uhm robin , ik DENK dat het geen kwaad kan maar helemaal zeker weet ik het niet... Als het deeg van ei is gemaakt lijkt het me dat het al gebakken is ...
Jaaa helemaal rustig nu... en weer happy want vriendlief komt straks weer thuis. Hier sneeuwt het heeeeeeeeeel licht! Af en toe zie je een sneeuwvlokje voorbij dwarrelen.
Ik hoop dat ze je vriend en jou nu wel met rust laat ! Hier gaat het aardig tekeer met de sneeuw! Hoop dat het blijft ligen
hoi meiden, ik breek hier even in eigenlijk hoor ik bij de juni mama's, maar ik lees hier ook geregeld mee. Wat is het hier gezellig druk Gefeliciteerd allemaal Enne, tinkerbell, jeetje nou ik zou ook flink pissig zijn. Die multivitamine zijn niet voor niks speciaal voor de zwangerschap! groetjes jolan
ja hier snelt het ook behoorlijk..blijft alleen niet liggen..jammer is namelijk zo leuk om met de hond in te ravotten..
Ach ja, ik woon gelukkig 1,5 uur rijden bij haar vandaan dus ze zal me zeker met rust laten. Ze voelt zich toch te goed voor mij haha. @Jolan... idd.. het zijn niet voor niets multivitamines voor de zwangerschap. Op het doosje staat te gebruiken voor of vanaf dat je weet dat je zwanger bent.. hahah. Het is hier zeker wel gezellig he. Je bent ook een weekje verder dan de verste hier,.. dus qua verhalen zou het niet veel schelen denk ik he.
Tinkerbell wat belachelijk dat ze zo reageerde! Wisten jullie dat champignons en advocado in het begin van de zwangerschap slecht zijn, zit teveel kwik in. Wist dit de vorige zwangerschap niet maar ga er nu wel op letten!
Echt? Ik eet het gelukkig nauwelijks, alleen wat champions op een pizza haha het begint hier ietsje harder te sneeuwen
Hoi Jordan ! Jij ook nog gefeliciteerd ! @sunshine, Denk dat het niet blijft ligen omdat het zo nat is buiten... Heel leuk ja om je hond te laten spelen in de sneeuw! @Spirit , dat wist ik niet ! Ga er ook opletten! @tinkerbell , het is hier een halve sneeuwstorm hihi , komt waarschijnlijk jouw kant op!
@ Tink: Kan me best voorstellen dat je pissed reageert, hoor. Zou ik ook doen. @ derest: Wij willen deze keer wel van te voren (als het te zien is) het geslacht weten. Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig. Vorige zwangerschap wilde ik het absoluut niet, al was ik er heilig van overtuigd dat het een jongetje zou worden. Iedereen uit de omgeving dacht dus ook dat het een jongetje zou zijn, inclusief m'n moeder. Toen ze de verloskamer binnenkwam, was ook een van haar eerste reactie (naast gefeliciteerd, natuurlijk ): 'Eh, je zei toch dat het een jongetje zou worden?' Nou dat had ik nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat ik een 'gevoel' had dat het een jongetje zou worden. Maar van de 3e t/m de 6e maand wist ik toen ook zeker dat het een meisje zou worden, dus tja... Nou ik ga m'n dochter maar weer even aandacht geven .
Oh ja, wij willen het ook weten en vertellen het ook aan de anderen. Kunnen ze gericht kado'tjes kopen enzo.. En gewoon omdat we ons dan niet hoeven in te houden. Alleen de naam blijft geheim
Hier sneeuwt het ook pittig door en in mijn tuin en op de struiken blijft het ook liggen. Ik vind het wel weer wat hebben in elk geval.
het sneeuwt hier ook flink door blijft nu een heel klein beetje liggen maar die 5 cm waar ze het op de radio over hebben zie ik nog niet
Hier sneeuwt het flink, Gisteren heeft het hier ook al aardig gesneeuwt. Tinkerbell onuitstaanbaar zo'n nicht die haar gelijk wil hebben. Ik wil het geslacht eigenlijk wel weten maar mijn man niet maar het duurt nog lang tot de 20 weken echo! Ik moet strijken bah geen zin in!
ja heerlijk he. Hier haalt het al bijna de 5 cm hoor.. Alleen balen dat ik morgen ochtend 45 minuten moet fietsen naar mijn werk..
@ Tinkerbell: mijn vriend is er vanmiddag doorheen gegaan op de fiets naar zijn werk. Die moet ook ongeveer 45 minuten tot een uur fietsen en komt pas vannacht thuis.