Nog net goedemorgen! @meiden die vandaag een echo krijgen heel veel plezier, lekker genieten! @meiden die er al een hebben gehad, echt super om te zien! @misselijkheid, bleh begint ook hier weer te komen hoor, snap niet wat daar nou goed aan is.. Heb verder geen nieuws eigenlijk
helaas de schrik is nog niet voorbij, ik heb vanochtend weer bloed verloren. ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal mee moet, je kunt niks meer doen dan afwachten en hopen dat het niet erger word. ik laat nog wel weten hoe het gaat. maar voor nu neem ik even een time-out van dit forum. ik voel me rot en ik voel me nog steeds goed beroerd en heb er nu ook een mooi urine infectie bij gekregen. liefs daisy
goedemorgen allemaal Hier ook nog steeds beroerd en knallende hoofdpijn, mag van mij wel een beetje afzakken hoor! Had dit mijn vorige zwangerschap ook, volgens mij heb ik er toen tot een week of 12 last van gehad. Dat misselijk zijn gaat nog wel maar die hoofdpijn lijkt wel een migraine aanval, kan niet lang achter de pc en ook niet lang tv kijken. Nou ja het is voor het goede doel! Iedereen die een echo krijgt veel plezier! Daisy ik hoop dat het bloeden meevalt en gauw stopt, ik snap dat je er onzeker van wordt maar het schijnt wel normaal te zijn om in het begin oud bloed te verliezen.
Hallo Lady`s, Net de echo gehad ...en onze kleine doet het prima! Wat een opluchting. Ik ben nu volgens deze echo 7 weken en 3 dagen. En het hartje klopte zo mooi. Tenmiste 1 ding wat we van ons stress-lijst kunnen afstrepen. Gisteren nog een ding kunnen wegstrepen al was dat helemaal niet zo mooi, maar wel beter zo...oma is gisteren overleden. Ze was wel al 86 en helemaal op, dus het is echt wel het beste zo. Maar toch rot. Buikpijn is nog steeds niet veranderd...nog niets afgenomen, ik lig dus nog steeds veel op de bank...waar ik me zo langzamerhand echt eens vanaf moet gaan slepen want ik moet het hele huis nog poetsen....morgen word mijn mannetje 30 dus er zal wel een flinke bubs bezoek gaan komen. manlief is nog even de echo aan het inscannen, dus die zal ik jullie hopenlijk zo laten zien.
Vandaag de echo gehad en het was echt helemaal fantastisch! Bij de uitwendige echo kon ze het allemaal wel zien, maar niet heel duidelijk. Dusss op naar de inwendige echo: dat was zó speciaal! We konden onze kleine uk gewoon zien bewegen en heen en weer gaan. Ook het hartje was super duidelijk! De uitgerekende datum hangt er een beetje om, 3 of 5 juli. Ze gaf echter aan dat dat zo'n minimaal verschil is dat ze dat niet aan gaan passen! Ik ben echt zóóó ontzettend blij!1
@Daisy sterkte! @Kelly, gecondoleerd met het verlies van je oma. Fijn dat iedereen goede echo's heeft gehad! Vanmorgen heb ik overgegeven op de parkeerplaats van de supermarkt. Echt genant, het kwam echt opeens heel erg opzetten, ik terug rennen naar de auto, maar dat haalde ik net niet, de rest heb ik in de auto in een plastic zak eruit gegooid.
Hoi meiden, ik dacht, ik kom hier ook weer eens kijken. Heb veel gewerkt de afgelopen dagen en heb me daarbij vreselijk beroerd gevoeld. Ik krijg vandaag de emafasene (?) zetpillen en ik hoop dat ze gauw gaan helpen, want ik gooi al 2 dagen alles eruit. Vandaag na 2 uurtjes op mn werk te zijn geweest weer naar huis gegaan. Het ging echt niet, stond te trillen op mijn benen, te vechten tegen het kotsen.
Kelly en Robin, wat fijn dat jullie goede echo's hebben gehad! Wat een opluchting he. Ik heb nog veel meer mooie echo's gezien of gelezen dat de hartjes klopten. Wat super allemaal! Gefeliciteerd!
Daisy, ik las dat je bloed verliest. Eng is dat he. Hopelijk heeft het niks te betekenen. Neem maar even rust, dat is beter voor jou en je beeb. Hopelijk horen we gauw goed nieuws van je. MLS, ik werk ook alle verschillende diensten. In februari geen nachtdiensten meer, in januari nog wel 2 en in december nog 1. Heb er aardig wat weten te ruilen. Maar nog we gewoon late diensten tot half 12.
Kelly mooie echo zeg! Gecondoleerd met je oma. Robin fijn dat alles goed was op de echo! Jo fijn he zo onverwachts over moeten geven. Ik kom nu ff niet buiten komt mij ook zo aanvliegen, meestal alleen maar kokhalzen maar dat staat ook best wel vreemd als je in de supermarkt loopt!
