Goedemorgen allemaal, Wil even snel voordat ik naarmijn werk ga laten weten hoe de echo is gegaan. Het hartje klopt! en goed ook. Dat is echt zo een opluchting en alles zag er goed uit! Heb alleen een blauwe plek achter het beebje zitten, wat overgebleven kan zijn vanuit de innesteling. Vanavond zal ik proberen hem in te scannen. Dank jullie wel voor jullie medeleven. Groetjes, Andrea
Oh ja, ik was naar wat ze kon zien wel iets minder lang zwanger, nu 7 weken en zou 13 juli uitgerekend zijn. Het beebje was 10mm.
Bruisje veel sterkte de komende tijd! hoop dat je het een plekje kan geven. Want het is niet niks! Andrea fijn dat het hartje klopte. Heb je in je buik een blauwe plek? Sabbe wat een mooie echo! Ik zag dat je al 3 kinderen heb. Zien er erg schattig uit zo met zijn drietjes
Goede morgen! @ Bruisje: heel veel sterkte! @ Wendy: sterkte met je schoonvader. Het ongeluk is hier in de buurt gebeurd.Ik hoorde net ook dat het zoontje inmiddels is overleden. Echt vreselijk! @ iedereen met een goede echo: gefeliciteerd! Hier gaat het goed. Ben af en toe wel wat misselijk, maar nog steeds niet boven de wc gehangen. heb wel als ik te snel opsta onwijze steken in mijn lies. Erg pjnlijk. Herken dit wel van mijn vorige zwangerschap. Inmiddels alweer bijna 9 weken, volgende week intake en 2e echo. Spannend! Mijn buikje begint nu ook te groeien. Ik moet erg mijn best doen om het te verbergen. Hier weet nog steeds bijna niemand het, maar denk dat er wel mensen zijn die een vermoeden hebben, aangezien ik er vreselijk moe en bleek uitzie.( heb al wel 10x gehoord deze week) Ik zeg dan dat ik gewoon last heb van een najaarsdip Maar of dat zo geloofwaardig overkomt? hihi. Wil het toch echt proberen vol te houden tot de 12 weken. Ik heb nu 2 weken vakantie, dus op mijn werk moet het lukken.
Hallo meiden, Wil me ook aanmelden bij de juli mamma's en gezellig meebeppen. Natuurlijk feliciteerd ik de zwangere onder ons. Ben nog erg onzeker over mijn zwangerschap en nog steeds erg angstig. Voel me niet lekker en hoop dat alles goed blijft gaan. Wat een onzekerheden. Succes allemaal!
Bruisje heel veel sterkte meid! maar waarom ga je nu meteen aan de pil? waarom laat je het niet gewoon de natuur z'n gang gaan? als je nu weer aan de pil gaat, moet je ook weer ontpillen en dat kan soms langer duren dan je denkt. Nogmaals heel veel sterkte! Sabbe mooie echo! En jij krijgt alweer de 4e! wel byzonder hoor! zal ook wel druk worden bij jullie thuis! Wel gezellig een groot gezin. Andrea wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! altijd een mooi moment! Ryanne wat een mooie echo heb je! Echt leuk om te zien! *buik* mijn buik is echt al aan het groeien! ik kan amper meer mijn gewone broeken aan! Loop al in positie kleding en jogging broeken omdat het lekkerder zit... Gaat wel veel sneller allemaal bij de 3e Ben ook echt aan het aftellen naar 9 Dec voor mijn 1e echo!
