Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Pooh geweldig dat je het hartje hebt gehoord! Dan dringt het pas echt goed tot je door dat er een klein wondertje in je buik groeid!

2. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Pooh inderdaad geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen... ik denk dat je vanaf dat moment er pas ook echt van gaat genieten... tenminste ik maak me toch ook wel een beetje zorgen of alles goed zit....

Heb nog even op de site van mijn verloskundige gekeken en ze willen iedereen rond 8 / 9 weken zien en er word dan zowiezo een echo gemaakt op te bepalen hoever je precies bent... dus ik ben donderdag verzekerd van een echo... gelukkig!

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Misschien is dit iets Ryanne?

Lieve ....(naam)

Sinterklaas keek in zijn grote boek wat .(naam).. dit jaar zoal had uitgevreten..
    Wat hij zag verheugde hem zeer, dat mag je rustig weten!
    Hij lachte.. en zei tegen Piet, dat is nou toch een pittige griet!
    Een schat van een meisje, maar vergis je toch niet..
    Motoren en voetbal, haar lust en haar leven,
    wat kunnen we zo'n dame nu toch eens geven?
    Een motor? Nee..dat gaat Sint te ver! En voetballen slingeren er vast al her en der..
    Na lang wikken en wegen, besloot hij je toen maar iets heel anders te geven!
    Dit ideetje kreeg de Sint van mij, hopelijk ben je hiermee ook heel blij!

Groetjes van zwarte piet

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Spirit ja gek he...het is nog steeds weer zoooooooo onwerkelijk, maar wel weer een stukje echter door de echo! ;)

Afspraken voor op de agenda:

15-12 Termijnecho bij 10 weken (2 weken later nog een echo ivm combinatietest)
    8-1 Afspraak VK + hartje luisteren

5. @ lotus super zeg! Ga hem meteen gebruiken als je het goed vindt.

@ POOH SUPER DAT jullie een mooie echo hebben gehad! Klim vlug op die wolk.

6. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Hallo dames...
    Ik kom mij ook even aansluiten bij de juli mama's.. Het is/was allemaal spannend voor mij omdat ik nogal wat bloedverlies nog steeds heb... Maar na 2 echos zit het er nog steeds dus we blijven hopen dat alles goed blijft :)

7. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Halllloooo, net de mijne binnengehad. Ja ik ben nogal kritisch hé, volgens mij heb ik alleen mijn eigen hartslag in mijn lies gehoord. Want toen ik in mijn andere lies ging checken, toen hoorde ik hetzelfe... en dat kan niet natuurlijk... Onder mijn schaambot, hoorde ik ook nog wat dof geklop, maar die ging ook niet sneller dan het andere...

Waar had jij 'm gevonden en hoeveel hartslagen gaf ie aan in het lcd schermpje? ( Ik heb geen lcd :(... Ben hel benieuwd...

8. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Yes Pooh! Leuk hoor! foto; foto; foto!

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames, hier is het weer even balen ....mijn wond is gisteravond opengescheurd.
    Ziet er niet echt fraai uit, komt misschien doordat mijn buik nogal op spanning staat.

Weer een dik litteken erbij

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemiddag allemaal,

Zo, heb al aantal dagen niet meer geschreven.

** klaagmodus aan **
    Slaap zoooooooooo slecht dat ik echt totaal geen energie meer over heb! Vanacht ook weer alle uren voorbij zien komen en va 5u helemaal niet meer geslapen. Dit in combinatie met 40u werken geeft als resultaat dat ik na mijn werk thuiskom, eet en mijn bed in duik. Begint me nu echt op te breken hoor, ben niet te genieten, vergeetachtig, emotioneel, pfff, hoop eerlijk gezegd dat het niet al te lang duurt zo. Tijd voor meer energie!
    ** klaagmodus uit **

Heb wel tussendoor op het werk alles gelezen, maar weet lang niet alles meer. Wel heel veel mooie echo's voorbij zien komen en dat maakt dat ik heeel graag wil dat komende week om gaat, want 8/12 mag ik voor de 2e keer! Gelukkig zit dit weekend redelijk vol en vanaf volgende week vrijdag gaan we lang weekend weg met de familie, dus dat helpt al goed mee!
    Aan de ene kant ben ik er van overtuigd dat alles goed is (waarom voel ik met tenslotte anders zo bagger....), aan de andere kant ben ik toch weer mis gaat....maar ja, die onzekerheid ben ik niet de enige mee heb ik al gezien haha

@ wendy: heel veel sterkte!

