Bandenpijn kan wel al vroeg. Bij mijn eerste heb ik net na NOD veel last gehad. En nu had ik een week voor NOD al bandenpijn.
Bandenpijn kan zeker al in het begin van de zwangerschap, had er vorige keer goed last van. Vandaag ga ik de VK bellen voor een 1e afspraak. Shanna, ik had dezelfde omvang als jij aan het begin en het eind. Alleen ging hield ik ook nog vocht vast, dus werd het zelf 90 of 95 een week of 3 lang. Het zag er gewoon niet uit joh, mijn borst was net zo groot al het hoofdje van mijn dochtertje ! Ik was erg blij dat na een paar maanden het weer een beetje tot normale proporties terugkwam.
Voor mij blijft het nog allemaal erg onwerkelijk en ongelooflijk, maar ik ben ook zwanger. Eerste ronde en meteen raak! We zijn er superblij mee en kunnen niet wachten om de eerste dingen te gaan regelen en het mensen te gaan vertellen! Ik ben zelf ook in juli geboren en nu word ik heel waarschijnlijk ook een juli-mama! Helemaal geweldig. Volgens de calculator ben ik 3 juli 2009 uitgerekend.
Goeie morgen, Ja ja niemand heeft gezegd dat zwanger zijn en moeder worden makkelijk is he maar goed dat wij vrouwen daarvoor zijn.. Want als ik naar me man kijk,die zou liggen piepen hoor zo klein zerig dat hij is hahahahah(watje) sssssssssssttt hihi. Ik heb weer onrustig geslapen,en weinig maar ben echt klaar wakker! Niet misselijk voel me echt goed moet ik eerlijk zeggen..De pijn in me onder rug wordt nu weer wat minder meestal einde van de dag weet ik niet meer hoe ik moet zitten..Ik heb ook ieder hapje eten wat ik neem blaast me buik op zo raar na het eten een opgeblazen buik dit voelt zo zwaar en gespannen aan...
shanna meid ik heb ook geen kwaaltjes geen zere boobs misselijkheid oid dus maak je geen zorgen echt meid niet doen alles komt heus goed hoor uik had met 4,5 week bloedverlies krampen pijn tussen anus en vulva daar zit een bepaalde holte die je voeld bij bbz zeggen ze heeeeele erge pijn in 1 eierstok stolsels verloor ik zo groot als mandarijnen(echt waar ) liep leeg van onder net of ik aan het plassen was alleen dan bloed zoveel pijn dat ik echt dacht dat ik doodging en ben geen pieperd ben flauwgevallen van de pijn en lage bloeddruk dusse meid daar lijkt het bij jou echt nog niet op he dus meid lekker genieten! kaatje heb dat ook hoor dat ik het soms niet bij kan benen en nou zijn er nog maar een paar mama s dat word wat als de rest nog komt pfff ik ga volgende week 8 dagen op vakantie nou dat word een heeeel lijst teruglezen en beantwoorden vind het wel jammer dat ik dan ga vind het zo leuk om er nu vanaf het begin van de maand mee in te rollen shanna slim plan die fysio al is het maar even losmaken en tips over hoe te tillen enz tinkerbell kan wel hoor banden pijn ik had dat ook bij 1 van de zwangerschappen al vrij snel en dat inkakken jeetje moeilijk he om dan toch jezelf te motiveren om fit te ogen voor de rest zelfs daar word je dan weer moe van he haha
@ Lammetje, Nee dat denk ik ook hoor,ik voel me prima,misschien verloopt deze zwangerschap wel vlekkenloos...geen reden voor paniek. Ik heb in iedergeval volgende week een echo,dus dan weten ze gelijk meer,ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn HCG zo snel is gestegen nml kon ik pas na NOD testen...Ze zeggen dat met een 2ling het sneller stijgt weet iemand dat? Me vriend heeft wel tweelingen in de famillie,ik zie over tweelingen of iets wat daarmee te maken heeft droom er ook over en me man net zo... Of misschien maakt hij me gewoon gek dat kan ook,nou mij benieuwen of volgende week al een hoop is te zien op de echo.. Bedankt voor je geruststelling lammetje. Knuf Shanna,
mona lisa ik heb zon man die alle namen afkraakt maar zelf met de meest vreseijke namen aan komt zetten zou het wel leuk vinden om ze al klaar te hebben maar ook ik ging de vorige zwangerschap zwevend van de ene naar de andere naam tinkerbell mijn beeb heeft van papa een dvd van nick en simon gekregen ha ha kan hij/zij mee zingen shanna ik heb dat ook hoor die heerlijke puistjes grrr ik had bij de 2e iets eerder een buik bij 8 weken al aardig zichtbaar zonder kleding dan he maar er zijn meiden die al met 12 weken een heeeeele grote toeter hebben is weer per mens verschillend en hoe lang er tussen de kindjes zit ik heb een dochter van 10 maand en ja alle rek zit er nog dus ik krijg al een buikje en over de boobs heerlijk hoor grote boobs maar zo raar om ze nu te zien nu ze weer klein zijn ben net een maand van de borstvoeding af en das wel wennen hoor die inni minni tietjes lionette welkom enne we hebben dezelfde uitgerekende dag leuk hoor! shanna met die buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ik ook zwanger van een tweeling maar teste ook pas 3 dagen na nod posi dus of dat verband heeft de hcg en 1of meerling geen idee?
