Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Shanna, zag net op de NOD lijst van oktober staan dat jij morgen je NOD hebt? Gooi er morgen nog een digitaal testje tegen aan en dan moet je er gewoon echt in geloven hoor! De ene zwangerschap is de andere niet! Een vriendin van mij had bij de eerste een vlekkeloze zwangerschap, nergens last van en zo fit als een hoentje! Tweede zwangerschap? Moe, misselijk en ontplofte borsten. Ik bedoel maar ;) Ga jij nu gewoon eens lekker genieten ;) (en ja, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar hoop dat het je in iedergeval een beetje op vrolijkt ;))

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

pff, en ik dacht dat er op het NOD forum veel gekletst werd! Kan het hier helemaal niet bijhouden haha :D

Heb wel alles gelezen, maar geloof niet dat ik in staat ben op iedereen te reageren.......

Zag wel nog wat nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD.

Heb vanmorgen zelf nog weer even een testje er tegenaan gegooit, kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar was toch echt weer hartstikke positief!
    Moet wel zeggen dat de symptomen wat beginnen toe te nemen. Was vorige week al moe, maar vanmiddag rond 15u begon ik toch echt heel erg in te kakken op mijn werk. Vanavond maar op tijd het bed in.
    Voel me ook niet echt heel lekker, niet echt misselijk, maar meer of ik teveel gegeten heb of zo. Moet ook meer boeren dan anders en af en toe ben ik bang dat dan alles omhoog komt (sorry voor de details), maar tot nu toe blijft het toch nog wel netjes binnen.

Vanmorgen de vlos gebeld voor echo afspraak, die staat nu voor 18 nov, dus nog maar 3 weken (komt alleen vriendlief net aan met de mededeling dat hij van 18-21 nov aan de andere kant van het land zit en niet thuiskomt, dus even proberen om het naar de 17e te zetten morgen, anders gaat ie maar wat later...)

Zag op de lijst overigens nog wat toevoegingen staan, dus hierbij de rest van mijn gegevens:
    uitgerekend 4 juli, zh, bv, 1e kindje

Grappig dat velen al bezig zijn met kamertjes en kinderwagens e.d. Deden wij de vorige keer ook al heel snel (de kinderwagen staat er dan ook al), maar we hebben besloten om nu toch eerst maar eens die 12 weken af te wachten. Al kan kijken natuurlijk geen kwaad ;)

Nou ik ga proberen jullie allen een beetje bij te benen, maar of het lukt.....dat zal de tijd leren!

Liefs

3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@robin en deetje:
    had mijn datum ook even via sensitest gedaan, maar daar rekent hij idd va de laatste menstruatie datum en dan kwam hij bij mij op 1 juli uit, hier had de vlos het overigens aan de telefoon vanmiddag ook over (4w5d), maar bij mij klopt dat niet met mijn ei, dus ga nu nog maar even van deze site uit en dan uiteindelijk de echo maar aanhouden denk ik.

4. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hé Robin,

Waarschijnlijk klopt die NOD niet helemaal en ben ik misschien al dik 2 weken overtijd de test van gisteren gaf nog zwanger aan..heb inmidels nu al 5 testen versleten hahah en ze geven allemaal positief aan..
    Het is gewoon een nieuw gevoel,en dan hoor je zulke verhalen dat maakt me dan onrustig..me 1e zwangerschap was ik tot 4 maanden dood ziek niet normaal en zat op het eind afentoe in een rol stoel omdat ik onwijse rugklachten had en amper nog kon lopen omdat me buikkie zo groot was..
    ik heb nu al pijn in me rug en weet afentoe niet meer hoe ik moet zitten,zie er wel een beetje tegen op met me rug ben ook namenlijk niet zo groot 163 kort :) je ziet eerder de buik met mij lopen dan ik met de buik hahahah...denk dat het verstandig is om met blijvende klachten naar de fysio te gaan.

5. Niet meer actief

Ik denk ook dat het hier gezelliger is omdat je daar in een vast groep komt Deetje.

Kaatje, is het gek als ik nu al na 2 uur werken lusteloos ben?
    Echt gewoon de hele dag! Vind er niks aan haha, mijn collega's weten het niet dus ik moet me nog normaal voordoen ook!
    En ook al zo extreem misselijk sinds bijna een week na de eisprong.
    En mijn rug, dames is echt niet normaal! Mijn rug doet zo verschikkelijk PIJN!

Pff... volgens mij ga ik zware weken tegemoet.

