Hmm nog 2 uurtjes.....en dan mn bedje in! Bne benieuwd of ik dan nog kan slapen. Hopelijk wel want moet aankomende nacht weer...
Oow ok, nouja wat zijn de kosten? iets van 55 euro hier volgens mij, dat heb ik er wel voor over @Lotus wat ontzettend erg zeg zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen Heel veel sterkte meis en denk aan je kleintje. *KNUFF*
Oh Lotuss wat afschuwelijk, heel veel sterkte toegewenst! Dat arme ventje en die arme ouders.. @wbpepe en de anderen, bedankt voor de complimenten! Airbrushen heb ik nog nooit geprobeerd maar lijkt me wel eens leuk om te doen. Deze tekeningen zijn allemaal in pastelkrijt op zwart papier, dan krijg je lekker snel veel dieptewerking. Verder gebruik ik wel een aquarel maar een groot deel van het illustratiewerk doe ik met zwarte fineliner. Dat zijn dan meestal kleine tekeningetjes als vrijwilligerswerk voor een nieuwsbrief. Ik zal er nog een paar opzoeken.. @ de rest, wat die cola betreft, bij de appie hebben ze caffeinevrije cola die geen light is, dus met 'echte suiker' in plaats van zoetstoffen. Die heb ik hier in huis en zou volgens mij moeten kunnen.
Ja dat is van de AH zelf. Ik heb hier zo'n fles voor me liggen, zal even de ingrediënten overtikken: koolzuurhoudend mineraalwater, suiker, kleurstof (E150d), plantenextracten, voedingszuur (E338), aroma, conserveermiddel (E211). zonder caffeïne. Nog steeds niet echt een gezond drankje maar wel beter dan gewone cola light
Lotus, Ik lees net je verhaal en schrik ervan. Verschrikkelijk zeg. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Dikke knuf, Romy
Bedankt voor alle steun meiden, ik was gister zo bang te gaan slapen, steeds als ik mijn ogen dichtdeed zag ik zijn gezichtje voor me. En als ik aan m'n zus denk, hoe het voor haar moet zijn..het is nog niet eens tot haar doorgedrongen denk ik, die klap gaat nog komen. Ze is nu vooral bezig het verhaal steeds opnieuw te herhalen. Hoe ze hier ooit overheen gaat komen, niet alleen het verlies maar ook de manier waarop. Het gevoel gefaald te hebben, ook al vertellen we haar dat het niet haar schuld is. Gelukkig zijn er heel veel mensen die haar bijstaan..
Lotuss: wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met dit afschuwelijke verlies.
Goeiemorgen allemaal! Hier gaat alles zijn gangetje. ik ben veel minder moe en misselijk als bij Sam. Ik heb nog een leuk filmpje van sam van vorige maand: http://nl.youtube.com/watch?v=gwKYGwIL708
Lotus het is denk ik nog niet tot haar doorgedrongen de klap komt pas later. tenminste dat was in mijn geval zo. Eerst ben je helemaal verdoofd door wat er is gebeurd. In het begin heb je heel veel aanloop van vrienden en familie maar na een paar maanden wordt dat minder en dan pas kom je zelf aan het verwerken toe en dan heb je juist ook veel steun van anderen nodig. Het ergste wat je kan overkomen is het verlies van je eigen kind en dat heeft heel veel impact op je, ik hoop dat ze goed kan praten want dat lucht echt op. Het enige wat je kan doen voor je zus is er voor haar zijn en veel met haar praten.
Je hebt helemaal gelijk Spirit. Hoe gaat het nu met jou? Ervaar je het ook als een emotionele achtbaan?
Ik ben nu gek genoeg erg rustig, maar die achtbaan zal ongetwijfeld nog wel gaan komen. We hebben gisteravond sinterklaas gevierd want mijn vriend heeft een dochter van 10 jaar, voor haar was het ook een zware periode en je zag haar helemaal stralen van alle kadootjes en dan gaat er soms wel heel wat door je heen, Nick* had er ook bij moeten zijn. Maar deze zwangerschap geeft me ook de kracht om weer positief te zijn voor de toekomst, maar soms heb ik het ook nog weleens erg moeilijk. Als ik nu niet zwanger was geweest had ik vast niet kunnen genieten van sinterklaas en de komende feestdagen. Hoe gaat het momenteel met jou? Maandag heb ik de eerste echo en als alles goed is vertellen we het aan zijn dochter dat ze weer een broertje of zusje krijgt. Was net wel lachen, zat achter de pc en werd ineens erg misselijk dus snel naar buiten en daar staan kokhalzen ze had gelukkig niets in de gaten!
Dat is wel oppassen ja, met kokhalzen We hebben gisteren ook sinterklaas gevierd en dan gaat er inderdaad door je heen, dat Lotte er ook gewoon bij had moeten zijn. Ons nieuw wondertje maakt inderdaad veel goed. Je hebt weer een positieve kijk op de toekomst. Kerst word alleen wel zwaar, want dan word Lotte en mijn schoonmoeder zo gemist. Spannend maandag! Wel laten weten hè. Ben benieuwd wat de reactie van de kleine meid is. Geniet van je echo!
Bedankt voor je advies Spirit. Ze kan gelukkig heel goed praten. Vind het heel frustrerend haar zo te zien lijden, wil het allemaal ongedaan maken maar dat kan natuurlijk niet. Ze gaat een moeilijke tijd tegemoet maar heeft wel veel steun gelukkig.
Lotuss je mag me ook altijd een bptje sturen als je het eens even heel erg moeilijk hebt en steun of advies nodig hebt.
loel de feestdagen zijn voor iedereen die pas of al langer geleden een dierbare zijn verloren erg zwaar.
Lotus zat net je berichtje te lezen, wat erg zeg! Hoop maar dat je er niet al te veel stress van hebt, en neem wel je rust he meid! Vind het zo naar allemaal. En idd dat het gewoon niet zo bedoelt was maakt het allemaal nog moeilijker lijkt me. Heel veel sterkte! * Hoe was jullie pakjes avond? We hebben het super gezellig gehad, mijn schoon familie was hier. En 'Sinterklaas' heeft zelfs aan de baby gedacht! Het aller eerste pakje voor de beeb hebben we gekregen! Zo lief! Voor de rest zijn de jongens goed verwent, leuke spullen hebben ze gekregen! *Misselijk; hoe is het met jullie misselijkheid? Ben weer zo ziek de laatste tijd... Had ik bij de andere zwangerschappen ook 9 mnd. spugen Ik zal komende week naar de HA voor medicijnen want dit trek ik echt niet de komende maanden....