iEen vroeg sinterklaaskadootje voor mezelf: ipv angelsound een echte doppler gekocht van babybeats.nl. Deze heet babysound. Angelsound schijnt met microfoon te werken en dan hoor je vaak ook nog allerlei bijgeluiden. Plus deze was maar 37,5... ipv angelsound 45 euro... en worden zowiezo dure tijden hé wat er allemaal nog gekocht moet worden...
Hallo dames voel me nu iets beter dan gisteren, heb toen de hele dag op de bank of op bed gelegen. Verkouden hoofdpijn misselijk en het zweet liep gewoon van me af. Sucre sterkte met het verlies van de hond, weet hoe je je voelt! Gyino ik hoop dat je klachten van candida snel verdwijnen, zo te lezen is dit geen pretje. Valt me op dat er hier veel dames last van hebben! Kristel gefeliciteerd met je mijlpaal van 5 weken! Wendy veel sterkte met het verlies van je collega, zag het op het nieuws, wat een verschrikkelijk ongeluk! Ook sterkte met je schoonvader! Ryanne wat mooi dat je vader zo reageerde! Denk dat we het dit weekend aan mijn ouders vertellen, denk dat dit heel erg emotioneel zal worden want ze hebben het er ook nog steeds erg moeilijk mee dat ze hun kleinzoon zijn verloren.
Hier is onze frummel Gister de echo gehad en we zagen het hartje kloppen Ik ben 7 weken en 4 dagen dus mijn bevallingsdatum kan worden aangepast 11-07-09 is de datum en niet de 15de Liefs Tijgertje23
@ tijger mooie foto meid! Heerlijk he dat je eht hartje gezien hebt. wat is het verschil tussen doppler en angelsound (behalve de prijs) Graag ervaringen. Heb al op vergelijk.nl gekeken maar staan niets op helaas
volgens babybeats werkt de angelsound met een microfoon waardoor je omgevingsgeleuid ook hoort. De babysound van babybeats is een echte doppler zoals ook bij vk wordt gebruikt... Ik doe wel verslag van 't weekend als ik 'm in huis heb...
@gynio.. heb het bij mijn zwnagerschappen ook veel gehad.. ik hoefde niet op speciaal dieet.. kreeg een pil die ik moest inbrengen..volgende dag was het over.. kwam wel regelmatig terug, maar pil ophalen, inbrengen en weg is het weer...vond t ideaal...misschien eens vragen naar die pil of zalfje.. lijkt me makkelijker dan zo''n dieet en t wordt nog vergoed ook...
Tijgertje wat een mooie echo! leuk zeg om even binnen te gluren! Misselijk; ja het begint weer te komen hoor pff echt niet leuk zeg... Dopler; wat gaaf zeg als je de baby zelf kan horen! Ik heb nooit zo'n ding aangeschaft maar het lijkt me wel super leuk!
Op zich lijkt zo'n angelsound me wel heel erg leuk, maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je ook enorm in de stres schiet als je even niets hoort? Wij hebben morgen om 09.15 uur onze eerste echo. Haha, had niet verwacht dat de afgelopen vier weken echt voorbij zouden gaan...dacht dat er geen einde aan zou komen
@ Monalisa ik heb ook een angelsound en ben er heel tevreden over! Dames met goede echo's gefeliciteerd! Ik hoopd at ik jullie vrijdag kan volgen! Dames die gestemd hebben bij baby van de maand ook super bedankt! Nu snel weer verder aan het werk
Hoi Allemaal, Ook ik ben uitgerekend in Juli. Op de 1ste welteverstaan. Erg spannend nog allemaal, zelfs een beetje onwerkelijk nog. Heb afgelopen maandag mijn intake gesprek bij de verloskundige gehad en eindelijk volgende week donderdag de eerste echo. Kan niet wachten ! Groetjes, Estha
Hier ook een beetje ego berichtje van mij. Heb net bijgelezen, maar heb echt geen puf om op alles te reageren waar ik op wil reageren. Alle nieuwe en meiden die een mooie echo hebben gehad: gefeliciteerd! Iedereen die het nodig heeft door vervelende dieeten of verlies: sterkte! Vriendlief is gister goed ziek geworden, nadat ik me net weer wat beter voelde. Hij heeft gisternacht 5 keer z'n maag geleegd en ik heb dus amper geslapen. S'avonds moest ik zaalvoetballen, heb het een kwartiertje volgehouden. Had het zo koud dat ik met m'n jas aan de rest van de wedstrijd op de bank heb gezeten. Thuis alles er uit gegooid en weer ziek. Heb op de strecher geslapen, wilde niet dat ik niet kon slapen door het gewoel van m'n vriend. Nu liggen we heel zielig samen ziek te zijn op de bank met een kopje bouillon. Heb trouwens wel het idee dat m'n borsten weer kleiner geworden zijn en m'n buikje ook! Hoop dat dat is omdat ik misschien wat afgevallen ben door het ziek zijn..
Leuk om te zien dat er alweer zoveel nieuwe juli mama's bij zijn gekomen! Gefeliciteerd allemaal! Ik lees nog regelmatig het forum, maar ben nog een beetje terughoudend. Ik wil eerst zeker weten dat het allemaal goed zit. Mijn eerste echo staat op maandag 8 dec gepland. Als ik dan een kloppend hartje heb gezien, ben ik er een stuk geruster op. Vooralsnog ben ik nu 6 weken... ik zit dus op de grens van mijn laatste miskraam. Maar gezien alle kwaaltjes weet ik zeker dat het nu goed zit. Maar de vraag is natuurlijk ook of dat blijft... 1,5 week wachten nog... Iedereen die al een mooie echo heeft gehad: geniet ervan! Natuurlijk blijf ik jullie volgen. Ik zal ook mijn gegevens op laten nemen op de julimama's site...
Hey hey allemaal! lees af en toe een aantal pagina's bij, ben een beetje druk met van alles en nog wat om te reageren op iedereen.. heb al een paar mooie echo's voorbij zien komen, van harte meiden, geniet ervan! voor iedereen die een knuffel nodig heeft ((((KNUFFF)))) hier op het moment iedereen ziek, behalve mijn oudste dochter..niet echt lekker maja het komen we ook wel weer door! gisteren intake gehad bij de vlos..tis mijn 3e zwangerschap bij ze en mijn eerste bij hun was de zwangerschap van kyl* heb daardoor een beetje een speciale band met ze en mag altijd heel vroeg komen..heel fijn en lief van ze! nog een week en dan heb ik ook eindelijk mijn eerste echo 4 december...spannend allemaal weer .. veel liefs voor iedereen!
Hoi allemaal, Ik lees wel mee, maar het gaat hier allemaal zo snel met het volkletsen van de pagina's. Kan het niet allemaal bijhouden. Komt denk ik ook omdat ik ech zo ontzettend moe ben. Sinds een paar dagen ook misselijk en alles erbij . Aan de ene kant wel positief, hoor. Heb dan in iedergeval het idee dat het goed zit . Maar aan de andere kant... Vind het leuk om te lezen dat de één na de ander een echo heeft. Ik heb de eerste afgelopen maandag gehad en mocht volgende week weer terug. Vond dat alleen iets te snel voor mijn gevoel. Dus ik heb een afspraak gemaakt voor de week erop . Ik ga weer even een dutje doen. M'n dochter is lekker niet thuis en ik heb dus het rijk alleen . Succes allemaal en geniet van je zwangerschap . Gr, Maine
net eerste zwangerscahpskleding gekocht... als de broeken echt iet meer kunnen, dan heb ik een alternatief in de kast hangen... Hoe is het met jullie bolle buikjes?