@miamel ik zou misschien toch een pretecho doen hoor. Je man moet toch begrijpen dat je bang bent en zekerheid wilt. Daarvoor ga je toch niet het hele weekend stressen? En zo heel veel kost een echo nou ook weer niet. (Ik ken je financiele situatie natuurlijk niet) Als je maandag de vk belt denk ik niet dat je gelijk de zelfde dag al langs mag komen. Meestal doen ze niet eens een vroegere afspraak.
MiaMel: Ahghhhhh heb met je te doen. Doe nou gewoon rustig en ga van t positieve uit!t Komt heus wel goed met jou en de kleine! Heb vertrouwen in je lichaam Nynke: Mooie echo foto's! Super hoor! Lekker duidelijk ook. Uitwendig gedaan of inwendig? heb nog meer mooie echo;'s zien passeren, kan nu niet meer wachten tot wij aan de beurt zijn. Duurt helaas nog wel lang.........maandag pas intake bij de VK. Zal ook wel weinig voorstellen, maar goed, geduld is een schone zaak he. Ben nogsteeds misselijk met vlagen en heb mega trek ik vette happen als patat, mac Donalds en andere ongezondheden Hahaha. Maar ga er niet op in hoor, anders groeien we dicht. Morgen eens een buikfoto maken, zou je ook zo weer vergeten. Bij H&M was gisteren heel veel positiekleding in de uitverkoop. Allemaal 5 of 9 euro. Van vorige zomer. Ben meteen gaan inslaan, hebben t in t voorjaar toch weer nodig he. ga ff douchen en slapen/ Laterzzz
Meiden! Ik kan jullie echt niet bijhouden, pffff. Sorry, maar ik heb niet eens de puf om terug te lezen. Ben ook zo vreselijk misselijk en moe, bah. Morgen sta ik de hele dag bij de Winner in de Rai, een grote beurs over honden. Ook wedstrijden, keuringen. Wij staan er met een stand van de Greyhounds Rescue Holland. Een stichting die windhonden red uit Spanje. Ik kon dus geen nee zeggen; het goede doel... Maar ben wel bang dat ik daar ga spugen. Emmertje, washandjes en tictacs mee....... groetjes, Linda
Goeiemorgen dames lekker geslapen Op youtube staan gefilmde echo' s. Nu leek het me leuk dat ook te laten filmen door mijn mannetje weet iemand of dat zou mogen of zou ik een gekke vraag stellen lijkt me gewoon grappig
Geduld is een mooie zaak... Ik ga nu ook niet zitten stressen... Ik heb mezelf beloofd dat ik woensdagmiddag weer even probeer... Teveel luisteren is denk ik ook niet goed... in de handleiding staat iets van 1 a 2 minuten per keer luisteren of interpreteer ik dat fout?
Hoi Allemaal, Mag ik me hier aanmelden? Op 13 nov. hebben we positief getest en zoals het er nu uitziet zal mijn uitgerekende datum 20 juli zijn. KIS
Goedemorgen dames! Ik heb heerlijk geslapen. Heb net nog eens een test gedaan Ik had een pak van 9 zwangerschapstests gekocht. Aangezien het na de tweede dik positief was, gebruik ik ze nu maar op (wie weet heb ik ze nooit meer nodig). Wel leuk om dat streepje telkens donkerder te zien worden. Hoe gaat het met de dames hier? Proficiat met de prachtige echo's! Meilan
Heej ladies.. ik kwam ff spieken hoe het hier gaat.. Goed zo te lezen...... Voor de onzekere en angstige dames.. Vertrouw op je lijf dat ze het kan he.... en op je beeb.. jullie gaan het samen doen en een prachttijd tegemoet.. ondanks de soms innige vriendschap met de pleepot.... Ik weet hoe angstig die eerste weken kunnen zijn, maar het gaat vaker goed dan fout.. hou daar aan vast.. over een tijd hebben jullie een klein lief schreeuwertje in jullie handen..whahaha... Dikke knuffff
