Hey Robine, Ik weet nog dat ik zwanger was van me dochter,ik heb dagen op bed gelegen met krampen,en alles was ook gewoon goed..Misschien hoort het gewoon zo,probeer je hoofd rustig te houden,en niet metteen van het ergste uit te gaan..doe rustig aan meid. Knuf Shanna,
@ Robine: Die krampen heb ik volgens mij tijdens mijn vorige zwangerschap in het begin ook gehad. Dat kwam van mijn darmen toen. Bij mij was er toen niks aan de hand, maar je word er wel een beetje onzeker van. Hoop dat het allemaal goed zit.
@ Tinkerbell: heb net je topic gelezen. Meid wat een ellende heb jij meegemaakt en nog. Ik denk dat je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik kan wel een advies geven, maar ik zit niet in jouw situatie en een buitenstaander heeft toch vaak wat makkelijker praten. Wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.
Duurt nog wel een poosje maar ik kan 1 December naar de verloskundige tevens dan ook voor de echo! O'ja en moeders voor moeders zou contact met me opnemen
Mik, meis, heel veel sterkte, had zo gehoopt voor je dat het niet zo zou zijn... @Robine: ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap inderdaad ook krampen gehad, en dat waren bijna altijd mijn darmen, dus geef de moed niet meteen op, waarschijnlijk zijn het gewoonj e darmen. Een zwangerschap heeft veel effect op de beweging van je darmen, je hebt veel meer last van gasophopingen dan normaal, en dus daardoor veel sneller last van krampen. @ alle meiden: gaan jullie meedoen aan Moeders voor Moeders? Ik heb het tijdens mijn vorige zwanegrschap wel gedaan, maar twijfel nu een beetje. Ik vind het enerzijds mijn morele plicht om mee te doen, maar aan de andere kant kan ik het door de weeks moeilijk combineren met mijn werk.
Hier nog een nieuwe juli-moeder die graag mee wil kletsen. Heb alleen de eerste pagina zo'n beetje gelezen. Gisteren heb ik 2 positieve testen gedaan, had het niet verwacht om in ronde twee al zwanger te zijn. Ik heb nog een dochtertje van 14,5 maand. @Amsy, ik denk wel dat ik mee ga doen aan MvM. Vorige keer ook gedaan en gewoon aangegeven dat ik het niet doe op dagen dat ik werk.
@ Amsy: heb precies dezelfde twijfels als jij. Maar denk uiteindelijk dat ik me toch maar aan ga melden. Heb de vorige keer ook mee gedaan, maar had toen mijn bussen ook niet altijd vol ivm werk ect. Maar denk nu maar zo, alle beetjes helpen.
Amsy, Shanna en Mama van Tessa: Bedankt voor jullie steun. Misschien moet ik er idd niet teveel aandacht aan besteden, maar zeer deed t wel. Ik had beter net als de vorige keer pas bij 7 weken kunnen weten dat ik zwanger was, had een hoop zorgen weggenomen. Nu is de periode tot 12 weken erg lang....zucht. Positief denken dan maar he. Heb overigens verder nergens meer last van hoor, alleen vannacht dus. Gelukkig ook geen bloed bij t afvegen en was vorige week ziek geweest en was toen lang niet naar de wc geweest(pas na 5 dgn) dus mss dat dat er ook nog mee te maken had. Gisteren verjaardag gehad en veel frituur gegeten.........rommelzooi dus. MvM; Heb vorige keer wel meegedaan en ook alleen op de dagen dat ik niet werkte. Alle beetje helpen he, maar twijfel deze keer wel eigenlijk. Heb niet zo een zin om t weer te gaan doen. Vk zal t wel weer doorgeven aan de MvM en die nemen dan contact met je op. Weet niet of ik dan ja of nee ga zeggen......... Overigens wel leuk cadeautje vorige keer gehad voor de deelname!(bordjes, dvd, kopje en schaaltje) maar dat mag niet de reden zijn he
raar he shanna als je niks voeld ik was altijd blij als ik een vlaag misselijkheid kreeg dat was weer een bevestiging bij de eerste heb ik zo schandalig veel getest was ik zooo onzeker mik jeetje meid wat ontzettend kut( sorry maar het is zo) probeer je tijd te nemen meid om het te verwerken al was het pril je had vast al grootse dromen.. dikke knuf lammetje
mama patricia goed hoor moeders voor moeders top! en 1 december jeetje wat klinkt dat nog een eind he kerstmis en sinterklaas lijken nog maanden ver maar zijn ook weer zo dichtbij jo 79 welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd meid! en wat betreft moeders voor moeders doen wat je hart je ingeeft! ha ha robine wel leuk he kado s maaaar als het goed is krijg je die over 8 maanden ook een heeele berg!
Hallo lieve zwangere meiden! Ik dacht dat er nog geen forum zou zijn... durfde eigenlijk ook nog niet want vind het nog steeds onwerkelijk en schrik me rot bij ieder krampje. Blij hier te lezen dat het darmkramp kan zijn! Iedereen gefeliciteerd en Mik, klote... Kan iemand me toevoegen op de lijst? 1 juli, 1e kindje, zh, bv. Groetjes!
Hai Lammetje, Ja inderdaad raar,ik voel me prima,maar als ik ga slapen slaap ik moeilijk in,ik slaap er licht als me man zich omdraait word ik al wakker me dromen zijn erg helder en kan ze nu in ene allemaal onthouden..dit zijn weer nieuwe dingen die ik eerder niet had,want ik sliep echt als een blok en ookal slaap ik kort nml zou ik kapot zijn maar ben nu klaar wakker,ik ben toch verder dan ik dacht heb volgende week een echo,ik moet nu al een zwangerschaps broek kopen,want het doet ontiegelijk zeer me gewone broeken ... Maar ik voel me prima geen pijnlijke borsten niet misselijk,alleen beetje humeurig maar verder toppie hahah en jij dan?
Ik wil mij hier ook melden. Vanochtend een positieve test gehad. Ook ik zit voor NOD en las hier de bezorgdheid van zo vroeg testen. Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte. Ik ga morgen toch nog een test doen, hopen op een dikkere streep. Al was deze al goed te zien (sensitest dipstick). Ik ben 34 jaar, mijn zoontje wordt 2 in november. We hebben over deze beeb best lang gedaan, 19 ronden. Dus ik ben erg blij met dit wondertje. Kan iemand mij op de lijst zetten: 09-jul-09 uitgerekend, 2e kindje, thuis bevallen, BV.
*inbraak* Wauw, nieuwe juli mama's... Zelf ben ik een juli-2007 mama! Wat gaat de tijd toch snel (lekker cliché). Gefeliciteerd allemaal en geniet ervan! *uitbraak*
@Mik, wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte hoor! @Robine, toen ik net van mijn dochtertje zwanger was, 6 weken geloof ik, ben ik zelf nog naar de HA geweest, omdat ik zo'n buikpijn had. Heb uiteindelijk het grootste gedeelte van mijn zwangerschap buikpijn gehouden, maar alles is goed gegaan. Al maak je je toch altijd zorgen, heb ik al snel. @Deetje en Nynke, welkom!
heey deetje welkom hier ik heb dat ook hoor dat onwerkelijke denk dat ik eerst een echo nodig heb voor ik echt ga springen shanna echt een zwangerschapskwaal heldere dromen en beter onthouden straks ga je dromen aan het eind van de zwangerschap dat je geen goede moeder bent of het niet aan zal kunnen maar dat komt allemaal goed hor geloof me heb ik ook gehad heey nynke leuk dat je er bent enne leuke uitgerekende datum zou wel leuk zijn als het op die dag ook komt
@ Mik: wat ontzettend balen zeg Dikke knuffel voor jou! @ alle nieuwe meiden: gefeliciteerd met jullie zwangerschap en jullie zijn natuurlijk meer dan welkom @ Shanna: hopen dat de gyn je meer duidelijkheid kan geven over hoe lang je nu echt zwanger bent!
heey robin we zijn allebei op dezelfde dag uiterekend 3 juli alleen snap ik niet waarom mijn banner niet klopt mischien de zomertijd/wintertijd toestanden wel leuk dezelfde dag wie weet wie er eerst bevalt spannend