Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    @Daisy: Ik hoop dat het mee valt en allemaal goed zit.

In m'n laatste post schreef ik dat ik ziek ben. Nu schijnt dat m'n vriend en ik allebei besmet zijn met het norovirus. Zondag hebben we m'n vriend z'n oma bezocht in het ziekenhuis, iedereen die op die zaal geweest is heeft het zowat!
    Weet iemand of dit schadelijk is voor m'n beebje? :( Ik maak me toch wel een beetje zorgen!

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dames, ik heb heerlijk gedanst vanavond en voel me weer ff wat beter als de afgelopen dagen. Ik ga nu heerlijk onder de douche en mijn bedje opzoeken. Welterusten allemaal.

3. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Oh, jee, dat heb ik nooit gechecked... Volgens het boekje dat ik heb wordt het afgeraden. Er staat:
    Omdat bij dieren mogelijk als gevolg van lapachol, teratogene effecten en een verhoogde kans op abortus zijn gevonden, wordt aangeraden geen Pau d′Arco te gebruiken tijdens de zwangerschap en bij borstvoeding.

Dus nee, kan niet... Jammer, want het is waanzinnig goed spul! Nou, ja voor na je borstvoedingsperiode, je kan er dan nog een levenlang gebruik van maken :D Het werkt erg goed.

4. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Nee dat is het absoluut niet!

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' meiden! :)

7. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Goeiemorgen!

@ iedereen die voor een echo gaat vandaag: toi toi toi en geniet ze! Be positive!

Straks intake vk. Ik hoop stiekem dat ik het hartje even mag luisteren. ik heb sinds 2 dgn weer dat ik makkelijk naar 't wc kan :oops: :oops: :oops: ... en dat mijn borsten minder gevoelig zijn en misselijkheid minder is... Grrrr. Meteen duiken de zorgjes op...

Ik heb alleen vkm gehad. Is het zo dat stel dat het hartje niet meer klopt dat dan in 1 keer je zw-verschijnselen ook ophouden?

8. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    O ja: ik heb weer heerlijke berichtjes gezien van goede echo's... Super! Maak ik me zelf gek? Ik heb een mooie echo gehad vorige week. We zijn een week verder en dan ga ik opnieuw zitten denken dat het hartje is gestopt.... Ik wordt echt gek van mezelf...

9. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Nee, de zwangerschapsverschijnselen houden niet ineens op als het hartje stopt met kloppen of zelfs als je een miskraam hebt gehad. De verschijnselen worden veroorzaakt door de hormonen in je lichaam en die worden langzaam weer afgebouwd.
    Althans dit vertelde mijn VK mij bij mijn vorige vmk.
    Dus dit is niet direct een reden om je zorgen te maken!
    Sterkte! Als ik jou was zou ik gewoon vragen of je even naar het hartje mag luisteren. Risico is wel als ze het hartje niet kan vinden (wat nog kan in dit stadium) dat je dan misschien helemaal in paniek raakt... Leg het gewoon voor aan de VK; kijken wat ze zegt.

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Morgenvroeg de echo! ik heb er super zin in, maar begin ook wel zenuwachtig te worden!

Verder gaat alles goed hier. Ik heb het idee dat ik iets minder moe ben...

Mensen met een echo vandaag succes!

11. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Goeie*gaap*morgen
    pfffff, weer zo'n nacht...... heb oorpijn en een loop-oor....

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ik ben ook zo'n paniekmuts hé en dat terwijl ik vorige week een stevig kloppend hartje heb gezien!

13. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede morgen,

udateje tot nu toe blijft het bij het bloedverlies van gisteren, ik had gisteravond nog wel zo'n ongi gevoel in de onderbuik maar dat is op een gegeven moment weg gegaan, ik heb redelijk goed geslapen, maar wel nerveus toen ik vanochtend toch echt naar de wc moest, gelukkig was mijn inlegje bloedvrij, dus dit geef hoop en misschien bevestiging dat het idd door het hoesten komt. het is nu voor ons even afwachten en begin volgende week kan ik een echo krijgen bij mijn vk.
    dan weten we of het echt allemaal goed zit.
    manlief is erg bezorgd en ik mag van hem niks meer doen, hij net zo bang als ik om ons kleintje te verliezen.
    en nu is het tijd voor een kopje thee en een lekker bakkie crueslie (?)
    dankje jullie wel voor de steun

tot later
    liefs
    daisy

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Daisy; Gelukkig geen bloed meer! :) Het schijnt ook heel normaal te zijn dat vrouwen nog bloed verliezen in de eerste weken van de zwangerschap, dus hopelijk kwam het gewoon door het hoesten! Succes in elk geval!

