Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Voor iedereen die het moeilijk gaat hebben de aankomende dagen (feestdagen) een hele dikke knuffel!
    Ik heb het ook van dicht bij meegemaakt, schoonzusje is begin dit jaar haar dochtertje verloren na 32 weken zwangerschap.
    Ik leef ontzettend mee met haar en deze tijd extra, wat wel heel apart is, want zelf ben ik zo gelukkig omdat wij een beebje verwachten.
    Hele gekke situatie, maar zo schijnt het leven te zijn he.
    Heel moeilijk.

Lotus, wat fijn dat je zus goed erover kan praten, dat zal haar vast helpen het straks een plekje te geven (al klinkt dat op dit moment heel raar he, dat je zoiets een plekje moet geven).
    Nogmaals heel veel sterkte.

Hoe gaat het met jullie verder?
    Fijne pakjesavond gehad?
    Ik was alleen thuis gisteren en lag netjes om 8.30 uur in bed.
    Vanmiddag even naar mijn zwager..

2. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ spirit: dat klopt. het is dubbel, want samen zijn met familie is ook weer gezellig.

Op naar het nieuwe jaar en dat die voor velen fantastisch mag zijn :D

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Lief van je Spirit! Zal ik zeker aan denken. Ook al gaat het eigenlijk niet om mij, voor mijn zus, zwager en kinderen is het veel erger. Ik ben eigenlijk te empatisch. Min of meer in staat de gevoelens van anderen op te pikken (ook als ik dat niet wil)en kan het dan ook moeilijk loslaten. Het verdriet bij mijn zus laten snap je? Maak het bijna mijn eigen verdriet en dat is niet goed natuurlijk. Tuurlijk was het ook mijn neefje maar ik moet wel enige afstand kunnen bewaren op zekere momenten. Zal wel even z'n tijd nodig hebben, brr..het is alsof de hele wereld ineens anders is.

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    GGRRR%#^&%%(*^ nou moet het echt eens afgelopen zijn met de pech.
    Gisteravond is mijn wasmachine overleden.
    Ik had 24 maanden garantie en met 26 maanden geeft hij de geest.
    Geweldig konden we wel gebruiken nadat onze auto en afwasmachine kapot zijn gegaan.
    Maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die me maar wat graag verwennen dus heb ik vandaag meteen een nieuwe wasmachine gekregen.En papa en manlief hebben hem meteen de kelder in gesleept en is nu alweer aan het draaien.
    Super lief he!

Maar nog vind ik het best wel balen dat de oude kapot is..hij was zo handig.

Ach ja ik moet niet zeuren er zijn ergere dingen in het leven.

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Yessssssssssssss heb vandaag een superecho gehad. Ik heb zelfs het hartje zien kloppen. Mijn uitgerekende datum klopte ook nog. Ik ben echt superblij op het moment na alles wat er gebeurd is. Ik ga zo lekker even naar mijn vriendin toe. Ik ga ze straks wel even in mijn album zetten als ik weer terug ben.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Kelly dat hebben wij nu ook ik word er zo gek van! vorige week zijn we erachter gekomen dat alle leidingen in het huis moeten worden vervangen en daarbij nog eens alle radiatoren :evil: pfff en dat net voor kerst er zitten 2 scheuren in de leidingen

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daffie heel fijn je mag ook wel iets leuks meemaken na alle ellende van afgelopen week!

Kelly meestal gaan er meer dingen tegelijk stuk en het komt altijd op een moment dat het niet goed uitkomt.

Belde zonet met een vriendin van me en ze vertelde me dat ze bij haar man weg is gegaan, hebben 4 kinderen de jongste moet nog 1 jaar worden. Vind het voor de kinderen erg sneu want ze worden altijd de dupe van een scheiding maar als het niet meer gaat kun je beter bij elkaar weg gaan want dat is ook geen leuke situatie voor kinderen, ze merken het toch als het niet lekker gaat tussen de ouders.

8. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Lotus, ik heb je verhaal net gelezen en wat afschuwelijk zeg! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!

Ik heb een hoop verhalen niet gelezen. Ik kijk ook niet altijd meer op het forum... het gaat mij soms iets te snel. Over anderhalve week heb ik de eerste echo! Ik ben erg benieuwd en tegelijkertijd vind ik het ook erg spannend! Ik begin steeds meer te merken van de zwangerschap, erg moe, duizelingen, buikpijn en ik voel me dagelijks erg flauw. Wat extra fruit helpt dan wel.. Kortom het hoort er waarschijnlijk allemaal bij, maar ik moet er nog wel een beetje aan wennen.. ;)

9. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Lotus
    wat vreselijk zeg voor je zus en familie, maar ook voor jou dat je het van zo dicht bij mee moet maken. denk wel aan je kleine hoor, neem vooral veel rust.

10. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hallo allemaal,

Lotus: sterkte meid, de koude rillingen liepen over mijn rug toen ik het los.

Aan alle nieuwe ; welkom.
    En alle goede echo's: super!
    Amsy: heeeeeeel leuk om 2 iniemienemensjes te zien.

Sinds woensdag niet meer op t'forum geweest. Vond het wel grappig dat er velen zeiden dat ik geschreven had wat jullie dachten. Maarruh, was niet mijn bedoeling om te discussiëren om te discussiëren. Ik vind nog steeds dat iedereen moet kiezen waar zij zich het beste mee voelt. Alleen ik vond de toon waarop eea gezegd werd iet te...

Ik heb wat productieve daagjes achter de rug:
    donderdag:
    mooie beoordeling op 't werk gehad; meteen ouderscahpsverlof en zwangerscahpsverlog geregeld! Ik ga voor 2 jaar 28 uur werken op ma / di /do op kantoor; vrijdagochtend thuiswerken. Daarna weer terug naar 32 uur!

Vrijdag:
    hartje horen kloppen via doppler van babybeats. YES! Ik zie de echo van dinsdag met vbreugde tegemoet. Ik wil die van mij als een gek zien racen .... :)

Zaterdag:
    naar babydump geweest. Positiekleding shoppen en ook een kinderwagen geshopt! Het is toch een heel andere geworden. :) De Mutsy transporter in de kleur grijs. De Mutsy slider is heeeeel onhandig met het autostoeltje erop te plaatsen. Zelfs de verkoopster kreeg het niet voor mekaar. En de Joolz, megamooie wagen, maaruh voor dat bedrag en de acties die er nu zijn bij de babydump hebben we nu alles der op en der aan met maxicosi stoeltje en isofix voor in de auto... En een kind kan de was doen. Ik had de transporter zo in mekaar en uit mekaar...

Over 2 weekjes in de kerstvakantie kamertje shoppen. Dames ik heb me laten vertellen dat er 12 w levertijd op zit...

Ik zal eens wat fotootjes gaan zoeken van de MUTSY transporter .

Doei!

11. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Fotootje kinderwagen staat erin...

12. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    @ Lotus heel veel sterkte voor jouw en je familie!
    Wat een heftig verhaal...

Maandag krijg ik een echo,
    vind het wel spannend.
    Maar heb van de week nog het hartje krachtig horen kloppen.

Hoe is het verder met iedereen?
    Bij mij wordt de vermoeidheid gelukkig minder.
    Verder had ik geen klachtjes,
    duss mag helemaal niet klagen!

Xx Ani

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lotuss, ik wens jou en je familie heel veel sterkte. Het zal een hele zware tijd worden, maar gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar en aan het feit dat in jouw buik een klein wondertje aan het groeien is. KNUF!

MLS, mooie wagen zeg! Hoeveel geld was je kwijt?

Daffie, wat fijn van je goede echo. Wat een opluchting is dat he.

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb vanochtend weer alles uitgespuugd, wordt er zo moe van. :(

Gisteren heeft Sinterklaas een kadootje voor mijn man gebracht, het boek van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Hij vond het heel erg leuk en ik heb er ook even ingekeken en ik lag meteen in een deuk! :D

Sinterklaas was mij helaas vergeten. Misschien maak ik meer kans bij de kerstman? :D

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Was vanmiddag even gezellig naar mijn vriendin toe en had het wel even nodig. Ik heb de foto's in mijn album gezet. Ik geniet er nu echt van, het is nu iets werkelijks.

16. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @Kellly
    Er bestaat zoiets als een wet voor duurzaamheid van artikelen / goederen. Dat houdt in dat de garantie langer is dan aangegeven door de fabrikant. Bij Tros Radar hebben ze daar al eens een uitzending over gehad. Je kan met aankoopbewijs dus voor elkaar krijgen dat de reparatie (bijna) niets kost!
    Misschien handig die 'oude' toch te laten repareren en evt. te verkopen of in de familie te slijten....

17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Daffie: heerlijk zo`n mooie echo. Een fijne afleiding.

@ Mona Lisa: Ik heb zelf een mutsy 4-rider. Echt een super fijne kinderwagen. Ze zijn heel gebruiksvriendelijk :D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb er maar een foto van gemaakt aangezien ik geen scanner heb. Dat is hem of haar dan :D

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    mooi hoor!

20. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik was echt blij te zien dat het goed zit tot nu toe en dat het hartje klopte deed me zeker wat. Ik ga er nu helemaal voor en probeer goed te blijven eten ook al gaat dat op het moment niet zo lekker. Ik heb nu iets om ervoor te gaan, ook voor mijn meiden natuurlijk. Ik ben echt superblij.

Deel Deze Pagina