Hey meiden! tjee, hihi ook ik kan jullie niet bijhouden! wel weer een aantal hele mooie echo's voorbij zien komen, gefeliciteerd meiden! helemaal super! dan was er iemand die zich niet zwanger voelde..dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb dat nu ook voor het eerst..vind het ook heel vreemd, ben er ook niet heel veel mee bezig, komt misschien ook wel omdat ik nog een kleintje van net een jaar heb rondlopen, maar blijft een vreemde gewaarwording..normaal was ik elke minuut van de dag met mijn zwangerschap bezig...en nu vergeet ik vaak dat ik zwanger ben! volgende week echo, hoop dat het dan allemaal wat echter wordt! over de angelsound...de doppler van de verloskundige werkt idd met geluidsgolven en zou (nog niet bewezen) lastig kunnen zijn voor de kleine of schade aan kunnen richten.. De angelsound daarintegen is gewoon niets meer dan een versterkte microfoon en zend verder niets uit..ik gebruik hem al sinds mijn vorige zwangerschap ook in overleg met het WKZ (daar liep ik ivm voorgeschiedenis overleden zoontje) zij beamen dat deze niet schadelijk is! natuurlijk moet je er niet de hele dag mee op je buik zitten, maar 1 a 2 keer per dag luisteren kan echt geen kwaad! let wel, dit gaat alleen over de angelsound..ik heb hier ook andere voorbij zien komen, ook met hartslagmetertjes erop enzo, dat klinkt voor mij weer meer als een doppler zoals bij de verloskundige..dat wordt dus wel afgeraden voor de 12 weken.. xxx
Goh meiden, wat een verschillende verhalen allemaal. Heel veel sterkte gewenst aan degenen die niet in een lekkere situatie zitten nu! *dikke knuffel* En leuk al die goede echo's! Dat is altijd weer een mooi lichtpuntje. Hier gaat het wel prima, nog wel moe en misselijk maar ik heb het idee dat het ietsje minder erg wordt, of misschien raak ik er gewoon aan gewend. Als ik vaak iets eet dan is het het grootste deel van de dag wel te hebben. Ook herkenbaar trouwens, die nachtmerries! Ik droom iedere nacht ook bizar, de ene keer griezeliger dan de andere. Hoort erbij geloof ik. Ik ben ook elke keer heel snel klaarwakker als ik een geluidje hoor, misschien een voorbereiding van je lichaam op wat komen gaat? In ieder geval is het 'engste' wat ik tot nu toe gedroomd heb dat ik ongesteld was geworden. We zijn ook al de 9 weken grens voorbij! Ik heb zo'n zin in de echo!
Goedenmorgen allemaal, Ik ben vannacht pas laat naar mijn bed gegaan, maar heb wel goed kunnen slapen gelukkig. Vanmorgen nog gezellig met mijn meiden even op bed gelegen. Voel me wel wat beter en rustiger als gisteren en het lijkt wel of ik de kracht weer heb gevonden om door te gaan. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen, maar ga vechten voor mijn geluk. Ik ben niet meer zo emotioneel en een stuk vriendelijker tegen mijn meiden tenminste. Ik denk toch dat ik dit allemaal al aan voelde komen. Ik ga zo lekker even naar mijn ex-schoonzus waar ik het goed mee kan vinden. Ik zal wel meelezen en proberen te reageren waar ik kan.
Wannabemommie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Daffie gelukkig heb je goed kunnen slapen, ik hoop dat je voor jezelf en je meiden en je toekomstige kindje de juiste beslissing kunt nemen! Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders en dan zullen we ze vertellen dat ze weer opa en oma worden. Heb een slabbetje met de tekst ik ben oma's grootste knuffel en een rompertje met opa's grootste trots erop gekocht. Zal wel emotioneel zijn want het is allemaal nog erg kort geleden dat Nick* is geboren.
Goh..kan me voorstellen dat dat heel emotioneel zal zijn spirit. Als ik naar je foto's kijk in je album schieten de tranen steeds in mijn ogen. Heb ze al zo vaak bekeken. Wat een prachtig kereltje! Heerlijk dat je weer zwanger bent en zo fijn dat je je ouders dit prachtige nieuws mag brengen! X
Lotuss bedankt voor je lieve woorden. Het is idd een prachtig kereltje en soms kan ik het gewoon niet geloven dat hij er niet meer is. Door deze zwangerschap krijg ik gelukkig weer een beetje kracht om door te gaan, we hebben weer een doel in ons leven.
Dat vind ik echt zo super voor je! Natuurlijk gun ik iedereen een fijne zwangerschap en een prachtig gezond kind maar jou in't bijzonder! Geniet er maar van! X