@Ryanne; Huh?! Wij verschillen toch nog een dag van elkaar? Dus dan zou jij 10 juli zijn uitgerekend toch? Of begin ik een beetje kippig te worden ;)

@Dames die vandaag een echo hebben; Succes en geniet ervan! Hopelijk weer veel positieve verhalen vandaag!

@De rest; Fijne dag allemaal! :D Kan weinig kletsen vandaag, druk op het werk :(

Knuffel aan iedereen!

15. Goede Morgen dames!

@ degene met de echo vandaag, heel veel succes!
    @ de dames die al een mooie goede echo hebben gehad, van harte! ga nu maar lekker genieten!
    @ de dames die nog moeten wachten op de echo, onze tijd komt ook...zeeeeeeer snel!

Hier vandaag een goedemorgen! JOEPIE! wel wat moeilijk mijn bed uit kunnen komen, maar gelukkig heb ik hier nog een kruimel van 20 maanden die me erdoorheen sleept :)
    Me (.)(.) zijn lekker vol en echt gigantisch pijnlijk... en heb er weer wat nieuws bij... heb zo'n last van me banden (nu al)
    En vooral als ik een gekke spontane beweging maakt... ach jah...
    Ik weet nu wel zeker dat ik zwanger ben voor mezelf dan. :)

Gister kon ik ook echt merken dat er wel degelijk iets in mijn buik zit.
    Had wat te veel gedaan gister, en voelde raar gevoel in me buik... herkende het beetje als een harde buik.
    Niet zo heeeel erg krampachtig, maar lichtelijk.
    Moest echt even gaan liggen en na een tijdje ging het weer weg.
    Toch wat rustiger aan gaan doen denk :rolleyes:

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!
    @ MLS: ik had gister ook dat ik minder misselijk was en meteen grote zorgen, gisteravond had 't me weer gevonden.... Ben benieuwd wat je vk zegt, ik heb ook ergens gelezen dat de misselijkheid rond week 8 het ergst is en daarna weer afneemt, dat lijkt me heerlijk.... Ik hoop dat je het hartje mag horen!

17. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ deetje: ik hoop ook dat de VK het hartje wil laten horen... Op hun site staat wel vanaf 12 wkn :( :( :( Ennuh, was even mijn zus aan het bellen om 9 uur en ja hoor... lekker een heerlijk misselijkheid overviel me... YES! (Waar je al niet blij om kunt zijn! hahahahaha!

18. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben vanochtend weer zo ontzettend misselijk! Ik ken dit echt niet van mijn vorige zwangerschap, toen had ik bijna nergens last van, maar nu... pff. Ik zie het inderdaad als een positief iets, maar toch is het niet altijd even prettig, want ik kan geen luchtje verdragen en koffie.... bleh, gooi het er direct weer uit.
    Vannacht weer nachtmerrie gehad. Ik ging voor een echo, maar het was niet goed. Ik denk dat ik onbewust toch wel erg met mijn echo van as maandag bezig ben.

@ Daisy: gelukkig dat het bloeden is gestopt. Wat zal jij geschrokken zijn zeg!

19. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Tot morgen meiden! Ga eerst hondje uitlaten en dan naar VK. En vanvond klantenservice helpen orders te verwerken... Ze hebben 5 dgn achterstand... Dat wordt dolle bende met pizza en een stel marketeers bestellingen ingeven... Als ik het maar redt... den deze ligt nog steeds om 9 uur in bed. het begint wel beter te gaan.

Hoe is het met jullie en de moeheid? Hier nog overwerkers , rare uren, nachtdiensten? Ik heb het nog maar tegen een selecte club van mensen op het werk gezegd (leidinggeverde en meiden op de kamer), dus ja nog niet iedereen weet het. En dan moet je aan zulke ludieke acties als hierboven wel meedoen hé?

20. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ MlS: ik weet nog van de vorige keer bij de vlos, dat ze inderdaad pas met 12 weken naar het hartje gaan luisteren. Bij mij toen met de intake niet. Vond ik toen ook zo jammer.

Ik werk ook onregelmatig, dag, laat en nacht. Ik heb het inmiddels alleen tegen degene van de planning gezegd zodat ze er rekening mee kan houden dat ze me geen nachten meer inplant na de 12 weken.

Deel Deze Pagina