Is er een juli mama hyves? @Lotus: wat gaaf zeg je eerste echo! Ik heb ook zo zin in mijn eerste echo
daisy-- heel veel sterkte vanmiddag, als de baas van je vriend een hart heeft, dan laat hij hem gewoon meegaan naar de echo. Het is toch een super spannende dag, hij kan het toch niet maken om hem niet mee te laten gaan?!?! Ik hoop heel erg voor je dat het bloedverlies niets met je kindje te maken heeft. Laat je weten hoe het is gegaan? Sterkte! Ik heb vanmorgen met de verloskundige gebeld en me aangemeld, ik heb maandag een afspraak. Maar een echo doen ze dus nog niet, wel bloedprikken en wat andere controles. Ik ben nu voor het eerst zwanger en vind het heel vreemd om er met iemand over te praten, het is allemaal zo onwerkelijk! Gisteren in bed vroeg ik aan mijn vriend of hij tijdens het gesprek van eergisteren me nou officieel ten huwelijk had gevraagd, en hij zei van niet. Haha echt leuk, hij gaat me dus nog echt vragen met ring enz. Vind het zo spannend! (wel raar dat ik dus weet dat hij me gaat vragen maar toch onwijs leuk) We hebben het er al eerder over gehad en toen zei ik dat ik het wel gebruikelijk vond dat hij eerst om mijn hand moest vragen bij mijn vader. Vrijdag vieren we sinterklaas en mijn vriend heeft mijn vader getrokken, dus misschien vraagt hij het wel in de rijm. Haha, ik ben weer lekker aan het dromen. sorry! Wordt vervolgd...
Daisy wat naar dat je bloedverlies hebt, ben blij voor je dat vanmiddag een echo kunt krijgen! heel veel sterkte vandaag! Mamabeer wat vreemd dat je nog steeds bloedverlies hebt en dat het niet uit je baarmoeder komt. Gaan ze dit ook verder onderzoeken? Lotuss wat een leuke sinterklaas heb jij zeg! Brengt me wel op een idee dat kan ik vanavond ook wel eens bij mijn vriendje doen. Heb alleen een probleem hij heeft wel 8 paar werkschoenen staan en ik weet niet welke hij aantrekt! Alle dames met een mooie echo gefeliciteerd! Vanmorgen alweer fijn boven de wcpot gehangen, het is nog steeds alleen maar kokhalzen maar ik denk dat het overgeven wel snel zal beginnen!
Ik doe ook mee met moeders voor moeders... Mij is niet verteld dat de flessen half vol moeten... ik moest juist iedere dag een andere fles pakken. Ze zei ook ze hoeven ook niet vol... ieder beetje helpt. (dus merk toch wel wat verschillen)
goede morgen dame's... @mensen die het moeilijk hebben, succes... @mesen met mooie echo's, super... @alle andere dame's... genieten! nou, hier gaat het eigenlijk wel goed, moet zeggen dat ik niets te klagen heb... zit bijna op de 10 weken en voel me eigenlijk prima... ben alleen heeeeeeeeeeeeeeeeel moe, maar das alles... vind het wel fijn, merk dat ik nu in een fase kom dat ik echt begin te genieten en dat ik ECHT zwanger voel... nog een weekje en dan heb ik mijn 2e echo, dan kunnen ze beter zien hoever ik precies ben... nou meiden, fijne dag...
Goedemorgen dames, Daisy, wat naar dat je bloedverlies hebt. maar wel weer erg fijn dat je vanmiddag al voor een echo mag komen! Ik hoop dat het met je kindje alsnog goed gaat. Mamabeer, wat fijn dat alles goed is! wel vreemd van het bloedverlies zeg! de rest, sorry ben het al weer vergeten. Hier gaat het vandaag redelijk. Heb net urine ingeleverd voor blaasontsteking. Als blijkt dat ik geen blaasontsteking heb moet ik een fisio zoeken voor bekken klachten. dus ergens hoop ik een blaasontsteking, maar aan de andere kant krijg ik dan medicijnen, daar houd ik niet van en ik ben alergisch voor ontstekingsremmers dus dan heb ik dagen maagpijn Hoe is het met jullie?
Hmmm... ik heb geen blaasontsteking. Dan begint het er aardig op te lijken dat ik nu al last van mijn bekken krijg! Gelukkig alleen nog maar als ik dingen til of veel doe. Maar een fijn vooruitzicht is het niet.
daisy sterkte vanmiddag tinkerbell dat is inderdaad geen fijn vooruitzicht... probeer maar wat rustiger aan te doen! Ik doe ook mee met mvm en heb ook de blauwe flessen en moet ook elke dag een andere fles pakken. Maar ik begin het nu al zat te worden. Ik vind het ook behoorlijk onhygienisch en mijn man vind het ook maar niks die flessen naast de wc. Ook voor de visite ed.
Dan pak ik vanaf nu ook gewoon elke dag een ander, krijg ze alleen lang niet vol. Vind het ook onhygienisch en begin het ook al zat te worden, moet ik eerlijk zeggen. Het is voor een goed doel, maar zal blij zijn als de weken er weer op zitten. Ik heb de fles boven in de wc staan, ook vanwege visite ed.
Daisy, veel sterkte vandaag. Ga alsjeblieft niet alleen. Dit moet je samen met je mannetje doen. KNUF! Mamabeer, vervelend en vreemd dat je nog steeds bloed verliest. Gelukkig is met je beebje alles goed..
Daisy, veel sterkte vandaag. Ga alsjeblieft niet alleen. Dit moet je samen met je mannetje doen. KNUF! Mamabeer, vervelend en vreemd dat je nog steeds bloed verliest. Gelukkig is met je beebje alles goed..
@llemaal: ik blijf het forum wel volgen... maar ik heb zo weinig te melden. Zwangerschapsklachten blijven... misselijk, pijnlijk (.)(.) & moe. Verder eigenlijk niets... Vreemd allemaal. Maandag heb ik mijn eerste echo, maar het voelt allemaal heel onwerkelijk. En toch heb ik het allemaal al eens mee gemaakt. Gynio & andere: ik herken jullie gevoel wel. Ik zou dolgelukkig moeten zijn, maar ik denk dat ik dat pas wordt na een eerste goede echo: als ik het hartje heb zien kloppen! Mijn buik groeit ongelofelijk hard. Ik zou pas 7 weken zijn, maar mijn broeken zitten nu al strak. Mijn eerste zwangerschap heb ik mijn 'gewone kleren' tot ruim 15 weken kunnen dragen. Snap er niets van. @Daisy: veel sterkte vandaag! @Sucre&Gynio: effe iets heel anders... ik probeer jullie een PB-tje te sturen met mijn gegevens voor de julimama's site, maar ze blijven in de 'wacht' staan. Heb geen idee wat ik fout doe. Hebben jullie een idee?