Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo lieve dames,

Wat heb ik slecht geslapen zeg! Konijntje ziek, mannetje ziek.

Ff over de kwaaltjes. Ik was tot 5,5 week alleen maar heel erg moe. Maar sinds week 6 ben ik vreselijk misselijk. Echt heel erg. Heb nu ook vreselijke hoofdpijn maar dat zal wel door het slechte slapen komen.

Nou, ik moet weer even in gevecht met mijn nijntje om haar antibiotica te geven....tot straks.

Groetjes,
    Wendy

2. Niet meer actief

Dames,

Ik zit met het probleem dat als ik melk drink of ook maar iets wat met melk te maken heeft eet of drink, het er als water uit loopt op de wc.

Moet ik hiermee naar de huisarts?

Liefs

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Bruisje heel veel sterkte :(
    Dikke knuffel !

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Bruisje: wat vreselijk meid, ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe.

Hier gaat alles wel oké. Ik ben nog steeds wel moe maar niet zo erg dat ik niks kan doen. Ik heb het daarbij ook steeds heel snel koud wat waarschijnlijk toch wel met die vermoeidheid te maken heeft. Verder alles oké. Ben alleen snel geïrriteerd waardoor ik steeds tegen ruzie aan zit met mijn vriend, dat heb ik sinds ik zwanger ben. Ik baal daar wel heel erg van, want dan komen ook de emoties weer om de hoek kijken. Ik probeer gewoon mijn best te doen.

5. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Bruisje wat vreselijk, sterkte deze komende tijd

Verder voel ik eigenlijk nog helemaal niks, vanochtend lekker uitgeslapen en de hond uitgelaten toen ik terug kwam had ik een vlaag van misselijkheid maar na gegeten te hebben is die ook weer helemaal weg

Groetjes

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @Bruisje wat vreselijk! Ik hoop dat het toch nog goedkomt... net als met mamabeer...

@daffie ik heb ook steeds "ruzie" met mijn man... omdat ik snel geirriteerd ben. Is eigelijk niet eerlijk want hij is heel lief voor me. Vanmiddag komen er vrienden maar hij heeft me laten liggen en ontbijt op bed gegeven en zelf het hele huis geboend...

7. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Goedemorgen dames!

Gisteren was zo'n leuke avond. Ik had een Tupperware avond bij me thuis. Lekker gezellig. En ik kreeg een mama in spe geschenk als gastvrouw!

Ik zit met een vraagje. Mannetje en ik willen het geslacht van de baby weten. We geraken er echter niet uit of we het aan iedereen gaan zeggen of niet. Hoe gaan jullie dat doen? Wij zijn vooral bang dat we ons gaan verspreken :) Dit heeft trouwens een vriendin van me gisteren gedaan. Ze wilde het geheim houden en ze sprak altijd over 'het' en ineens zei ze 'hijet'. Dus het wordt een jongetje :)

@Bruisje: Veel sterkte meid!

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hier ook last van de hormonsters! Mijn vriend zou gisteravond koken en dat duurde op mijn manier te lang, nam dus een mandarijntje en toen hij in de keuken kwam zei ik als het nog langer duurt dan neem ik wel een broodje! Moest er daarna zelf ook wel om lachen hoor. FF een tip voor degenen die aan sinterklaas doen geef je man het boekje van Kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Kun je natuurlijk ook zo geven, staan veel tips in voor mannen met een zwangere vrouw! Is een erg leuk boekje!

Vorige keer wisten we het geslacht ook al en wilde het ook aan niemand vertellen maar soms verspreek je je idd maar ik had het ook weleens over zei en dan over het en dan weer over hij zodat ze er geen touw aan vast konden knopen.

We hebben nog niet verteld dat ik zwanger ben wil zowieso de eerste echo afwachten!

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey meiden ,
    Hier ook vaak bonje met vriendlief ..
    Mijn schuld ,ik geef het toe ...
    Maar op dat moment voel ik me gewoon zo boos!
    (hihi natuurlijk wel even sorry zegen daarna ;) )

Oja heb trouwens een buikfoto in m,n album staan , 6 weken zie je natuurlijk nog niet zoveel maar het is leuk om het te vergelijken over 4 of 5 weken ;)

Wij willen het geslacht wel weten , denk dat ik het alleen tegen dierbare vertel en verder niet ;)

Liefs Melanie

10. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    @bruisje heel veel sterkte de aankomende tijd!er zijn eigenlijk geen woorden voor want de enige vraag die door je heen gaat is waarom ik?

hier ook af en toe flinke ruzie met vriend lief! als ik weer loop de chagrijnen of moe ben en naar bed wil....voor die mannen ook lastig die snappen er ook geen snars van wat er door ons heen gaat!en dat moeten ze dan ook nog even een aantal maanden aanzien en horen!hihi!