Aan de andere kant vind ik het wel geweldig hoor, want het laat je steeds herinneren aan het feit dat je echt zwanger bent.

Trouwens kan je echt al bandenpijn hebben in de 4e week?
    Ik heb dat namelijk heel erg, vandaag net iets minder maar normaal echt de hele avond en overdag een paar keer.
    Tenminste zoals hier op het forum bandenpijn omschreven wordt.

Krampen en trekkerig gevoel in de liezen..

Weet iemand dat?

6. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Dag meiden, kon het toch niet laten. Ik duik zo wel mijn bed in, want ben doodop! Alles goed hier, lekker zwak ziek misselijk=> jippijei!

Mik: vreselijk meid. Sterkte!

@ alle nieuwe zwangere meiden! Welkom. Het wordt een gezellig clubje zo!

@Deetje: als ik het goed onthouden ben zijn we samen uitgerekend.... En zijn we de eerste juli-mama's :)... Mogen ze wel niet te vroeg komen hé.

@ robin 77: ja fijn hé dat mijn tweelingszus ook nog een maandje samen met mij heeft!

Ik zit op mijn werk met 3 andere meiden op de kamer. En in augustus waren ze zooo lief toen ik mijn vkm had. Ze gingen vanochtend door het dolle heen, toen ik zei dat ik zwanger was. Het is wel fijn dat zij het ook weten,... er werden gelijk kinderwagentips uitgedeeld. 1 collega is heeeeel tevreden over de bugaboo cameleon.

Hoe zit het trouwens met namen... Weten jullie het al? Het is heel gek. Mijn man en ik waren nog maar in ronde 4 (waarvan 1 pauze wegens vkm) en de hele tijd zweefden we van de ene naam naar de andere. En gisteren had ik heel sterk zoiets van als het meisje wordt, wordt het die naam. En als het een jongen wordt dan die naam. Eer vond mijn man de jongensnaam maar niks; en vanvond kwam ie thuis en zei: hoe is met mijn lieve mama van X (meisjesnaam) of Y (jongensnaam)? Is dat niet ssssssuuuuuuuuuuperlief! (En ja, ik ben gek: ik ga jullie de namen nog niet zeggen hahahahahahahaah).

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Bandenpijn? Geen verstand van ;) Wel ben ik heel erg moe en heb nog steeds de hele dag last van mn borsten. Moet zeggen dat ik dat wel een heel fijn gevoel vind :oops: Klinkt raar, maar zo weet ik tenminste dat het goed zit ;)

8. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey Robin 77 waar is je banner?

@ Tinkerbell: ik had gisteren ook bandenpijn. Heb het opgezocht in de Ouders van Nu encyclopedie (had mijn zus meegebracht te leen). En daar staat in dat je door progestoron sopele spieren krijgt, maar dat alles nog niet meteen lekker rekt en je dus bandenpijn kunt hebben. En ja dus ook meteen als je zwanger bent.

9. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    O ja, vandaag de gyn gebeld en gezegd dat ik zwanger was. Dus ipv, vruchtbaarheidsonderzoek as woensdag al mijn eerste echo. Ze gaan ook wat bloed afnemen om te kijken of mijn progestoron goed zit. Maar het voelt ook gewoon goed!

Nou nacht meiden!

Trouwens net kreeg ik een bericht van zwangerscahpspagina dat je zo snel niet achter mekaar mag posten... en wat is de site langzaam.. Of hebben jullie dat niet?

10. Niet meer actief

Jaa ik vind het aan de andere kant ook geweldig!
    Buiten mijn werk kan ik echt genieten van alle dingen die ik voel.
    Zelfs de misselijkheid haha.
    Gewoon handen op mijn buik en heerlijk wegdromen.

Op mijn werk vind ik het lastig.
    Ik wil het ze graag vertellen omdat ik weet dat ze het heel leuk zouden vinden. Ze denken dat ik nu in de onderzoeken zit.
    Ze weten dus wel dat we bezig zijn.
    Ook pas net, want ik moest ze voorbereiden op de onderzoeken, moest dan veel vrij hebben.

Ik weet nog niet wanneer ik het ze ga vertellen.

Ik ga ook zo lekker naar bed.
    Heerlijk slapen, maar als ik op bed lig ben ik spontaan niet moe meer.
    :confused:

Haha, morgenochtend weer een test doen!
    Mijn nod is morgen.

Vamorgen wel weer netjes een ovutest gedaan en alweer een stuk donkerder dan gisteren.
    Steeds meer bevestiging!