goede morgen, gisteravond zijn we voor de intake geweest bij de vk, manlief vond dat ie er een beetje bij hing, alles draait om beebie en mama. komt wel goed straks wanneer we de echo krijgen. het is ook allemaal nieuw voor hem. ik heb vanochtend het ziekenhuis gebelt om een afspraak te maken voor de echo we krijgen op dinsdag 9 december onze eerste echo en we krijgen dan rond de 12 weken er nog eentje en dan willen we ook een nekplooimeting laten doen. maar datum is nog niet bekend. wil 1 van de dames die de lijst bij houden de datum voor 9 december op de agenda zetten. verders voel ik me nog niet helemaal goed maar dat komt nog wel, ik moet vanmiddag ook even bellen met de ha want ik heb vermoedelijk nog steeds een blaasontsteking. het is weer tijd voor bakkie thee en een dutje straks want ik ben al 3 nachten op een rij om 5 uur wakker geweest. dus plus zwangerschapsvermoeidheid en te weinig slaap is zo'n dutje wel erg lekker. o en ik las iets over bijna tegen de vlakte gaan, dat heb ik zelf ook mee gemaakt toen ik net zwanger was toen werd ik ineens niet goed en werd het heel snel zwart voor me ogen, gelukkig doordat ik door mijn knieen ging (ook omdat mocht ik out gaan zou ik niet zo hard vallen) ging ik net niet out. dus je bent niet de enigste die het mee maakt, het is wel even schrikken. nou meiden tot later groetjes daisy
@ Kimvnb: gefeliciteerd en welkom Die onzekerheid hoort er wel een beetje bij hoor, hebben we denk ik allemaal wel last van. Hopelijk gaat alles goed en heb je in juli een gezond beebje in je armen.
over de nekplooimeting: wij hebben besloten het niet te doen. Hebben we bij de eerste ook niet gedaan.
dat begrijp ik ook goed, mijn eerste reactie was ook nee, maar nadat wij het er uitgebreid over hebben gehad over wat als dit kindje iets zou mankeren? hebben wij besloten om het wel te doen, wij hebben al 1 zorgkindje dus vinden het belangrijk om te weten of alles goed is met dit kindje. ik zeg er ook meteen bij want de redenen waarom sommige mensen deze testen laat doen brengt wat gevoelige onderwerpen met zich mee, het wat als het kindje niet in orde is? en hoie ga je dan verder?, het enigste wat ik daar over zal zeggen is men mag niet oordelen over een ander, want een ander staat niet in hun schoenen. en niet iedereen zal de zelfde beslissingen nemen. en mocht je in die situatie komen dat er moeilijke beslissingen genomen moeten worden blijft het voor de ouders het zwaarste beslissing die zij samen moeten maken. welke beslissingen dat ook zullen zijn.
@ Daisy: is ook zo. Ik zou daar ook nooit of te nimmer over oordelen. Iedereen heeft zijn eigen reden om het wel of niet te doen. Ik kan ook heel goed begrijpen als mensen het wel doen, vooral als er inderdaad een verhoogt risico aanwezig is. Wij hebben er ook een tijdje over getwijfeld, vooral omdat ik het onlangs bij goede kennissen heb meegemaakt dat zij voor die vreselijke beslissing kwamen te staan.
hm heb niet veel energie om op iedereen te reageren, mischien later nog.Gister tot 5 x toe boven de wc gehangen en de rest van de dag ook beroerd. Nu iets beter, maar kan niet veel binnenhouden..had ik bij mn dochter niet zo erg, nou ja morgen de echo!
Ryanne mooie echo! Daisy je hebt gelijk ik zou zelf nooit over een ander oordelen. Ik vind dat moet diegene voor zichzelf beslissen, dat kan een ander nu eenmaal niet. Andrea: ik ben blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien. Hoop voor je dat die blauwe plek snel verdwenen is en je lekker kunt genieten van je zwangerschap.
@Ryanne en Andrea, fijn dat de echo's helemaal goed waren. Vanmorgen ook mijn eerste echo gehad. Was een gekkenwerk om bij de VK te komen, want het was een chaos op de weg met de gladheid, kwam dus veel te laat, maar goed, iedereen was te laat. De echo was helemaal goed, ze had hem gelijk in beeld (zie album), we hebben het hartje zien kloppen. Geweldig, we gaan straks een gebakje eten om het te vieren.
Allemaal echo's! Super! @Andrea, fijn dat alles goed zit joh! @Wendy- sterkte.. Ben vandaag al 9 weken... Schiet al lekker op! Nu snel weer aan 't werk...