@ alle nieuwen: welkom en gefeliciteerd!

@ iedereen die mij een pb had gestuurd met gegevens: ik ga deze zsm aanpassen en toevoegen!

@ mensen met een dopler: oeh, dat klinkt wel heel verleidelijk om er ook een te halen....maar eens met vriendlief overleggen haha

Verder weet ik het even niet meer.......

Liefs Kaatje

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kaatje dikke knuffel!

@ Kelly nee meid je hebt ook geen geluk he! Beterschap met de wond! ;)

@ MLS ik zal hem strakjes scannen! :D

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Bubica welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kelly dat klinkt heel erg pijnlijk een wond die weer opengaat!

Kaatje doe dit weekend maar lekker rustig aan, even bijtanken!

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Dat is nou juist het gekke je ziet hem openscheuren maar je voelt helemaal niets.
    en nu heb ik echt een gapende wond op mijn buik, maar ik voel er niets aan

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Dat komt misschien omdat de huid rondom je wond nog gevoelloos is maar ik zou er zo snel mogelijk door een dokter naar laten kijken!

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dacht ik vandaag alles gehad te hebben kreeg ik vanmiddag een hartverknettering toen er een deurwaarder aan de deur. Mijn vriend heeft dus nog schulden openstaan van univé en een telefoon uit het verleden. Hij heeft mij nooit verteld over zijn schulden en ze zijn niet laag in elk geval. Gelukkig kwamen ze niks in beslag nemen, maar ja als je niet aan de afsprakan voldoet komen ze wel en ben ik alles kwijt. Nu heeft ie wel een betalingsregeling maar toch. Het is wel 50 euro per week wat we moeten betalen. Ik ben dus ook nog zwanger en had dat het liefste nu dus niet geweest maar weet niet wat ik nu moet. Kan er nu niet meer van genieten sorry. Ik ben nu helemaal zwaar emotioneel en het wil niet meer stoppen. Ik ben nu echt kotsmisselijk als gevolg van die spanningen. Ik ben heel erg down nu. Ik ben echt woest geweest op mijn vriend en heb hem duidelijk verteld als dit zo doorgaat hij beter weg kan gaan. Ik krijg keer op keer klappen te verwerken en kan er niet meer tegen na alles wat ik al eerder heb meegemaakt.

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daffie ik heb hierop al gereageerd in een ander topic maar veel sterkte!

17. hierom

hierom Lid

25 nov 2008
    14
    0
    0
    Daffie: wat een ongelofelijke narigheid. Heb zelf nog nooit zoiets gehad maar kan me voorstellen dat je je naar schrikt! Helemaal als je geen idee had van zijn schulden! En ik begrijp ook heeel goed dat je nu niet bepaald op een roze wolk zal zitten..

Probeer weer een beetje te ontspannen in het weekend, het klinkt vast heel makkelijk, maar het helpt echt niets als jij je zo enorm druk maakt!

Heel veel sterkte meid.. ;)

18. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Arghhh, ik heb hem ook net binnen en hoor ook niks :( mss nog te vroeg.

enne...als je hem wel vindt let me know ;)

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik hoop zelf ook dat ik van het weekend een beetje kan ontspannen. Ik heb dat wel nodig en zeker omdat ik zwanger ben. Ik vind dat wel het moeilijkste punt eigenlijk nu. Ik weet echt niet meer wat ik moet met deze situatie. Nog doorgaan en voornamelijk stress hebben of er een punt achter zetten en dat ik met 3 kinderen achterblijf :cry: . Het geluk komt niet echt hard bij mij. Ik probeer op de één of andere manier de positiviteit maar weer terug te vinden al zal dat nu wel heel zwaar vallen.

20. hele dikke knuffel voor Daffie!

Deel Deze Pagina