Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb de angelsound, had ik ook al bij Bjorn en met 10 weken heb ik daarmee de eerste keer het hartje gehoord...heeft wel heel veel geduld gekost.
    Ik wilde het eens proberen en was wat over mijn buik aan het voelen ermee, ik vond mijn darmen wel een leuk geluidje maken en ben daar naar blijven luisteren.
    Opeens hoorde ik het hartje heel duidelijk.
    Binnekort ga ik weer proberen.

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb mijn man zover dat hij dat ook wel wil! :D

3. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ik heb die van mij gisteren aangekregen. Wij hebben een Angelsounds gekocht. Nu luister ik regelmatig eens naar mijn hart en darmen en zo. Fascinerend!

Meilan

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil ook wel zo een apparaatje. Je hebt ook de babyluisteraar... iemand daar ervaring mee? Ik heb er in ieder geval 1 voor kerst gevraagd hihi. Anders weet ik nooit wat ik moet vragen.

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb het gevoel dat het helemaal niet zo lekker gaat met mij. Mijn kinderen waren net heel erg dwars met naar bed gaan, vooral mijn jongste. Ik voel me schuldig dat ik veel te hard geweest ben, weet niet wat het is. Ik zit nu echt te huilen omdat ik helemaal niet zo'n moeder wil zijn. Heb zelf ook geen rooskleurige jeugd gehad en ben bang dat ik daarvoor teveel verkeerde dingen meegekregen heb. Ik kan ook heel lief met ze doen maar er zijn momenten dat het niet echt gaat en dan voel ik me wel schuldig.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames,

Mijn schoonvader is gisteravond overleden. We waren bij hem toen hij zijn laatste adem uitblies.

Echt heel heftig. Maar hij heeft in ieder geval geen pijn gehad.

Ik vind het echt heel vreselijk dat hij nu zijn enige echte kleinkind nooit zal meemaken.

Dinsdag wordt hij begraven en donderdag hebben we de echo. Een zware week met heel veel gemengde gevoelens.

Het ene leven verlaat ons het andere komt ter wereld. Het leven zit soms gek in elkaar.

Groetjes,
    Wendy

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daffie geef je kinderen morgen maar een dikke knuffel! Ik herken het wel hoor je kan soms veel heftiger reageren dan anders door de hormonen.

Wendy gecondoleerd met je schoonvader. Herkenbaar hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen. Veel sterkte de komende tijd!

8. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    Ik kan ook niet wachten tot mijn eerste echo, 11 december heb ik hem eindelijk, dan ben ik ruim 10 weken zwanger. Ik wil ons kleine wondertje zo graag zien. Ook ik heb nog geen buikje, ben van mezelf een beetje gezet, maar nog wel steeds gevoelige borsten en heel soms rugpijn en sneller moe. Gelukkig nog geen last van misselijkheid.Wel ben ik sneller vol en heb soms ongelovige vreetbuien hahah.

9. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    @ Wendy, meid wat heftig!
    Heel veel sterkte gewenst de komende periode,
    ook voor je mannetje!

Xx Ani

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Wendy heel veel sterkte en gecondoleerd! ;)

Dadelijk de echo! Ik was al vroeg wakker :rolleyes:

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @daffie niemand is toch perfect? Ik kan me voorstellen dat kinderen af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen. Doe vandaag maar extra lief tegen ze!

@wendy gecondoleerd met je schoonvader!

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

pooh, spannend he! veel succes :)

grts

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Wendy; Sterkte meis, ik denk aan je.. :(

14. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen

Wendy heel veel sterkte.

15. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Wendy: gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst, ook voor je man!

@ Pooh: succes bij de echo!

@ Daffie: heel herkenbaar hoor meid, hier precies hetzelfde! Mijn dochter is echt een hele lieve meid, maar zit in de nee fase, probeert alles uit en was vannacht 3x wakker( de afgelopen week elke nacht) pff. . Ik merk ook dat mijn lontje een stukje korter is en ik wat feller kan reageren door vermoeidheid en hormonen. Ik voel me ook erg schuldig als ik boos wordt.

16. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ MiaMel: bah, wat een vreselijke droom had jij zeg! Kan me voorstellen dat je daar echt ontzettend naar van wakker wordt.

Ik droom wel veel meer, naarder en kan ze beter onthouden lijkt het. Ik weet dat het een beetje bij de zwangerschap hoort, had het bij Tessa ook en ik weet dat mijn zusje, ook zwanger, het nu ook heel veel heeft.

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Spirit: Ik ben blij dat je het herkent en dat ik niet de enige ben. Ik ben wel wat rustiger vandaag en het ging ook beter, maar ben nog wel steeds emotioneel aldoor. Heb vannacht wel goed kunnen slapen gelukkig.

@ Debby: ik weet wel zeker dat niemand perfect is. Er zijn hier wel buren die dat wel van zichzelf denken en oordelen dan lekker over mij dat ik het niet goed doe, maar andersom ben ik niet zo. Ik vind zelf gewoon dat iedereen het op zijn eigen manier doet. Vandaag gaat het wel weer beter in elk geval. Heb wel veel last van emoties.

@ Nena: ik ben blij dat jij het ook herkent en ik dus helemaal niet de enige ben die daar last van heeft. Vooral de vermoeidheid en de hormonen zijn de oorzaak ervan. Ik probeer vandaag wel een stuk liever te doen tegen ze. Ik voelde me echt heel erg schuldig.

@ Wendy: gecondoleerd met je schoonvader en ik wens je heel veel sterkte toe.

@ Pooh: heel veel succes met je echo vandaag en geniet van het moment.

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen allemaal voel me eindelijk een stuk beter dan afgelopen week. Vanmorgen is er veel vastzittend slijm losgekomen en gisteravond ook iets ontdekt tegen mijn hoofdpijn. Had al een aantal dagen geen koffie meer gehad en gisteravond dacht ik ineens misschien wel caffeine gebrek, bakje koffie genomen en de hoofdpijn was gelijk een stuk minder! Vanaf nu iedere dag een bakje koffie ik hoop dat het blijft helpen.

Ik droom nu ook anders en kan het ook beter onthouden, gelukkig geen nare dromen gehad zoals Miamel! Wat zul je dan vreselijk wakker worden zeg!

Pooh succes met je echo en geniet ervan!

19. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Zit me net te bedenken, zit alweer in de 10e week :confused: vind het echt snel gaan, sneller als bij de 1e.

@ Daffie: denk dat het korte lotje bij mij ook wel te maken heeft met het
    stoppen met roken, weet waar ik het voor doe, maar heb het er best moeilijk mee(ontwenningsverschijnselen) Hoop dat dat snel beter gaat.

@ Spirit: als je ineens geen koffie meer drinkt kun je inderdaad behoorlijk hoofdpijn van krijgen. Fijn dat je de oorzaak hebt gevonden en je hoofdpijn minder is.

Ik ga even mijn dochter in bad doen.
    Tot later!

20. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    @ Wendy: gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd.

@ Pooh: Veel succes en plezier met de echo :).

Deel Deze Pagina