Goedemorgen ladies, Er wordt alweer lekker gekletst. Heb net de VK gebeld, heb mijn intake op 26 november en mijn eerste echo op 3 december, da's al over 5 weken, fijn hoor. Hoe staat het verder met de kwaaltjes? Las al iets van bandenpijn en misselijkheid. Ik heb vanmorgen een heel licht vlaagje misselijkheid gehad, maar dat was binnen 15 minuten alweer over. Verder gaat het nog prima, nergens last van. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook weinig kwaaltjes gehad. Alleen last van maagzuur gedurende de tweede helft van de zwangerschap, en wiebelbenen de laatste 5-6 weken. Voor de rest een voorbeeldige zwangerschap gehad toen, alleen de bevalling was des te pittiger Mijn dochtertje is nu 8 maanden oud, dus ik geloof dat we er wel vlot bij zijn weer. Het zal pittig worden met een kleine die dan net zal gaan lopen, maar aan de andere kant is het wel leuk dat er niet zoveel tijd tussen zit, dan hebben ze misschien net wat meer met elkaar. Ach, we mogen blij zijn dat het gewoon weer gelukt is denk ik dan maar. Nou meiden,. ga weer aan het werk, fijne dag allemaal, en tot snel
jeetje... heb even nacht dienst gehad en moet bijna een boek bijlezen hier! erg leuk... toch fijn zo allemaal in het zelfde schuitje... nou, hier alles rustig, vole me zwanger! al is het voor het eerst en zou ik niet weten hoe dat zou moeten voelen.. voel me goed, borsten doen pijn en heb een opgezette buik (darmen) en voor de rest straal ik zeggen de mensen om mij heen... dat kan ook kloppen wat ben zo blij! gister heb ik nog een test gedaan en de streep was zo paars... nog donkerder als de test streep.... vind het zo leuk om testen te doen, je weet zeker dat er nog een streepje komt, voelt toch wel effe leuker als vorige maand, toen 3 testen gedaan zonder resultaat! nou, ik ga zo nog maar even liggen denk, heb niet zo veel geslapen in nachtdienst... geniet allemaal.... groetjes...
o, ja, nog effe een vraagje... eerst had ik een echo met 9 weken, die data was lastig met mijn werk te regelen dus heb ik nu een afspraak een week eerder... (vind ik helemaal niet erg natuurlijk).. maar met 8 weken kan je toch al een hartje horen?... nu heb ik dus op 19 nov. een afspraak i.p.v 26 nov. bedankt...
heey amsy fijn dat alles goed gaat afkloppen maar he . dommel kruip er nog maar even lekker in en doe een zonnebril op als je zo straald kan je vast niet slapen mac geen idee maar gezellig is het wel!
Je kan ook kijken hier links in het menu van week tot week,bij 6 weken begint het hartje te kloppen,ik had een echo met 8 weken en 4 dagen van me 1e dochter en ik hoorde toen ook het hartje..
Hi allemaal! Hier zijn de namen ook al bekend...zowel voor een jongen als voor een meisje. Voor beiden hebben we twee namen, zijn we al een tijdje uit....en nee: ook ik ga het niet vertellen Vandaag heb ik het zwaar Vanmiddag niet kotsmisselijk, maar je fijn voelen is anders. Geloof dat ik ook last van mijn hormonen krijg, moest vanmiddag om niets huilen Nou ja, heb mezelf verwend met een heerlijk creme'pje, vanavond dus lekker in bad, daarna maskertje en lekker creme'pje en dan lekker vroeg op bed! Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik mn eerste echo krijg! Vrijdag moet ik om half negen bij de huisarts zijn. Maar eh, wat doet de huisarts eigenlijk? Ik heb gister op mn werk heen gebeld en was niet echt in de gelegenheid om rustig om uitleg te vragen Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Hier nog niet uit de namen hoor, maar we hebben nog ff. heb wel inmiddels alle afspraken geregeld bij Vk en voor de echo's. 1 dec 1e x vk 8 dec 1e echo 22 dec Nekplooimeting dus 2e echo Spannend allemaal weer ga nu aan de bloemkool met schnitzel. heb nog totaal geen kwaaltjes, maar had dat bij mn 1e ook nooit!
Hoi Robine, is dat standaard dat je direct een afspraak maakt voor de nekplooimeting? Of heb je daar zelf om gevraagd? Ben benieuwd
Hallo dames, Jullie kletsen wat af zeg Hier gelukkig wat minder misselijk vandaag, heb wel enorme honger steeds haha, eet maar veel fruit nu. Vanmorgen de gyn gebeld omdat ik eigenlijk de onderzoeken zou krijgen. Maar dat is nu omgewisseld omdat ik zwanger ben en mag 26 november voor de 1e echo. Spannend! Over 4 weken en 1 dag! Echt heeeeel leuk. Vanmiddag bij de huisarts geweest en heb wat info meegekregen. Voor degene die het willen weten, ik heb inmiddels het contact met mijn vader verbroken, en het voelt heel goed! Pff... jullie praten teveel kan niks meer bijhouden haha. Oh ja, iemand huilde om niks? Hier heb ik ook een handje van echt heeel gek! En ik ga vanavond niet zo lang bij jullie kletsen, ga maar eens toegeven aan die vermoeidheid. Maar nu ben ik er nog even hoor! Hoe is het met jullie?
Robin77: Ja zelf om gevraagd. Wel tijdelijk aangeven hoor, want t schijnt er nogal druk mee te zijn en moet rond week 12 gebeuren. Dus als je ervoor kiest even aangeven bij t echo centrum. Hadden bij de 1e ook een np gedaan en vind het gewoon prettig om t bij een 2e weer te doen. Wil jij er ook voor gaan?
Overzicht juli 2009 mama's 30 juni: 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje * Lionette, 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 12 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 29 okt: Mona Lisa Smile, 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, 1e afspraak vk 1 dec: Robine, 1e afspraak vk 3 dec: Amsy, 1e echo 8 dec: Robine, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo)