Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Lammetje, hahah ja ik had wel dromen bij me dochter hele nare dromen zelfs weet wel hoe het is..
    Maar deze zwangerschap is toch anders..

@ Robin,ja ik heb volgende week woensdag een afspraak met de gyn die gaat dan een echo maken om te kijken hoe ver ik ben..
    Ik ben zwanger dat is in iedergeval een ding wat zeker is..en we zullen wel zien hoever..

2. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Lieve Meiden,

Wil ff wat kwijt...dat ik het erg gezellig vind zo met jullie te kunnen praten over alles en we dingen kunnen delen met elkaar..

Maar op het ander deel van het forum,is een discussie gekomen over de 14e van okt of het nou wel mijn ei was geweest of een innesteling..
    Nou ik was er een beetje klaar mee dat mensen daarover door gingen,het maakt mij niet uit wat het is geweest ik ben zwanger en van de gyn hoor ik meer die weet toch zo ie zo meer dan de meeste hier..

Omdat de meeste dachten dat de 14e mijn ei was,en ik alleen zei dat ik dat frappant vond,omdat dan tussen de 21e en de 22e mijn innesteling zou moeten zijn geweest en ik had de 24e al een positiefe test in handen mijn lichaam kan nooit zo snel in 2 dagen zoveel hcg aanmaken.Je lichaam doet er minimaal 7 dagen over om hcg aan te maken voor een positiefe test dat is wat ik hoorde van de VK.....

Dan is er iemand die met allerlei verhalen komt, en dat het mogenlijk een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is omdat dan je hcg waarde extreem snel zou stijgen,ik ben al onrustig en ik wil dit soort verhalen dus ook niet horen ik wil het graag leuk houden maar dit ging mij ff te ver..ik lees zoveel verschillende verhalen..en achteraf hoor ik van de gyn nee shan maak je neit druk dat is niet zo...ik wil niet onrustig gemaakt worden dat wil niemand niet hiero...

Ik ben hier omdat ik leuk contact wil hebben met jullie meiden,ik ga andere ook niet onrustig maken...dus wil ik jullie ff meegeven als jullie bepaalde gedachtes hebben die minder leuk zijn het voor je te houden alsjeblieft ik moet volgende week naar de gyn ik hoor dan wel hoe of wat en of alles oke is want ik doe geen oog dicht zo..

Zo dat wou ik ff kwijt want dit zit me behoorlijk dwars...

Dikke knuf Shanna,

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Shanna: Probeer niet teveel te lezen op andere forums en discussies! Jij weet zelf t beste wat je voelt en ws is er niks aan de hand en ben je gewoon lekker wat verder dan gedacht! geen zorgen maken nu en afwachten! Sterkte!

Deetje en Nynke: Welkom!

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Misschien is jouw cyclus wel langer/korter dan die van mij ?

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Shanna, dat heb je toch altijd op dit soort fora! Iedereen heeft wel ergens iets over gehoord of gelezen en wil dat graag kwijt. Als jij dan post dat je je er een beetje druk om maakt of dat je HCG heel snel is gestegen is er ook altijd wel iemand die daar een verhaal over heeft. En net wat je zelf al zegt, jouw gyn is degene die er voor heeft gestudeerd en die weet hoe het zit en werkt. Vertrouw daar dus gewoon helemaal op, klik de negatieve verhalen weg en lees & fantaseer gewoon heerlijk over jouw zwangerschap!

6. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Dank jullie wel meiden voor jullie advies en jullie hebben ook gelijk het gaat hier om het nod topic nu heb ik daar dus ook niks meer te zoeken...dus ik blijf lekker hier en vertrouw erop wat de gyn mij zegt..

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Groot gelijk, je NOD-topic periode kun je nu afsluiten ;) Gewoon lekker genieten hoor!

8. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik ga vrijdag naar de huisarts. Vorige maand had ik direct de VK gebeld voor een afspraak, maar begreep van de assistente van mijn huisarts dat hij de eerste controle enzo zelf het liefste wilde doen. Ga dus daar eerst heen en dan komt de afspraak met de vk daarna wel, duurt het ook minder lang tot de echo ;) Haha, ik weet het: ik hou mezelf voor de gek...maar het helpt wel :)

9. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hi meiden,
    Ontdek net dat de bevallingsdatum bij verschillende sites anders is, misschien is dat ook bij jullie Robin en Lammetje? Hier bij de calculator ben ik 1 juli uitgerekend en volgens sensitest-site op 29 juni. Niet dat het echt wat uitmaakt natuurlijk (zit nu gezellig hier bij de julimamma's) maar wel maf.
    @shanna- geen zorgen en geniet ervan!

