Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Wat heerlijk voor je Woezeltje! Daar hopen we allemaal op he, mooie hartactie..
    Ik moet nog een weekje wachten. Dat moment dat je het beeld ziet verschijnen op het scherm..pff..slopend..

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    dat wachten duurt lang hè lotus.
    hopen voor je dat deze week voorbij vliegt.

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Woezeltje prachtige echo hoor! Ik moet nog 2 weken wachten op de echo maar was vanmorgen alweer heerlijk misselijk en kramp in m'n buik dus er gebeurd vanalles in mijn lijf! Darmen rommelen ook flink dus het lichaam maakt vast hcg aan!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja..best wel! Gelukkig hebben we morgen een afspraak met de makelaar om een grotere woning te bezichtigen. Beetje afleiding..
    Maar ik hoop dat we mooi kloppend hartje te zien krijgen! Ben dan 6 weken en 4 dagen, bij mijn dochtertje was het al duidelijk te zien toen.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat heb ik ook sinds twee dagen, die rommelende darmen. Dacht al, waar blijft het? Verder ben ik nooit zo misselijk, soms ineens wat lichtjes.
    Wel 1 keer gehad dat ik bijna over moest geven, heb ik bij m'n dochter ook maar 1 keer gehad.
    Hoe lastig die kwalen ook zijn, je hebt dan in elk geval wel het gevoel dat er iets gebeurt he!

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    dank je wel spirit.
    voor mij is het een hele opluchting omdat ik dus alleen vermoeid ben maar meer ook niet. dus de echo is pas mn eerste echt bevestiging.

ga nu echt even wat doen in huis.schiet niet op zit te dagdromen. haha

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Woezeltje, prachtige echo! Gefeliciteerd!

Ryanne, jij ook gefeliciteerd! Ik opende net jullie site. Maar nu blijven die vreselijke smurven steeds zingen en ik kan ze nergens uitschakelen. Weet jij hoe dat moet? Word er lichtelijk gestoord van. Haha.

Nieuwe meiden, welkom hier, gefeliciteerd!

Ik ben de hele ochtend al aan het huilen. Ik kreeg net een berichtje van mijn ouders dat het heel erg slecht gaat met onze hond. Hij heeft een chronische nierinsufficientie. Vorige week kreeg hij een darminfectie erbij en werden er ernstige bloedarmoede en blaaskanker vastgesteld. Hij eet nu bijna niet meer en ligt alleen nog maar in zijn mandje. Ik ga vrijdag naar mijn ouders en had gehoopt onze hond nog een keer te zien, maar dat zal niet meer gebeuren. Ik heb mijn moeder gezegd dat ze de dierenarts moet bellen om een afspraak te maken om het beestje in te laten slapen. Het is zo vreselijk. :cry: :cry: :( :( :cry: :cry:

8. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ben vandaag ook voor een echo geweest.
    Zoals verwacht, was er enkel een zwart puntje te zien. De gyn zei wel dat ik minder lang zwanger ben dan gedacht (ergens tussen 4 en 5 weken). Op 12/12 mag ik terug. Dan zouden we een hartje moeten zien. Zoooo spannend!

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    zijn hier eigenlijk mama's uit België?

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Ryanne en Woezeltje, wat fijn dat de echo's goed zijn!

@Sucre, och, arme hond. Wij hebben dit jaar onze hond moeten laten inslapen, haar nieren stopten er me, van een levendige, vrolijke hond werd het binnen een maand een hoopje ellende, infusen, speciale voeding en medicijnen hielpen maar minimaal. Het was zo'n klap voor ons dat we haar in moesten laten slapen, net voor haar derde verjaardag! Sterkte voor jou en je ouders! En hoe moeilijk zo'n beslissing ook is, je wilt ook niet dat het beestje alleen maar pijn lijdt.

Ik ben af en toe misselijk, met vlagen en dan meestal 's ochtends. Morgen de eerste echo, spannend.

11. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik ik ik!

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meilan wat spannend.hoop dat je 12/12 een mmoi kloppend hartje ziet.

oh sucre wat sneu voor je.heel veel sterkte meid.wel heel goed van je dat je je moeder de dierenarts laat bellen.heel veel sterkte meid.

ff voor de lijst.
    mijn uitgerekende datum is 2 juli en wij denken een meisje.het moet een ziekenhuisbevalling zijn aangezien de placenta na de geboorte van micko operatief verwijderd is.voor mij is dit mijn 3e kindje en ik ben 32 jaar.voor zover we nu de ervaring hebben gaan we voor flesvoeding.
    denk dat dit het wel is. 19 dec hebben wij weer een echo en die is samen met de intake.

