kon houden... en omdat het de eerste ronde raak is kan hij niet nalaten om te zeggen dat hij superzaad heeft haha.

Zondag komen nog een paar hele goede vrienden en die vertellen we het dan. Omdat we het leuker vinden om ze het persoonlijk te vertellen en ze niet heel dichtbij wonen...

Meiden die moeheid is echt niet normaal, ik wil gewoon alweer naar mijn bed... is niks voor mij. En ik heb vanavond nog wel een kinderfeestje zucht...

8. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    ik zou mij eigen ook wel willen aanmelden bij hyves, maar we willen het nog eventjes stillen houden, maar in januari ben ik zeker van de partij.

mijn buik is net als gisteren weer goed aan het trekken dus ik ga nu even lekker op de bank liggen.

ik heb toch maar een foto van mijn nou ja buikje gemaakt en in mijn album gezet. over 2 weken maak ik er weer eentje.

groetjes
    daisy

9. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    volgens mij kun je dat weg halen bij je eigen hyves-site dat je je eigen ergens voor hebt aan gemeld en weer hebt afgemeld. dat kun je met buzz ook. dus mocht dat zo zijn gauw doen en hopen dat niemand het gezien heeft. succes
    groetjes
    daisy

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heb het verwijderd. :D
    Bedankt voor de tip!

11. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Sandra83
    De meting die ze doen met zo'n echo ik *klik* aan de ene kant *klik* aan de andere kant en hop; berekend. Dit is op zo'n klein stukje natuurlijk nooit heel nauwkeurig. Elke kwart millimeter is afhankelijk, dus daarom schommelt het ook. Alleen een goed opgeleide echoscopist die het dagelijks doet, kan als hij/zij het niet te nonchalant doet een redelijke berekening maken. Maar het blijft een beetje gissen. Net als een weervoorspelling: gaat redelijk maar nooit exact. Zo horen kindjes van rond de leeftijd 3 maat 98 - 104 te hebben. Ons ventje kan vanwege zijn lengte al 110 - 116 aan, alleen zijn de mouwen wat lang. Zo zie je dat dat ook niet altijd hetzelfde gaat.

@ diantje
    Precies. Je krijgt dan toch steun en iedereen komt het dan ook te weten. En dan is het geen positief nieuws. Laat ik dan lekker nu al genieten door het iedereen vanaf mijn mooie roze wolkje te vertellen! Mijn motto: Wie te vroeg juigt heeft toch plezier gehad!

@ Sucre
    Je kan je Buzz ook op onzichtbaar zetten! Zo kan niemand het lezen. Ik heb je ook toegevoegd!

12. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    MvM zou vandaag de kratten brengen en het cadeautje (boek) afgeven tussen 11.00u en 15.00u. Ik heel de dag thuis gewacht (niet dat ik naar buiten wil met dit weer, maar het gaat om het idee). Net toch maar naar beneden gelopen, dacht misschien hebben ze ze wel gewoon voor de deur gedumpt. Ja hoor, staat het buiten naast de deur. Ze hebben niet eens aangebeld. Wie weet staat het er de hele middag al, heeft lekker iedereen van m'n flat het gezien. Ze kennen mij verder niet en ze weten niet voor wie het is, maar ik vind het een beetje belachelijk dat ze niet eens geprobeerd hebben of ik thuis was! :rolleyes:

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Volgens mij doen ze dat nooit... tenzij je het aangeeft. Volgens mij zetten ze het altijd voor de deur. Ik zou niet eens willen dat ze 's ochtends aanbellen als mijn man nachtdienst heeft gehad.

14. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Die vrouw zei tegen mij van wel alleen bij geen gehoor zouden ze het voor de deur dumpen. Ik woon momenteel nog in een studentenflat aan een onverhard pad. Iedereen dumpt ze grofvuil gewoon in de bosjes en op het pad dus alles wordt hier voor grofvuil aangezien. Ze zijn ook bezig met keukens dus er staan ook allemaal grote containers. Gooien ze zo alles in als ze het tegenkomen. Maarja, dat is dan hun probleem als ze twee kratten kwijt zijn. :p

15. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik heb me wel even verwijderd van die hyves want mijn zus mailde dat ze het kon zien dus dan kan al mijn vrienden het zien maar ik kom na 1 december me wel weer aanmelden want dan weet iedereen het namelijk!

Ik ga weer naar de visite.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ilona, bij mij werd het ook gewoon voor de deur afgezet. De chauffeurs kunnen moeilijk elke keer aanbellen.

17. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Hmm, dan ben ik dus blijkbaar verkeerd geinformeerd. Er is ook niet gezegd dat ik de kratten volgende week weer buiten moet zetten. Dat moet dus ook?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je moet ze ook buiten zetten. Maar anders zullen ze toch vast wel aanbellen? Volgens mij kan je wel andere afspraken maken. Je kan toch ff die vrouw bellen? Dat ze volgende keer wel aan moeten bellen.

19. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Oke, nou goed dat ik weet dat ze ook weer naar buiten moeten, maar anders bellen ze inderdaad vast wel aan.
    Hihi, straks draait zo'n nieuwsgierige student zo'n fles open! :evil:

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Je hebt vast het telefoonnummer van die consulente gekregen. Bel haar anders even. Geef aan dat je graag wilt dat er wordt aangebeld, juist omdat je in een flat woont.

Deel Deze Pagina