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Deetje, denk dat je dan toch ergens iets verkeerd invult hoor ;) Ik heb net die van de sensitest.nl site gedaan en die geeft bij mij ook 3 juli 2009 aan!

11. Niet meer actief

Hallo dames,

Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd!
    Geniet ervan!

Shanna, die krampen heb ik ook, lijken mij onschuldig.
    En wat je eisprong betreft, je hebt alleen wat gevoeld.
    Dus het zou ontzettend goed kunnen dat je je eisprong niet hebt gevoel en je innesteling dus wel.
    Dus dan klopt jouw verhaal gewoon.

Robin, leuk he de eerste afsrpaak!
    Ik heb hem morgen bij de ha, op mijn nod en doe morgenochtend nog een test. Die neem ik mee! En ik ga gelijk vragen waarom ik een week voor nod al misselijk was en ik enorm veel klachten heb.
    En hoe het komt dat ik zo vroeg al erg positief test, ik weet wel zeker wanneer ik mijn ei heb gehad.
    Misschien dat ze op hcg kan prikken en dan misschien kan zien of de waarde hoger is dan normaal. (kan tweeling betekenen)

Nou dames,
    Ik wou nog meer praten, maar ga even weg met mijn vriend.
    Tot straks dan maar weer.

Doeg

12. Niet meer actief

Oh Deetje, had je een cyclus van 28 dagen of weet je wanneer je eisprong is geweest?
    Veel tellers rekenen vanaf de dag van de laatste menstruatie, maar de lengte van je cyclus speelt een rol.
    Omdat ik een cyclus van 25 dagen had moet ik tellen vanaf 30 september terwijl 3 oktober de eerste dag was van mijn menstruatie.
    Omdat 30 september 14 dagen voor mijn eisprong was.

13. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Nee hoor, zelfde laatste ongestelddag, zelfde cyclus... Nou ja? Heb jij ook bij sensitest en deze gedaan? Gek hoor...

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Dat is vreemd. Oké, we gaan het proberen: mag ik de datum van de eerste dag van je laatste cyclus en de duur van je cyclus?

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hhm en nu nog uitvogelen hoe die quote werkt want merk dat er ook wel eens andere reacties tussendoorkomen?

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Ja, daar komt 'ie: 22 september, 30 dagen. En dan :(:

17. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ga ik even kijken waar ik op uit kom ;)

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, dat is inderdaad heel erg vreemd! Op sensi test geeft 'ie 29 juni aan en op deze pagina geeft 'ie 1 juli aan :( Doe maar 1 juli en blijf maar gezellig hier ;)

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    shanna heb zelf een bbz gehad en merkte dat al vrij snel dus maak je geen zorgen meid
    je hebt gewoon een lekkere vroege test
    kijk maar eens bij temp kaartjes zwangeren zijn er nog meer met een vroege test en gewoon een normaal ei dus alles kan hoor
    maak je geen zorgen en al die rare dames lekker links laten liggen!
    Kom hier maar gezellig kletsen en laat de rest maar sti.....
    enne ik heb ook woensdag de eerste afspraak ben benieuwd!

deetje bij je afspraak bij de verloskundige of gyn krijg je een datum door na de ceho kun je die aan houden en evt verhuizen naar juni toppic
    maar lijkt mij gezelliger om hier mee te lezen omdat we allemaal nieuw zijn en anders moet je alles terug lezen en daar is al zon vast clubje
    maar kijk maar meid doe wat je hart je ingeeft

20. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Lammetje,

Wanneer kwam je erachter dat je een bbz had met de hoeveelste week? en wat voelde je dan..?
    Ja ik voel me zo naar,ik heb zo weinig symptonen,want bij me dochter had ik al snel symptonen zoals pijnlijke borsten en misselijk en nu heb ik dat dus helemaal niet ik word gewoon onrustig door die praatjes snapje ik hoop dat vollgende week gewoon alles goed is op de echo 5 nov heb ik mijn eerste afspraak..

Deel Deze Pagina