Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen dame's...

sterkte wendy...

wat een hoop goede berichten, iedereen heeft een goede echo... echt super...

zo'n mooi moment.... heb nu l weer zin in mijn 2e... dan kunnen ze ook beter zeggen hoever ik nu ben...

het gaat snel, zit ook al weer in de 10e week... ik merk dat ik echt wil genieten maar ik merk ook dat ik toch heel blij ben als ik de 12 weken voorbij ben...

verder ben ik heel erg moe, maar voor de rest gaat het erg goed, bijna niet meer misselijk... alleen als ik niet eet...

ik heb zoveel honger de hele dag, dat is niet normaal, heb net 4 boterhammen op en fruitshake van 3 sinaasappels en 2 kiwi's en kan weer eten... (kan wel zien dat het een kind van ze vader is, die eet ook zo veel)...

nou meiden, fijne dag allemaal en geniet...

2. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @ Wendy- gecondoleerd meid, heel veel sterkte voor jou en je man.

@ Kelly- gecondoleerd met je oma.

@ Daffie- ik heb zelf nog geen kinderen maar ik zou me niet teveel zorgen maken, zolang je er bewust van bent dat je een beetje kortaf bent is er niets aan de hand! Als je zelf vind dat het normaal is te schreeuwen enzo heb je naar mijn idee pas een probleem... Kinderen moeten ook leren begrijpen dat mama wel eens een slechte dag heeft!

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dat vind ik zeker wel belangrijk. Die dagen komen gelukkig niet veel voor, maar soms heb ik ze wel eens. Ik ben me er heel bewust van als ik verkeerd bezig ben tegen ze en dan krijg ik een schuldgevoel juist. Ik ga er zeker vanuit dat ik het voor de rest goed doe. Ik heb vanwege mijn oudste dochter (die heeft autisme) opvoedingsondersteuning gehad en die vonden dat ik goed bezig was en hadden geen op of aanmerkingen. Het zijn meer de buren die me zo onzeker maken, die denken minstens dat ik mijn kinderen zwaar mishandel omdat mijn kinderen wel eens schreeuwen, maar mijn oudste schreeuwt al heel hard als iets niet naar haar zin is en dat kun je buiten wel eens horen maar daarom mishandel ik mijn kinderen nog niet. Ben zelf jaren mishandelt dus dat doe ik mijn kinderen echt niet aan. Ik voel me nu wel wat beter als gisteren gelukkig.

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Joh, je weet dus zelf dat je het hartstikke goed doet! Zonde van de energie dan je schuldig te voelen: schouderklopje voor jezelf!

5. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    dag allemaal

wendy heel veel sterkte de aankomende tijd, helemaal met je mannetje en zijn verdriet daar kan je zo machteloos door voelen!

ik heb hier ook heel erg last van dromen lig de hele nacht de te dromen, slaap ook heel erg vast heb ik normaal niet word wakker van alles!

hier de afgelopen paar dagen de hele dag erge hoofdpijn gehad, heb vanochtend heerlijk uit geslapen en voel me al een stuk beter! ben lekker vrij vandaag dus ga lekker niks doen!

en iedereen met een goede echo, zo fijn allemaal dat er maar nog heel veel mogen komen!

6. Ik heb deze ook besteld. Heb hem woensdag gelik betaald en nu had ik gister al een mail dat ie met de post mee was. Helaas komt hij aangetekend en is er vandaag niemand thuis dus hopelijk morgen.

@ Kelly gecondoleerd meid!

7. @ wendy gecondoleerd en heel veel sterkte

8. hierom

hierom Lid

25 nov 2008
    14
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Wendy: gecondoleert en sterkte de komende tijd

Hebben jullie dat nu ook, die grrrrooootttteeee onzekerheid? Ik heb komende dinsdag mijn eerste bezoek aan de verloskundige, intake. Maar ik meen dat ze dat nog geen echo en zo doen, en ik zou zoow graag een teken van leven willen! Dat zou toch wel een echte bevestiging zijn, want ik geloof het nog steeds niet eigenlijk.. :(

Al kon ik eerst maar het hartje horen kloppen of zo, mag ik daarom vragen bij de intake? Of is dat echt niet gebruikelijk?

