Ik sluit mij bij Senninha en Monkeylove aan, jeetje alweer een jaar geleden dat ik mij hier op het forum aanmelden. Helemaal happy in verwachting van ons tweede kindje. Uiteindelijk is onze kleine knul 24 juni geboren, en nu zit hij al aan de potjes fruit en groenten Wil jullie allemaal ontzettend veel succes wensen, en geniet ervan..want de tijd vliegt voorbij! Meisje0123, ik hoop dat je je snel hier kan aanmelden word je alsnog een Juli-mama alleen een jaartje later
Wow, de julimama's 2009 zijn al weer in aantocht! Van harte gefeliciteerd! Dat betekent dat ook ik alweer één jaar geleden een positieve test in handen had en net zoals Senn en ML had ik dat ook op de 24e oktober. Onze mooie meid is 14 dagen te laat geboren op 15 juli. Meiden, geniet van een geweldige zwangerschap. Het is zo'n bijzondere tijd en over negen maanden lekker genieten van jullie kleine baby!
Wauw! Juli mama's alweer.. Pfff.. wat vliegt de tijd! Geniet ervan meiden! Onze meid is 1 dag te vroeg geboren op 15 juli! Geniet van alle kleine dingetjes! Liefs een juli-mama..
hier nog een juli 2008 mama wat gaat de tijd hard zeg vorig jaar was ik nu nog niet eens zwanger maar dat duurde niet meer lang(28-10) maar gefeliciteerd en hopelijk een hoop gezonde kindjes.... gr heidi
gaan we nu het juli 2009 topic vullen? van harte! juli alweer.. jemig.. geniet er van.. voor jullie er erg in hebben (en nu klinkt het nog zooo ver weg) zitten jullie de juli 2010 mama`s te feliciteren!
Senninha, Monkeylove en Patricia; thanx voor jullie lieve woorden. Hopelijk dat het inderdaad dit jaar gewoon wél lukt voor mij in het juli-mama's forum! En jullie: geniet van die kleine dwergjes!
ik denk dat ik me hier ook kan aansluiten, ben er nog niet helemaal van bewust maar had net een positieve test in handen!
mama van tessa en dianne van harte gefeliciteerd ik wens jullie een goed gezonde en fijne zwangerschap toe. Ik hoop dat ik jullie mag komen vergezellen in july en natuurlijk nog veel meer meiden. geniet ervan!
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli 2 juli : mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje 3 juli 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Gefeliciteerd Dianne! Heb even een opzetje gemaakt voor een lijst, hoop dat de lijst goed vol zal raken
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli Dianne 20 jaar 2e kindje 2 juli : mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje 3 juli 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli hoi mam van tessa, ik me op de eerste gezet moeten maar even afwachten of het klopt anders kunnen we het wel weer veranderen! nou ik ga werken en meld me vanavond weer. Heb je al klachtjes? Groetjes
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli: Dianne, 20 jaar, 2e kindje 2 juli : mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje 3 juli 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Hoi Dianne. Ik weet ook nog niet de exacte datum, ik dacht ongeveer de 2e. Ik heb weinig klachten. Wat misselijk en zweverig gevoel af en toe. Oja, en het blijkt dat ik wat kort lontje heb, maar dat valt volgens mij wel mee En jij al ergens last van? Zie dat jij ook nog een kleintje hebt. Spannend weer he? Werkze!
Meiden gefeliciteerd! Mama van Tessa in het bijzonder, omdat je bij ons 'december mama's zou horen....helaas hield het toen op. Heel veel succes en geniet ervan! Laat af en toe eens wat horen bij de decembermama's! Ik zal dit goede nieuws doorgeven haha
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli: Dianne, 20 jaar, 2e kindje 2 juli : mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje ** Dommel, 23 jaar, 1e kindje 3 juli 4 juli 5 juli 6 juli 7 juli 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli ik wil me graag hier op de lijst zetten want dan voelt het al weer wat echter voor me ... kan het nog steeds niet geloven ....
@ joss: dank je wel, heel lief van je! Ben wel een beetje onzeker geworden omdat het al eens eerder mis ging, maar ik probeer er wel van te genieten. Ik zal zeker af en toe weer eens wat van me laten horen bij de december mama's.
vandaag heb ik voor het eerst echt vlage van misselijk, en krampjes in mijn onderbuik.... heerlijk om je niet goed te voelen! heb ik toch het idee dat er echt iets in mijn lichaam gebeurd... vanavond avond/nachtdienst/ochtenddienst... voor het eerst dat ik er een beetje tegenop zie! nu eerst maar is lekker in bad! gr.
Alle aanstaande mama's: Van harte gefeliciteerd! Als 't bij ons deze maand raak is mag ik me ook hierbij aansluiten