Hebben jullie trouwens al iets gekocht?
    Iets van een rompertje ofzo?
    Ik heb een romper gekocht een paar maanden geleden al.
    Wist mijn vriend niet en die heb ik netjes bewaard tot ik wist dat ik zwanger was.

11. Niet meer actief

Ja de site is heel langzaam!
    En ik zou ook de onderzoeken ingaan.
    Kan ik ook vragen om een echo? ipv de echo voor de follikels?

12. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hey Tinkerbell,

Nou je bent niet de enige hoor meid met rug pijn,ik weet ook niet meer hoe ik moet staan of zitten of lopen met alles wat ik doe doet mijn onder rug ontzettend zeer,ook dit worden lange weken voor mij..
    Als de klachten te lang blijven en of erger worden ga ik naar de fysio want ik wil wel kunnen genieten van alles,met mijn dochter had ik het al zo zwaar met de rug pijn en kon ik met 7 maanden amper lopen terwijl ik tot me 6e maand nog in de sport school liep en met de 7e maand in ene achteruit ging en ik zelfs afentoe in de rolstoel moest zitten vanwege me rug omdat me buik zo groot was...

Hoop dat het dit keer beter gaat,het is voornamenlijk me rug alleen afentoe een vlaag misselijkheid maar daarmee is ook alles gezegd en ja de puistjes he hahaha die mogen ook niet ontbreken maar nog geen pijnlijke borsten,in tegendeel voelen ze bijzonder zacht aan en is het rondom mijn tepels donkerder...Als dit zo blijft vind ik het best weinig klachten alleen hoop dat het met me rug wel beter gaat want ik ben al zo klein 163 je ziet eerder de buik met mij lopen dan ik met de buik..

En ze zeggen dat met het 2e kindje je buik sneller gaat groeien is dat zo iemand die dat weet?

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@tinkerbell: ben ook de hele dag een beetje lusteloos hoor op het werk, maar rond 15u wilde ik echt alleen nog maar slapen :( , maar ja, gaat een beetje moeilijk he...
    Denk dat ik het mijn collega's binnenkort ook maar weer vertel, kunnen ze er rekening mee houden en weten ze waarom ik er zo ingekakt bij zit haha.
    Vorige keer waren ze ook superblij voor me, en afgelopen week vroeg een collega toevallig of het niet alweer raak was, alsof ze het aanvoelde...
    En die bandenpijn, dat kan volgens mij al heel vroeg hoor (tenminste, dat zeiden ze tegen mij de vorige keer) en heb nu ook al heel de week trekkerig/kramperig gevoel.

14. Niet meer actief

Het schijnt dat bij de 2e je buik sneller groeit in het begin.

En ik heb gelukkig nog niet echt pijnlijke boobs, mijn tepels beginnen nu pijnlijk te worden.

15. Niet meer actief

Kaatje, ik heb ook een collega die vanaf mijn eisprong (de exacte dag :confused: ) zegt dat ik zwanger ben!
    Mijn schoonvader die doodleuk wist te vertellen dat ik zwanger ben van een tweeling terwijl hij nog niet eens wist dat ik zwanger was :confused:

16. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Tinkerbell,als je tepels nu al gevoeliger worden dat als je eraan zit het je irriteert en of pijn doet,zal het niet veel langer meer duren voordat je boobs ook volgen :) voordeel ervan is als je kleine borsten heb je in ene grotere borsten krijgt zonder er iets voor hoeft te doen hahaha

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Mona Lisa Smile Meisjes naam daar ben ik met man wel overuit ,alleen over de jongens naam zitten we nog een beetje te tobben zo van wordt die het nu of niet
    De namen hadden we overigens al

18. Niet meer actief

JEEEEEJ! dat wil ik wel!
    Alleen dan moet ik het mijn collega's vertellen, ik heb maar 1 vrouwelijke collega, de rest is man dus dan moet het ze gelijk opvallen haha

19. Niet meer actief

Wij hebben zowel een jongensnaam als de meisjesnaam
    Voor de zekerheid willen we wa namen achter de hand hebben.

20. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    hahahahahahah..ik had bij mijn 1e zwangerschap al cup d85 tijdens mijn zwangerschap veranderde dit snel in e75 en na mijn zwangerschap was het dubbel E 85 Pfff leek wel pamela adison verschrikkelijk,en als de kleine ging huilen spoot de melk eruit hahahah zo grappig.

Heb nu een cup c75 overgehouden na de borstvoeding ben benieuwd hoeveel ze dit keer zullen groeien,momenteel heb ik er nog geen last van gelukkig :)

Deel Deze Pagina