Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mik ik duim heeel hard voor je meid!
    Hoop voor je dat het lekker nog 8 maand blijft zitten!

De rest, bedankt voor het lezen.
    Ik ga hiernog een besluit over doen.

hier weten onverwacht heel veel mensen het al :(
    Mijn schoonvader kwam vanmorgen mijn vriend ophalen en hij zei, *Tinkerbell* is zwanger van een tweeling!
    Hij wist nog niks, toen heeft mijn vriend bevestigd dat ik zwanger ben.

Hij schijnt vaker dingen gezegd te hebben die meestal uitkomen.
    Haha spannend dan he.

Mijn opa en oma heb ik ook maar opgebeld, ze waren erg emotioneel.
    Mijn moeder daarna gebeld en gezegd dat ze oma werdt, ze begon ook spontaan te huilen! Riep door de hele kroeg (ze had een darttournooi) dat ze oma werdt :confused:
    Daar zaten mijn zus en zusje ook dus die weten het ook.

Waarschijnlijk weet mijn hele schoonfamilie het al onderhand :p

Maar vanmiddag hebben we het eerst tegen het zoontje van mijn vriend gezegd (8 jaar) en die vind het helemaal geweldig!
    We hebben wel netjes uitgelegd dat het nog heel spannend is of het blijft zitten en dat het nog maar 1mm groot is.
    De kleine jongen zegt al heeel lang gynaecoloog te willen worden ;)
    We nemen hem denk ik mee naar de echo.
    Die is toch pas met 12 weken toch?

Verder alles goed hier?

2. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo juli mama's

Ik lees druk mee, heb niet zoveel gepost, maar wil even mik2sept een hart onder de riem steken. Hoop dat het allemaal meevalt, en dat je bloedingen niet tot een miskraam zullen leiden. Genoeg voorbeelden hoor, waarbij bloedverlies niets zei, natuurlijk ook voorbeelden dat het wel misging, maar het kan echt nog alle kanten op hoor, dus mijn duimen draaien blauw voor jou!

Fijn om lekker met jullie te kunnen kletsen, zeker omdat ik het nu nog niemand kan vertellen, en da's zo moeilijk. Twee van mijn vriendinnen en mijn beide schoonzussen zijn ook zwanger, wel al een stuk langer hoor, maar is moeilijk moijn mond houden, maar ik ga het proberen!

Hopelijkvoelt iedereen zich een beetje goed, bij mij nog geen klachten what so ever, helemaal niets. Hoop dat dit geen veeg teken is, maar ja, heb uberhaupt geen klachten gehad nog tot nu toe, dus gewoon afwachten of het goed blijft gaan.

Nou meiden, fijne zondag, ik ga zo lekker Gooische Vrouwen kijken en dan naar bed, op naar een nieuwe werkweek

Oh ja, om de lijst aan te vullen, ik wil in het Ziekenuis bevallen en ga zeker (weer) borstvoeding geven. Bij mijn dochter is het door omstandigheden maar 3 weken goed gegaan. Ik heb wel tot 3 maanden afgekolfd en haar BV met de fles gegeven. Maar die drie weken BV waren erg bijzonder, ik zou het iedereen aanraden te proberen.

3. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik hoop dat ik me hier ook mag aansluiten...
    Ben nu overtijd maar ik durf nog niet te testen..
    Morgenochtend wil ik gaan testen.

Weet iemand nog een leuke manier om het aan je partner te vertellen?

4. Niet meer actief

Ok spannend Shanna!
    Zou mooi zijn toch?

5. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    @ mik, heel veel succes....

@shanna, hoelang is jou cyclus dan?... ik was 23 sep. voor het laatst ongesteld, rond 8 okt eisprong en rond 14e innesteling... met een cyclus van 30 dagen... dus als jij 21e voor het laatst ongi was en een beetje een normale cyclus zou hebben zou je idd verder moeten zijn...

hier af en toe kramjes... fijn om er lekker met mijn vent over te fantaseren!

6. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Dommel,

Nml een cyclus van 28 a 29 misschien 30 dagen...de 14e had ik zulke rug weeén niet normaal kon niet lopen gewoon van de pijn..
    Maar als de 14e mijn ei zou zijn geweest zou tussen de 21e en de 22e mijn innesteling moeten zijn en ik had de 24e al een positiefe test in mijn handen....Mijn lichaam kan nooit in die 2 a 3 dagen zoveel HCG hormoon hebben aangemaakt..Ik vind dit niet meer dan logisch klinken..jij?

