Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey Meiden,

Vandaag heb ik de VK gebeld en mag a.s vrijdag voor mijn eerste gesprek. (leuk kadootje op 5 december :D)
    Mijn eerste echo heb ik op 10 december om 20.15 uur :D
    Heb er nu al zin in!

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi wannabemommie,

Spannend hoor, ik heb donderdag mijn intake bij de VK. Ben ook zo benieuwd :)

Ik moet nog wel even wachten op de echo. Die is pas over 3 weken. Vorige week heb ik er 1 gehad, omdat ivm mijn onregelmatige menstruatie niet duidelijk was hoe lang ik zwanger ben, maar daar was alleen het vruchtzakje te zien en de VK dacht ook het vruchtje zelf te zien. Ik was vorige week dus vijf weken en dat zei mijn gevoel ook heel sterk. Jammer genoeg is er met vijf weken nog geen hartje te zien, dus daar moet ik nog geduld voor hebben.

Succes vrijdag!

3. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    @mls: jaaaa ik heb het hartje gehoord met "dat ding" van babybeats had jij het alweer geprobeerd?

Lieve dames allemaal, ik lees alles wel maar ben zoooo moe dat ik nu nog niet kan reageren op iedereen

Heerlijk al die mooie echo's wordt ik helemaal vrolijk van.

Dames zich k@#$e voelen BIG HUG!

Groetjes uit het hoge noorden

4. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Meiden, ikben even in shock!

Kreeg net te horen dat mijn nicht ook zwanger is en uitgerekend twee weekjes voor me. LEUK, zeggen jullie nu! Nee!

Dat kind heeft nu al geen zicht meer op een mooie toekomst! Ik vind het zo erg dat ik hier zit te huilen.
    Mijn nicht heeft sinds haar 14de de ene fout na de andere gemaakt: verslaafd aan drugs, gaat met jan en alleman naar bed, trekt direct bij iemand in, trouwt met iemand die ze 3 maanden kent om 2 maanden later te scheiden, ... Ze heeft nu een zoontje van drie die al die dingen gezien heeft, telkens van 'papa' naar 'papa' werd gesleurd, ... En nu is ze opnieuw zwanger van een one night stand (ze weet niet goed wie!). Dit is een echte ramp!

Sorry, moest even van mijn hart.

Meilan

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ja deetje, ik heb dat ook. Soms heb ik super goede dagen al en dan overvalt me weer een vlaag misselijkheid. ik denk dat we inderdaad nu een beetje al op de grens zitten dat het wellicht binnenkort gedaan is met de kwaaltjes... Afkloppen hé... het 2de trimester is in zicht!

6. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jeetje Meilan, wat een verhaal. dat is idd. niet leuk! Sterkte en probeer het je niet teveel aan te trekken. denk aan je eigen uk.

allen die een knuffel nodig hebbe: dikke knuffel... speciaal voor tinkerbell en daffie.

@ Robin: top dat je leidinggevende zo had gereageerd. Van mij weet je het al hé. Ik werk al 32 uur en neem 2 jaar 4 uur per week ouderschapsverlof op. Moet het nog kortsluiten met mijn manager, maar het is een beetje gangbaar op onze afdeling, dus maak me daar niet druk om.

Ga mijn bedje in!

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeie avond meiden ! '

Vandaag ook een echo gehad !
    Was toch nog behoorlijk ongerust dus had vanochtend even gebelt.
    Kon s,middags al terecht!

Foto zet ik album ;)

Beebje is nu 1 cm en een mooi kloppend hartje !

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dames ik ga slapen heb het wel gehad voor vandaag! Welterusten.

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames,
    mijn nichtje is zojuist op tv geweest....wel gek om te zien,was bij memories
    Wij zijn dus echte limbo`s en ze hebben haar moeten ondertitelen, hahahaha, raar hoor.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hey allemaal ik kom me weer melden ik heb eergisteren een klopend hartje gehoord en ben wat geruster dan eerst ik verlies wel nog steeds bakken vol met bloed maar dat komt niet uit de baarmoeder de gyn snapte er niks van en ken ook niks vinden hopenlijk gaat alles nu wel goed vrijdag krijg ik weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat. Weltrusten iedereen :D

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen meiden! :)

Even snel een vraagje voor de meiden die meedoen aan Moeders voor Moeders!

