Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

pfffff.... ik baal er echt van hoor.
    Ik val ALTIJD als ik fiets in de sneeuw..
    misschien kan me mannetje me weg brengn.

2. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hier ligt al meer dan één cm sneeuw! Geweldig, als ik binnenzit :)

3. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    mooi gezicht idd. hier sneeuwt het niet meer en blijft ook niet liggen helaas.

4. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemiddag dames,

@bruisje, sterkte meissie **knuffel**

Ben weer helemaal bijgelezen, maar eigelijk ook de helft aan weer kwijt. :oops:

Heb weekenddienst gehad, en ik ben nu echt super moe. nou ja vanavond lekker bankhangen. :D

Iemand vroeg ook als bij een tweede of derde zwangerschap de andere kids al verteld hadden, ik heb eeb dochter van 8 en een zoon van bijna 6. heb nog niks vertel.
    1. dan gaat het wel heel lang duren voor ze
    2. Dan zijn te zo blij dat ze hat aan iedereen gaan vertellen en
    dit willen wij pas doen met 12 weken ;)

Hier wel sneeuw alleen blijft niet liggen, vinden de kids reuze jammer. :(

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben net door de sneeuw in de auto naar huis gereden. Op sommige plekken was het erg glad, but we made it! Zooo mooi, die witte wereld.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier al zeker de 5 cm gehaald. Alles onder een pak sneeuw hier in brabant en het blijft heel goed liggen! :D

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Bruisje, ik wil je veel sterkte wensen. Neem de tijd om dit te verwerken, want ook al was jouw beebje nog klein, je zult hem zeker missen. KNUF!

8. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    @loel, was net even aan het kijken bij de juli-mama's website en jij denk net als mij een meisjes tweeling :D Wanneer heb jij je echo? ben benieuwd :)

9. Niet meer actief

Ja idd,... hier in Brabant ligt al zeker 5 cm!
    En nu ik binnen zit vind ik het geweeeeeldig!
    Het had eigenlijk kerst moeten zijn haha.

10. Niet meer actief

Ik denk ook een tweeling, of 2 jongens of een jongen en een meisje..
    Heb wel een dubbele eisprong gevoeld..

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hey dames,
    nu net me ouders vertelt.
    wat kan me moeder toch gillen.
    zal jullie morgen helemaal op de hoogte brengen hoe het is gegaan.
    nu lekker met zijn alle uit eten.

liefs gyino

12. Dwarrel

Dwarrel Lid

1 aug 2008
    87
    0
    0
    Wat word hier GEWELDIG VEEL GEKLETST.

:D :D .

Ik kan het eerlijk gezegd allemaal niet bijhouden wat er gekletst word erg gezellig hoor :D .

Voel mij verder prima wel erg moe nu ook.

Dwarrel.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Net de kinderwagen uit de auto gehaald en op de motorkap lag 9 cm! :D Hoop dat het morgen wel meevalt als ik naar het werk moet ;)

14. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Meilan
    Vrienden noemen het vanaf begin al 'hij' en 'zij' door elkaar heen hahaha. Dan verspreek je je minder snel. Wij vertellen het gewoon. Het maakt die paar maandjes niet uit en is ook makkelijker voor mensen qua cadeautjes geven.

@ Tinkerbell
    Tja, familie kan je niet uitkiezen... Ik wil niet flauw doen en ik was er niet bij, maar berust het niet op een misverstand dat over en weer uitgegroeid is tot conflict? Om nou alle contact te verbreken? In mijn ogen nog steeds om een redelijke kleinigheid in 't begin.Behoorlijke dommigheid van haar, maar ze denkt gewoon echt dat ze gelijk heeft, en eigenlijk was het goed-bedoeld omdat ze jou en je kindje wil helpen... Misschien handig om het op internet (bij de fabrikant o.i.d.) op te zoeken en de links naar haar te mailen. Kan je gelijk erbij je frustratie kenbaar maken en dat je het echt niet leuk vind. Het leven is nog maar zo kort om ruzie te maken. En je krijgt misschien iedere keer met een familiefeestje gedoe ervan... Is dat het waard? Ook voor jouw en haar ouders die toch familie zijn?

@ Spirit70
    Ik heb net nog veel champignons gegeten... en ook avocado heb ik al veel op; ben ik gek op! Nooit van gehoord trouwens. Is het ergens na te lezen? Misschien is het een bakerpraatje (ik hoop het)?

Wij zijn vanmiddag naar Ballorig geweest; zo'n overdekte speeltuin. Oscar ging helemaal uit zijn dak. Buurmeisje Tara was ook mee, die heeft lekker gek gedaan met Oscar. Op de terugweg naar huis waren ze zo moe dat ze stil voor zich uit zaten te staren hahaha. Moet zeggen dat ik ook moe was, maar dat ben ik constant nu :D

Broeken beginnen strak te zitten, dus er komt hier ook al een beetje buik. Al moet ik zeggen dat ik het in de spiegel zelf niet zie.........

Sneeuwen doet het hier ook behoorlijk. Grote plassen tot gevolg. Laat ik net onze hond uit, dat arme beest trillen van de kou, terwijl ze haar 'jasje' aan had en ik mijn sjaal om haar lange nek gewikkeld had. Het is zo'n hazewindhond dus die hebben maar een vetpercentage van max. 15%. Ter vergelijking met een standaard huishond, die 30 - 35% vet heeft. Komt er een brommer langs; SPLET, helemaal kletsnat! En we moesten nog naar het hondenveld toe! Bah!

Verder vind ik het fijne van dit weer dat als je dan weer thuis komt, lekker warm, warm theetje, kaarsjes aan: GEZELLIG!

groetjes meiden en fijne avond!
    ~Linda

15. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    He dames!

Net weer terug van een weekendje bij vrienden. Was weer gezellig!

Tinkerbel: pfff wat denkt ze wel niet volgens mij heeft ze zeker nog last van haar hormonen.....

Hier sneeuwt het niet echt heel hard. Onderweg wel wat sneeuw op de weg, is toch altijd wel spannend.
    Maar we zijn weer veilig thuis!

Allemaal een goed weekend gehad?
    Morgen maar eens de VK bellen (als ik het niet weer vergeet) kan alleen maar tussen 12:30 en 13:00 bellen...

Fijne avond nog allemaal ga lekker even op de bank hangen met een kopje thee!

Groetjes!

16. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Jij ook :D leuk ik ben benieuwd :D
    nog een hele dikke week voor mijn eerste echo en dan ben ik 8 w. en 6 dagen dus als mijn vermoeden goed is weet ik het gelijk. zit bij mijn in de familie :)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Bruisje, sterkte meid!

@Tinkerbell, laat je nicht maar kletsen, hoe komt ze erbij.

Hier ligt ook een aardig pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Ziet er wel heel leuk uit.

Dinsdag de eerste echo, spannend! Er krijgen een hoop deze week echo's geloof ik. Gelukkig staat de echo vroeg in de ochtend gepland, dan hoef ik niet de hele dag ongeduldig rond te lopen. Nog 2 nachten slapen.

18. suusje1987

suusje1987 Niet meer actief

Ik voeg me ook maar bij de grote lijst van de juli 2009 mamma's, daarmee wil ik ook de rest van de juli mama's feliciteren =D>

Groetjes Suus

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    wbpepe even zoeken op google champignons en zwangerschap , in het derde onderwerp staat het vermeld in een artikel dat dit niet goed is in de eerste helft van de zwangerschap.

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Suusje jij ook gefeliciteerd en welkom !

Wat is het toch onzettend mooi buiten ''zucht''...

Deel Deze Pagina