Jojo welkom hier Nou hier is er eentje snotverkouden bah. Krijg nu wel wat last van de kwaaltjes ben erg moe(ga s'middags lekker al een uurtje slapen) en vanmorgen had ik bij het lopen een trekkerig gevoel in mijn buik maakte me welzorgen maar blijf positief ingesteld.
Nu heb ik al veel echo's zien passeren, maar die tweelingecho is echt 'wauw'. 'Dubbel' zo speciaal Heel mooi!
Ik heb vandaag de catalogus van Baby Dump aangekregen. Er zat een paar sokjes in! Leuke verrassing. Ook heb ik van Kind en Gezin vandaag een pakket gekregen met héél veel info en een zwangerschapskalender. Heel fijn.
ooooow wat schttig 2 beebjes naast mekaar wat lief Van harte gefeliciteerd met het dubbel geluk! echt zo leuk!
Hallo dames, We hebben vandaag onze echo gehad. Het was zo mooi. We hebben het hartje zien kloppen en alles zat er op en eraan. Op een gegeven moment ging de kleine zelfs spartelen. Dat was zo bijzonder! Je had mijn mannetje moeten zien kijken naar het scherm, helemaal verliefd. Nou, dat hadden we wel ff nodig na zo'n droevige week. 6 januari, op mijn verjaardag, gaan we naar het hartje luisteren. O ja, ik zal de echo morgen in mijn album zetten. Leuk joh, want je ziet de beentjes ook heel duidelijk. Ik ben weer terug op die roze wolk! Groetjes, Wendy
pfff, 't is verdorie al nacht. Ben net pas klaar me de cadeautjes inpakken voor Sinterklaas morgen. Wat zal die kleine enthousiast zijn! We waren pakpapier vergeten, dus snel even (gelukkig koopavond) gehaald. Daarna kwam een aannemer langs om onze verbouwingsplannen van de badkamer te bespreken. Toen nog alles van zolder halen en inpakken, phoe. Nu snel mijn bedje in, morgen gaat onze wekker weer roepen om 8.00 uur! Kort nachtje...... ~linda
goeiemorgen! Vandaag is het sinterklaas jullie nog plannen? wij gaan vandaag voor intake naar de vk. ben heel benieuwd hoe het zal zijn.
Hallo allemaal, De echo is gisteren heel erg goed gegaan, het was zo mooi..... echt onvoorstelbaar dat dat in je buik groeit! het wordt nu toch allemaal wel wat bewerkelijker moet ik zeggen.. (klinkt misschien raar) We hebben zelfs het hartje gezien en gehoord, m'n vriend was helemaal happy en ik natuurlijk ook! We hebben een foto maar die is niet zo duidelijk als wat we gisteren gezien hebben daar zagen we namelijk al echt armpjes en beentjes en zelfs al een heel klein wervelkolommetje... maar ik zal proberen 'm vandaag nog op de site te zetten! Vanavond hebben we sinterklaas bij mijn ouders samen met de rest van de familie dus dat zal erg gezellig gaan worden! Hoe is het met jullie?
Oh ja en ik was 7 weken en 5 dagen op de echo maar ik pas m'n banner nog niet aan denk ik.... 5 januari hebben de volgende afspraak staan en we kunnen dan eventueel weer een (pret)echo doen, moeten we wel zelf betalen maar dat maakt ons niet uit! We willen graag weten of met de magische grens van 12 weken ook nog alles goed is!
Hier gaat er vooral veel yoghurtdrank en fruit in, dat blijft wel binnen. Alles wat zwaarder is voel ik de dag erop nog in m'n buik Maar ja, ik moet wel zeggen dat het beter te hebben lijkt dan in het begin, misschien raak je er gewoon aan gewend. Alles ruiken klinkt ook heel bekend, wel grappig die versterkte zintuigen. Alleen een beetje jammer dat als je de stad in gaat je sommige mensen ook opeens nogal sterk ruikt. Brr! @wbpepe, nee ik ben geen DTP'er, daar heb ik geen kaas van gegeten. Ik kan meer met m'n handen en maak dingen liever in het echt dan alleen op de computer. Heb op de academie in Arnhem gezeten, richting 3DDesign dus ben eigenlijk afgestudeerd als allround ontwerper (meubels, keramiek, noem maar op) maar heb het meeste met het ontwerpen van schoenen. Niet al te groot maar technisch ook nog een uitdaging. Vreemd genoeg is dit toch ook nog echt een mannenwereld, je zou eigenlijk anders verwachten. Maar gelukkig komt daar steeds meer verandering in! De werkdruk is denk ik ook niet zo hoog als in de grafische wereld, de deadlines liggen ook iets anders. Je hebt natuurlijk ook wel haastklussen maar over het algemeen werk je toch anderhalf, twee jaar in het voren. Verdorie, nou heb ik weer geen tijd meer om plaatjes te zoeken. Ik heb nog wel een paar dingetjes online staan maar die zijn wel al 10, 15 jaar oud Dit zijn wat tekeningen in opdracht (niet alle foto's door mij gemaakt dus een beetje slechte kwaliteit) http://img.photobucket.com/albums/v694/ ... ningen.jpg Ik heb ook nog wel beeldjes gemaakt om schoolgeld te verdienen, dit is een pup naar voorbeeld van onze honden (bruine hond op de foto is van mij) http://img.photobucket.com/albums/v694/ ... eeldje.jpg Deze is wat recenter, mijn hond en haar broertje. Slechte scan van een foto dus in het echt is het contrast minder groot en zie je niet al die streepjes zo. http://img.photobucket.com/albums/v694/ ... estout.jpg En dit is een experimentje voor het illustratiewerk dat ik wel doe, de betere plaatjes zoek ik nog op http://img.photobucket.com/albums/v694/ ... 2c81ef.jpg
mooi hoor daphne... dat je dat kan! Als ik iets teken lijkt het wel of een kind van 3 het heeft getekend. Je krijgt alleen de termijnecho vergoed. En dat is soms eerder dan 12 weken. Ik ga een nekplooimeting laten doen (dat wordt wel vergoed in mijn aanvullende verzekering) en dat zal ook rond de 12 weken zijn. Maar persoonlijk heb ik niet zo veel met de magische grens van 12 weken. Ik heb te vaak gezien dat het daarna nog fout ging. En er zijn ook nog een hoop miskramen met 13/14 weken. Dus met 12 weken zit je echt niet veilig.
Goedemorgen allemaal, Gisteren geen puf meer gehad om een berichtje achter te laten, na de intake moesten we nog naar de stad om wat sinterklaascadeaus te kopen en was zo moe aan het einde van de dag dat ik weer vroeg in mijn bedje lag. Vandaag ben ik weer zo misselijk dat ik er me er echt ziek van voel. Dus ik heb een dagje verlof opgenomen van het werk. Ik voel me daar wel erg schuldig onder, vandaar dat ik het van mn eigen vakantieuren doe ipv dat ik me ziekmeld. Hoe doen anderen dat die werken? Ik moet bijvoorbeeld een stuk met de trein en soms met de bus en ik ben er zo bang voor dat ik moet overgeven. De treinen op het traject waar ik woon hebben namelijk geen wc's en in de bus zijn die er al helemaal niet. Ik had gisterenavond al een beschuitje neergelegd naast mn bed, die tip kreeg ik namelijk, maar de misselijkheid begon vanochtend om 05.00 alweer en door het beschuitje werd het alleen maar erger. Hopelijk is het na 3 maanden over
@Romy: ik neem ook verlof hoor als ik me niet goed genoeg voel om te werken. Bij veel misselijkheid of vermoeidheid.