Ik heb nu blauwe flessen gekregen en ik kan me herinneren dat de consulente daar iets over heeft verteld, maar weet niet meer precies wat! :eek: De groene flessen moest je elke dag vernieuwen, moet je deze soms helemaal opvullen?! Ik weet het niet meer, HELP! ;)

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Goedemorgen Meiden,

Vandaag precies 6 weken zwanger en deze dag begint niet lekker. Vermoeid, misselijk bah bah bah...Zit nu op mijn werk en voel me nu al een vaatdoek. Maar het hoort er allemaal bij....
    Over 8 maanden hebben we ons cadeautje in onze handen en dan ben ik die kwaaltjes allemaal weer vergeten :)

Fijne dag vandaag allemaal!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Vandaag alweer 8 weekjes!

Stiekum gaat de tijd toch wel sneller als er al een kleintje in huis is! ;)

Dadelijk naar het Consultatiebureau met sam. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is...

Fijne dag allemaal

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Goede morgen!

@ lindaS: Ik doe ook mee met mvm en heb begrepen van de consulente dat je de flessen meer dan de helft vol moet hebben ivm het chemische stofje dat ze gebruiken om de urine goed te houden. Dus evt. 2 dagen dezelfde fles.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Morning!

@Nena; Heb jij ook al blauwe flessen dan? Ik moest namelijk bij de groene flessen elke dag een nieuwe gebruiken :) Maar nu kan ik er dus langer mee gaan doen?

@Meiden die een goede echo hebben gehad; Gefeliciteerd! En nu lekker genieten! :D

16. @ Linda, tegen mij heeft ze alleen gezegd dat ze op blauw overgingen. Heb wel een brief gehad dat ik gister alle groene flessen die ik nog had moest inleveren.
    Hubbie heeft ze gisteravond omgeruild maar heb ze nog niet gezien.

17. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ LindaS: nee ik heb de groene nog, maar ze vertelde dat dat binnenkort de blauwe werden en toen vertelde ze me dat over die flessen. Ik pak bij de groene ook niet iedere dag een nieuwe fles hoor, als er nog niet veel inzit gebruik ik dezelfde de volgende dag weer. Ik had begrepen dat dat de bedoeling was.

18. kimvnb

kimvnb Lid

14 jul 2008
    26
    0
    0
    Limburg
    @Kelly,

Haha grappig toch:p We wonen erg kort bij elkaar in de buurt en je hebt zo'n handige link van juli mama's Hyves op je profiel staan en heb me ook maar gelijk aangemeld.
    Wat zijn jouw plannen met zwangersschapsgym of zwemmen of yoga hier in de buurt?

Succes met je zwangerschap.
    Kim

19. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede morgen dames,

hier een minder berichtje van mij,
    het was een paar dagen rustig geweest geen bloedverlies meer, tot vanochtend helder bloed met minibloedpropjes, ik weet niet meer hoe het zit, maar het voeld niet goed, ik heb voor elkaar gekregen dat ik vanmiddag om half 4 een echo krijg in het ziekenhuis. tot die tijd is het afwachten, de vraag is nog of ik alleen moet gaan of dat mijn man mee kan, zijn werk deed al erg moeilijk over een echo afspraak voor volgende week.
    en anders vraag ik mijn moeder mee te gaan.

ik hou jullie op de hoogte

liefs daisy

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hallo!
    Gister de 1e echo gehad (wat was ik zenuwachtig) en het hartje klopte! Daarna had ik in de stad afgesproken met een paar vriendinnen en ik wilde ze gelijk het goede nieuws van mijn zwangerschap vertellen. Kom ik aangelopen, voor ik mijn mond kon opendoen zegt er een ' ben je weer zwanger?' :confused:
    Naah..was wel verbaasd want ik had een lange jas aan dus mijn kleine buikje was echt niet te zien! Haha...weinig verassing meer! Vanmorgen kreeg ik zelf wel een verassing want ik kwam de keuken in en ik dacht eerst dat de katten de boel overhoop hadden getrokken maar bleek dat Sinterklaas langs was geweest! Op de grond lag mijn schoen vol met chocolademunten, chocolade sinterklaas en zwarte Piet en een letter!
    Sinterklaas zou toch niet denken dat ik dat allemaal alleen opeet he? ;)
    Ben nu een beetje misselijk maar niet van de zwangerschap... :D

Deel Deze Pagina