Hoi tinkerbell , wat een ontzettende mooie echo ! Evenals alle andere meiden met een echo ! Hierom : Welkom en gefeliciteerd ! Liefs
Er was gemeten op 19,5 mm.. Al ligt het wel gebogen. Van hoofdje tot romp dan he. Ik vind het zo leuk dat je echt al oogjes en neusje ziet he. het is al een echte baby!
***even inbreken** Kelly , gecondoleerd meid! beetje tegenstrijdig maar toch ook wel fijn dat het hartje goed klopte van je kleinte uk! *** breekt weer uit***
Mooie echo Tinkerbell, ik moet nog 3 weekjes wachten tot mijn 1 echo. Ik kom om van de spanning, nu al
@ Gyino je zit nu in week 8. ( week 1 was van 0 tot 1 week en week 8 is dus van 7 tot 8 weken) @ Hierom welkom hier en gefeliciteerd! @ Tinkerbell wat een super echo! Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor morgenvroeg!
Hoi hoi, Heb net de dopler binnen gekregen van babybeats. Mooi klein handzaam dingetje. Gelijk samen met me man gaan zoeken naar het hartje en jaaaaa hoor ! Duurde wel ff voordat ik hem had ! Xx Ani
Sucre: mijn vorige cyclus, dus die voordat ik zwanger werd, was 6 weken, maar daarvoor altijd netjes 28/29 dagen!
Ik ga mijn man ook overhalen om zo'n doppler te kopen. Ik denk dat hij dat wel fijn zou vinden. Wordt het voor hem ook wat echter. Hierom, heb je deze keer wel je eisprong gevoeld/opgemerkt? Leuk he, nog 3 weken en dan ben je de magische 12 weken alweer voorbij. Lijkt me heerlijk, zo laat testen, veel minder stress. Meiden, volgens mij beginnen de zetpillen te werken. Heb alleen een vraag. In de bijsluiter staat dat je niet mag autorijden als je die zetpillen van Emesafene gebruikt. Wie weet daar meer van?
pijnstillers zijn verdovende middelen, deze kunnen je dus altijd suf maken. Daarom zijn ze verplicht om dat op de bijsluiter te zetten.
hoihoi kom niet zo veel vandaag, want voel me nogal 'mottig'. heb samen met de zoontjes de namiddag geslapen doe'k anders nooit dus... Tinkerbell wat een mooie duidelijke echo en die zetpillen tegen misselijkheid, mijn pilletjes staat ook dat je niet mag autorijden, je kan er nl. slaperig van worden, wss is dat hier hetzelfde. Grts
Ik heb 'm net ook besteld, lijkt me zo leuk.... ik ga 'm nu nog niet gebruiken maar alvast voor strakjes misschien leuk cadeautje voor m'n mannetje
Robin wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Kelly: wat een mooie echo heb je. Gecondoleerd met je oma. Daisy: het is echt onzeker dat je bloed verliest ik hoop voor jou dat het snel stopt en alles goed gaat, zodat je zorgeloos kunt genieten. Hierom: gefeliciteerd meid! Tinkerbell: mooie echo! Zelf moet ik nog een week en 2 dagen wachten voor de echo en ben best wel op van de zenuwen. Weet niet wat het is maar voel veel onrust op het moment. Ook ben ik moe en net werden mijn kinderen ook nog eens dwars met naar bed gaan pfff, ik heb het wel even gehad nu. Vandaag de hele dag al een beetje chaggie en snel geïrriteerd. Mijn kinderen voelen dat natuurlijk en die reageren daar wel op. Ik probeer wel de lieve moeder te blijven al moet ik op het moment wel even vaker tot tien tellen.