Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Meiden met goede echo's gefeliciteerd!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik voel me minder moe en misselijk als ik bij Sam heb gevoeld. Maar misschien is het ook omdat je met een kleintje gewoon door moet?
    Wel begin ik allerlei luchtjes weer vervelend te vinden en ruikt alles muf in huis en zou ik het liefst heel de dag de ramen open zetten :rolleyes: :)

Fijne dag allemaal!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha! Ja, dat heb ik ook! Ruik van alles in huis en ik ben geloof ik de enige..

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    baah ja geuren
    ik ruik ook alles en de meeste geuren moet ik dan nog van overgeven ook :(

4. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen :D ! Nou ja heb de hondjes al uitgelaten en ontbeten... wel heerlijke nacht van 11 uren! :confused: En hoef nog maar 1 x per nacht naar de wc..
    Dames voor de echo/intake: succes!

Wat betreft opvang: ik kan nog niets regelen omdat ik geen werk heb (nu omscholing met stage) dus ik zie wel hoe het allemaal loopt. Moet zeggen dat ik het erg eng vind mijn kindje naar onbekenden te brengen- je weet toch nooit wat daar gebeurt (bijvoorbeeld wbpepe: hoe weet je dat ze Oscar toch niet ingebakerd hebben? Nou ja als hij heel graag daar kwam zal het wel goed zijn!). Een creche lijkt me meer controleerbaar maar te massaal voor een kleintje. Ik zie wel als het zover is. Wil liefst maximaal 3 dagen werken het eerste jaar.

Fijne dag iedereen :)

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    :confused: 11 uur slaap, dat klinkt geweldig!

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dat had ik vannacht ook! :oops: :) Maar vorige nacht was sam van 12 tot 3 wakker geweest door zijn tandjes en ik was toch blij dit nu in te halen! Sam heeft meegeslapen ;) :D

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga ook maar vroeg naar bed vanavond. Ik ga morgen wat vroeger beginnen dan normaal. Denk dat ik vanavond om een uur of 9 mijn bedje in kruip. Als ik dan rond 5 uur opsta heb ik toch nog 8 uur slaap gehad. En ik ben ook hardstikke misselijk en ruik alles heel erg. Mijn man zei vanmorgen dat ik het positief moest bekijken. Ik kon hem wel aanvliegen. Hij hoeft zich niet zo te voelen! Maar goed zullen de hormonen wel zijn hihi.

8. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @mamabeer: wel vreemd hoor, is toch niet normaal dat je zon bloedverlies hebt, ik zou er op staan om het eens grondig na te laten kijken hoor!

@amsy: zo he dat wordt een drukte! Wel leuk hoor, maar kan me voorstellen dat je evn aan het idee moet wennen.

hmmm ben de rest even vergeten...meestal open ik 2 schermpjes...

Hier weer erg misselijk, dat verschilt nog wel eens per dag, weer met de wc pot geknuffeld..... :(

cola helpt trouwens ook wel wat tegen de misselijkheid

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goooooooooooooooooooooooooooood murning!

10. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Iedereen met een echo of intake vandaag, veel plezier!

Ik slaap elke nacht minimaal 12 uur!
    Sinds ik thuis zit dan he.
    En nog ben ik enorm moe na de middag!

Verder helpt cola idd tegen misselijkheid.
    Ik zit nu aan de KinderCola!
    Zonder cafeine en fosforzuur ed.
    Lijkt me toch iets beter haha, had eigenlijk cola helemaal afgezworen.

Gisteren de hele dag pijn aan mijn schaambot gehad.
    Enorme pijn!
    Weet niet precies wat het is, maar ben bang dat het met de bekken te maken heeft.

Hoe gaat het met jullie?

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mamabeer, ik vind het heel vreemd en eng dat je zo veel bloed verliest. Komt het niet uit je blaas? Je moet het echt verder laten onderzoeken hoor, want dit lijkt me niet normaal. KNUF!

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    helpt cola echt tegen misselijkheid?
    Probleem is dat ik dat echt niet binnenkrijg. Ik leef momenteel op smoothie, anders gaat er niks in :(

13. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Het zou helpen, ja. Ik heb al sinds mijn 16de geen cola meer gedronken en ik ga er ook niet direct mee beginnen, denk ik.
    Ik drink ook heel veel smoothies en versgeperste appelsiensap. Mmmm, lekker...

Iedereen met echo's vandaag: veel plezier!

Meilan

14. Niet meer actief

Ik kan alleen zeggen probeer eens een klein slokje cola.
    Het zal vast niet voor iedereen even goed werken.
    Maar hier werkt het goed!

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Hier vanmorgen ook al aan de cola, helpt mij ook goed tegen de misselijkheid! Drink het anders echt nooit. Bedankt voor de tip van kindercola want dat is lang niet zo schadelijk als gewone cola. Zet het gelijk op m'n boodschappenlijstje!

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Had ik al eens gezegd dat ik ENORME bewondering heb voor alle moeders die zwanger zijn van een tweede (of derde, vierde) en alle klachten naast de zorg voor een kleintje moeten dragen? Petje af!

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hey lief dat je dat zegt :)

hier is 't de vierde en laatste. Ben dolgelukkig. Maar valt wel een beetje tegen dat ik nu net deze zwangerschap voortdurend kotsmisselijk en moe ben, met drie kleine spruitjes die mij hard nodig hebben ;)

Maar het lukt wel ze. Dochtertje gaat naar 1ste kleuterklas en zoontjes slapen nog veel in de namiddag, dan ga ik zelf ook plat of in de zetel met de laptop :)

Huishouden is wel iets minder tot in de puntjes zoals gewoonlijk, maar dat komt wel weer binnenkort...

18. Niet meer actief

Ik was zelf ook al een tijdje van de cola afgestapt en was zeker niet van plan dat te drinken tijdens de zwangerschap.
    Toen ik kindercola zag staan ging ik de verpakking lezen en daar zit zeker weten minder schadelijke dingen in.
    Ben dus helemaal happy :)

Pff... vanmiddag laatste keer urine brengen, maar zal toch geen blaasontsteking hebben.
    Dat wordt echt op zoek naar een fisio.
    Hoe moet dat toch straks.. pas bijna 10 weken zwanger en nu al bekkenproblemen.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat lief! :D

20. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Hey meiden!

kom even melden dat wij ook een prachtige echo hadden, 1 dag verder dan ik zelf had berekend, (toch weer een dagje erbij ;) ) prachtig sterk hartslagje, dus we zijn helemaal gelukkig!

ik ga weer op de bank, ben behoorlijk neit lekker, al de hele week..

liefs voor iedereen!

Deel Deze Pagina