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    leuk :) er zijn altijd maar weinig belgische mama's he. En hier in belgië gaat het allemaal toch een beetje anders als in nederland ;)

14. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Inderdaad! Van waar ben je?

Wij hebben vanmorgen reeds een plaatsje gereserveerd in de chrèche! Enkel voor maandag is het wachten tot maart 2010, maar dat is geen probleem.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Sucre; Ahhh meis, dikke knuffel voor jou! Niet leuk! Een hondje is als familie van je en die wil je niet graag kwijt.. Ik denk dat het voor het beestje het beste is om in te laten slapen, hem zien lijden is ook niets.. Heel veel sterkte meis!

@Ryanne; Ahhhh, waar blijft de foto?! :)

16. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Hoi allen,

Het wordt al druk, maar hopelijk mag ik me bij jullie aansluiten...
    Ik lees al een poosje mee, maar heb momenteel echt een onwijze dip, dus heb besloten om me toch hier actief aan te melden.

Ik ben (als het goed is) op 3 juli uitgerekend, maar ik krijg nog een termijn echo om dit nog precies te bepalen.

Op 10 december krijg ik mijn eerste echo en heb ik mijn eerste afspraak bij de gynacoloog (had eerst een afspraak bij de verloskundige, maar ben doorgestuurd omdat ik bepaalde medicijnen slik.. :( )

Momenteel voel me moe / beroerd/ heb last van mijn buik / en ben harstikke missselijk... (en daarnaast heb ik het gevoel dat ik echt elk moment in tranen uit kan barsten…)

Eigenlijk heb ik alleen maar zin om lekker thuis op bed te liggen….
    Maar dat wordt een beetje lastig aangezien ik aan het werk ben ( nog 3 uurtjes te gaan...)

Het zou waarschijnlijk helpen als ik even tekeer kon tegen iemand. Maar helaas zit ik momenteel alleen op kantoor en is de rest bij afspraken / in bespreking... (waar zijn je collega's als je ze nodig hebt.....)

Sorry maar moest ik even kwijt... :oops: Nog even de schouders eronder en er tegen aan... en hopelijk gaat het zometeen weer beter....

Oja.. welke informatie wilde jullie nog meer hebben?
    Ben nu 27, vorig jaar getrouwd en dit is ons eerste kindje...
    Mijn man is er helemaal van overtuigd dat het een jongetje wordt, ik vind beide wel helemaal prima, alhoewel ik een erg lichte voorkeur heb voor een meisje...
    Ik zou graag thuis willen bevallen, maar wordt waarschijnlijk toch het ziekenhuis.
    En ga waarschijnlijk borstvoeding geven.

Groetjes Theeleut

17. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Ryanne en Woezeltje: Gefeliciteerd! Geweldig om te zien zeker?!

Groetjes

18. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    He Theeleut! Welkom en gefeliciteerd!
    Tja wat kan je soms last hebben van die lastige hormonen he?! Veel succes nog even op je werk! Hoop dat de tijd snel voor je gaat en dan lekker naar huis op de bank een leuk flimpje kijken?...

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames,
    Ik lees wel af en toe wat mee maar heb nog niet echt de fut gehad om te reageren.
    Ik zit op dit moment in een mega dip, het lijkt alsof alles tegelijk hier fout moet gaan.
    Jullie weten wel wat ik bedoel ..de operatie, wat nog steeds niet beter gaat ...mijn baan...Bjorn die aan een stuk door huilt.
    Ik zit er gewoon even helemaal doorheen.
    Hopenlijk voel ik me na donderdag wat beter als we wat meer zekerheid hebben of het beebje het heeft overleefd.

20. @ sucre wat naar zeg. Dan pas merk je hoe erg je gehecht raakt aan zo'n beestje.

Weet niet hoe de muziek uitkan, bij mij blijft ie ook steeds doorzingen.
    Zal eens kijken.

fijn dat er allemaal mooie echo's zijn!

Deel Deze Pagina