Spirit: ook bij gaat de hoofdpijn over als ik een kopje koffie neem, alleen krijg ik daar weer brandend maagzuur van, maar op zo'n moment moet je uit 2 slechte de beste kiezen he :p En als ik de hele dag hoofdpijn heb heb ik helemaal geen energie om dingen te doen!

9. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    @Wendy, gecondoleerd meid! heel veel sterkte de komende tijd, ook voor je mannetje! De wereld zit inderdaad heel raar in elkaar....

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, gecondoleerd en heel veel sterkte. Gelukkig waren jullie bij hem en is hij rustig heengegaan. Hij zal vast en zeker waken over jullie kleintje!

Ik heb gisteren de emesafene zetpil genomen. Het hielp voortreffelijk, ben de hele avond niet meer misselijk geweest. Maar.. :( ... ik ben er zo ontzettend duizelig van geworden. Ik kon helemaal niks meer alleen maar liggen. Zodra ik opstond of mijn hoofd bewoog, draaide de hele wereld en had ik het gevoel dat ik zou vallen. Ik baal er echt enorm van. :(

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat je die bevestiging wilt hebben. Maar een intake is puur en alleen om vragen te stellen en naar het hartje luisteren doen ze eigenlijk nooit voor de 12e week. Misschien kan je de vk bellen en uitleggen dat je zo verschrikkelijk onzeker ben en je zorgen maakt, dat je er niet meer van slaapt? Iets aandikken helpt vaak. :oops:

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @wendy en kelly: gecondoleerd veel sterkte beiden

13. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Als het goed is krijg ik vandaag of morgen die van 37,5 binnen. Het enige verschil is dat je de hartfrequentie niet op een schermpje ziet...

Joepi Ani! Ik hoop dat ik dit weekend het ook nog kan horen!

14. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ah jakkes, lees nu pas: leven en dood zit soms heel dicht bij elkaar.
    @ Wendy- gecondoleerd,heel veel sterkte voor jou en je man.

@ Kelly- gecondoleerd met je oma.

15. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    O ja, gisteren naar intake vk geweest.
    ( Nee helaas, hartje laten ze idd pas horen na 12 wkn.)
    Maar mag niet klagen:
    9/12: 3de echo in ziekenhuis
    17/12: termijnecho bij vk
    5/12: controle vk + hartje luisteren...

Dat zijn nog eens goede vooruitzichten hé!

16. Kan hier iemand goed dichten?
    Heb vanavond :oops: surprise maar geen inspiratie voor mn gedicht. Moet gaan over voetballen en motors, is voor een meid. Heb een agenda gekocht en oorbellen.

Iemand met iets leuks?

17. @ MLS dat zijn er drie binnen drie weken. Super zeg!
    Ik mag 11/12 weer. Dan nog een keer voor de kerst en dan zijn de 12 weken om :D

18. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Sorry Ryanne, heb een hekel aan surprises en ben blij dat we bij de schoonfamilie afgeschaft hebben. Bij mijn ouders doen we alleen voor de kids bij sinterklaas en bij kerst voor de volwassen... Beter geregeld...

Ja leuk hé... stond daar ook van te kijken dat het zo vlug op mekaar was...

19. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ik ga even de kraamzorg al regelen :)

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Whiiiiiiiiiiiiiiiiii het hartje klopte! Zwangerschapsduur klopte, maar dat kon ook niet anders aangezien mijn cyclus zo stipt was! ;)
    Zoooooooooooo onwerkelijk!

We hebben zelfs het hartje gehoord! Dat kon toen bij Sam nog niet. We zijn helemaal gelukkig!

Nu wordt het wel allemaal heel echt! :rolleyes:

Nu klim ik echt hoog op die roze wolk!

Foto is niet ehel duidelijk, mss dat ik hem vanavond even in scan! ;)

Deel Deze Pagina