11. Niet meer actief

Ik heb eigenlijk nauwelijks ruzie met mijn vriend.
    Mijn hormonen slaan net de andere kant op en ben ineens overdreven lief :) ... Altijd goed natuurlijk ;)

Had net wel ineens ruzie met mijn nichtje..
    Ze is in augustus bevallen en ze vroeg mij of ik foliumzuur slikte.
    Dus ik geef als antwoord dat ik multivitamine slik speciaal voor de zwangerschap waar extra foliumzuur in zit.
    Gaat ze helemaal tegen mij tekeer omdat dat niet goed is. Ik moet volgens haar de eerste weken alleen maar losse foliumzuur slikken en pas daarna mag ik voor mezelf de multi-vitamine slikken.
    Dus ik wees haar er netjes op dat ze geen gelijk had, omdat het slikken van die multivitamine net zo goed is als de losse vitamines.
    Zelfs beter omdat je de extra vitamine D ook nodig hebt,..
    Nou ja... jullie hadden het moeten lezen... ze begon helemaal te flippen.
    Zij had gelijk en ik moest maar naar haar luisteren want tenslotte is ZIJ degene die een gezond kindje ter wereld heeft gebracht (we zijn samen in december zwanger geraakt ik kreeg een vroege miskraam). Haar moeder had het haar verteld dus ik moest maar eens naar haar luisteren.. :confused: Wat een bullshit zeg! het is zo uit de hand gelopen dat ik haar overal verwijderd heb, msn, hyves enz.. en ik wil haar nooit meer zien/spreken.

Ze had ook al zo'n actie door mij een geboortjekaartje te beloven die ik nooit heb gezien.
    En nou maakt ze van mij ineens de boosdoener omdat ik vind dat zij niet gelijk heeft als zij zegt dat ik iets fout doe.
    Zelfs de opmerking dat zowel mijn gyn als mijn huisarts hebben bevestigd dat het goed is schoot bij haar in het verkeerde keelgat.
    Ze kon maar niet begrijpen dat ik niet haar geloofde omdat zij zwanger is geweest..

Pfff... was even flink over de zeik..
    En dat is helemaal niet goed, want voelde mijn hart in mijn keel kloppen..
    vind het beebje vast niet zo fijn haha.

12. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    lekker nichtje zeg......
    snap best dat je helemaal over de zeik was....

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Oooh tinkerbell,
    ON-UIT-STAAN-BAAR zeg !

Jeetje zeg , heeft ze nog veel last van dr hormoontjes ofzo?!

Had me niet kunnen inhouden als ik jou was :p
    Knap van je!

(wel rustig aan doen hoor! )

Liefs

14. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ben je mooi klaar mee met zo'n nichtje Tinkerbell. Ik vind het knap dat je je zo rustig hebt gehouden.

15. Niet meer actief

Haha ik heb me niet in kunnen houden hoor..
    Toen zij opmerkingen begon te maken over mijn moeder heb ik haar goed laten weten dat ze niet meer is dan een vieze egosentrsiche trut die er niet tegen kan dat ze ongelijk heeft en dat ik dat echt onwijs zielig vond hahahahaha..

Daarom heb ik haar overal verwijder..
    Hoef haar niet meer te spreken.

16. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hee Bruisje wat rot zeg, heel veel sterkte! :(

En Tinkerbell, lekker laten kleppen hoor die nicht van je. Weet je wat pas slecht is voor de baby; stress. En gezien ze jou dat bezorgd heeft ze geen benul waar ze mee bezig is! ;)

@Spirit 70, jaaa dat boekje van Kluun is leuk! Die heb ik aan m'n vriend gegeven nadat ik verteld had dat het gelukt was. Ik heb hem zelf natuurlijk het eerste doorgelezen en lag helemaal in een deuk!

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whahahahahahaha , GOEDZO ! :D
    Gewoon eruit gooien ! :p

Go Tinkerbell !

18. Niet meer actief

Ben daarna even rustig op de bank gaan zitten... even een paar keer diep ademhalen en rustig worden voor ons beebje.
    Haha, maar oooooh wat was ik boos!

19. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb hier in de koelkast zo'n lekkere sneeusterren taart staan. Er staat op gemaakt van scharreleieren, dat kan toch geen kwaad? Het gaat er toch om dat je geen rauwe producten eet?! Haha, kan iemand mij hier snel antwoord op geven? Ik heb honger :oops:

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Kan me heel goed voorstellen ja! :p

Wel goed rustig nu ? :)

Sneeuwt het bij jou ook >?
    Of bij iemand?