Weer een weekje erbij 9 weken nu! Volgens de verloskundige ben ik nu 9 weken en 2 dagen... Maar hou het nog ff bij m'n eigen berekening !
Ik heb geen tijd! Zal straks alles lezen... Heeft er nog iemand anders enorm veel pijn in de rug? Eerste keer, dus ik weet niet goed wat normaal is en wat niet. Bedankt en tot straks! Meilan
Ik voel mijn rug ook wel, denk dat het met bandenpijn te maken heeft. Net best wel vreemd gegeten voor iemand die misselijk is. Kreeg ineens zin in sate, dus een zakje opgewarmd en later augurk en blokjes kaas erdoorheen gedaan! Smaakte heerlijk, dit at ik in het begin van m'n vorige zwangerschap ook.
Hey meiden, Hier even een berichtje van mij... Ik heb echt al veel mooie echo's gezien, geniet ervan! Ik lees wel mee, alhoewel dat niet meevalt om allemaal bij te houden maar heb niet altijd tijd om te reageren.... Ik kan zelf gaan aftellen nu, volgende week donderdag mag ik naar de VK.... spannend..... Het lijkt wel bij mij of de misselijkheid alleen maar erger wordt, ik ben vanochtend ook naar huis gegaan van het werk, nadat ik daar de wc geknuffeld had.... pfff rest van de dag maar lekker op bed gelegen en m'n gemakje gehouden....
Hallo allemaal, Hier weeer een supergelukkige juli moeder erbij... Ik geloof het zelf eigenlijk nog niet helemaal, mijn cyclus liep de laatste maand zo vreemd en ik was 24 september voor het laatst ongesteld geweest, dat had ik keurig opgeschreven en ik zou ook voor mezelf bijhouden wanneer de volgende was. Maar die kwam maar niet, en steeds van die vage klachten. Zodoende dus afgelopen zaterdag een test gedaan..VETTE PLUS, daar na nog een test, en nog 1 van een ander merk, allemaal positief. Had het nu echt niet verwacht terwijl we er toch al een behoorlijk tijdje mee bezig zijn! Echt grote klachten heb ik ook niet. Wel erg gevoelige borsten en af en toe last van brandend maagzuur. En kan hele dagen slapen! Ik ben echt supergelukkig, maar ook nog heeel onzeker. Dinsdag 2 dec voor het eerst naar de vk, op mijn verjaardag Ben echt heel benieuwd. Wat ik zelf wel erg fijn vind is dat ik het niet eerder wist, hoef ik me ook niet zolang stil te houden Want dat valt me errug moeilijk! Ik hoop nog veel van jullie te lezen, en natuurlijk zal ik zelf ook regelmatig van de partij zijn!
@ kelly gecondoleerd met je oma. @ spirit: ieuw dat klinkt echt heel vies. gelukkig heb ik alleen nog maar de magnetron popcorn ondekt. @ alle nieuwe wees welkom en een mooi periode toegemoed gewenst. vraagje: als ik voor informatie ga kijken bij welke week moet ik dan kijken. week 7 omdat ik nu 7 weken en 3 dagen ben. of week 8 omdat het de 8ste week is. (net als het me 27 levensjaar is) bij die ander kom ik namelijk in de 8ste week terecht. maar bij de site van mijn banner in week 7. iemand die wat duidelijkheid heeft. gr. gyino
Hey allemaal, Ik heb niks meer onthouden hoor... @Kelly, gecondoleerd. @alle dames met goede echo's GEFELICITEERD! @ de nieuwe WELKOM en GEFELICITEERD! Ik heb mijn echo foto in mijn album geplaatst. Misschien krijg ik hem nog wel onder dit bericht, maar weet niet hoe dat moet. Hoe gaat het met jullie? Liefs *hoop dat hij het doet, zo niet, in mijn album haha*
Hoi nena77 Heb jij ook zo vaak nachtmerries ? Vanacht hier ook : Droomde dat ik moest plassen , ging op de wc zitten (nog niets aan de hand) en vervolgens kwamen er golven bloed uit ... Het was net een kraan die open was gezet... HEEL ENG! En daarna stopte het en kwam er een heel klein 5/6 cm kindje uit.. Ik heb toch zitten huilen ! Werd wakker van m,n eigen gesnik en met de overtuiging dat het voorbij was ... Echt elke nacht droom ik wel iets vreselijks... Van de week droomde ik dat ik was bevallen en dat m,n kindje opeens was meegenomen door de verloskundige . Ze was nergens meer te vinden maar de navelstreng ''bungelde'' nog tussen m,n benen.. Toen kon ik die VK eindelijk vinden en ze zei tegen me dat ik het er zelf moest uittrekken GATVERDAMME Nou ik was bang in m,n droom ! Hebben meiden hier verder ook last van die dromen? Vind het gewoon vervelend om te gaan slapen.... Liefs