Ik voel me verder prima,afentoe vlaagje misselijkheid wel erg moe vandaag al 2x een uur geslapen in de auto.Verder voel ik me goed!

Knuf Shanna,

7. Niet meer actief

Pff... ben ik echt de enige die al een week misselijk is?
    Het wordt elke dag erger!
    Ook veel krampjes, een soort trekkerig spierpijn gevoel in mijn liezen.
    Is dat allemaal niet al veel te vroeg!?!

En ben ook zoooo moe, niet vooruit te branden.
    Hoe moeier ik wordt hoe lastiger de krampen in mijn liezen worden.

Nou ja het is een goed teken, maar vind het wel vroeg haha.

8. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    tja, naar mijn menig moet je dan rond de 4 weken en een halve week zijn?...

maar maak je je ook zorgen?.... want je klinkt gewoon lekker zwanger... wanneer krijg je nou een echo dan?...

9. Niet meer actief

En Shanna,

Volgens mij zijn er wel mensen die vroeg na hun innesteling al positief testen.

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou tinkerbell leuk al die posi reacties en een tweeling leuk hoor!
    zou ik ook wel willen lijkt me zo leuk om mee te maken..

11. Niet meer actief

Ja zou geweldig zijn he!
    Maar ja, ik ga mij er niet aan vast pinnen.

Maar dames,
    Ik ga mijn bed opzoeken.

Fijne avond allemaal en voor de werkende werksemorgen.. de rest fijne dag morgen!

12. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Dommel,

Of ik me zorgen maak,denk toch dat er in me onbewust zijn ik me zorgen maak ja bang dat het mis gaat ofzo,omdat ik me eigenlijk niet echt zwanger voel,iedere zwangerschap is wel anders maar ik heb zo weinig symptonen,beetje puistjes wel erg moe,maar geen pijnlijke borsten ofzo ook niet overgeven en vandaag voor het eerst een vlaag van misselijkheid gehad maar dit was zo over...We willen dit zo graag,een broertje of zusje voor jade en voor ons zelf natuurlijk..
    Denk dat dat het me toch het meest dwars zit ben er niet bewust mee bezig maar onbewust toch in me achter koppie...

Maar voor de rest voel ik me geweldig alleen een opgeblazen buik hahah lijk veel verder,dit houd ik lang na het eten..(vergeten) de echo ik moet de gyn bellen morgen en die maakt een afspraak met me om het vast te stellen of ik inderdaad verder ben dan we denken..

Groetjes Shanna,

13. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    klinkt gewoon goed allemaal... ik had pas 1 dag na NOD pijn in mijn borsten....
    maar wanneer mag je nu naar vk dan?...

14. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Nou wanneer ik naar de VK kan dat wordt bepaald met de echo,want je gaat vanaf de 7e week naar de VK toe..
    Als de GYN kan zien hoever ik ben of ongeveer,weet ik gelijk voor wanneer ik een afspraak moet maken bij de VK.

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Heel erg edankt voor jullie lieve woorden, het heeft helaas niet mogen helpen.

Ik ben vamorgen het vruchtje echt kwijtgeraakt...

vind het aan de ene kant wel verscrikkelijk aan de andere kant het is nu nog zo vroeg vrijdag positief getest en nu alweer weg... Ik heb geen pijn in mijn buik gehad...en het had waarschijnlijk zo moeten zijn dit kindje had nooit gezond kunnen worden...

Zo mijn zoontje naar de creche brengen en dan proberen te werken

Succes allemaal... Ik zal aan jullie denken de komende maanden ...
    Liefs Mik

16. Niet meer actief

Ah nee Mik!
    Dit vind ik echt heel erg voor je!
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    In ieder geval heeel veel sterkte met dit verlies en dat je maar snel weer zwanger mag worden en blijven.

Hele dikke knuffel!

17. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Sterkte mik,

Wat vervelend voor je,hoop dat het de volgende keer beter zal gaan.

Knuf Shanna,

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mik : Ik leef met je mee, wat een naar berichtje,maar wat je zelf al schrijft ben ik t helemaal mee eens. Sterkte.

Ik maak me ook beetje zorgen meiden. Heb vannacht mega buikkramp gehad. Echt kromgelegen van de pijn. Weet alleen niet of dit nu uit mn baarmoeder kwam of uit mn darmen, maar vervelend was het wel en ik hoop ook echt dat er niks fout is gegaan inmiddels. Meer dan afwachten kunnen we niet doen he.

Kom later wel weer ff reageren

19. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @mik2sept sterkte meid!

20. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445