Hallo allemaal, Hier ook een "nieuwe" mama, ik verwacht mijn kindje 4 juli 2009. Ik woon samen met mijn vriend in Spanje, en wij krijgen eind december onze eerste echo. Ik heb een dochtertje van bijna 10 maanden, Zoë, een schat van een meid, en nu kregen we een grote verassing, Zoë krijgt een broertje of zusje! Het was even schrikken, maar we zijn er alledrie erg blij mee. Al zal het wel erg druk worden, ook omdat mijn vriend voor een half jaar in Portugal werkt, maar gelukkig wel iedere 2/3 weken een paar dagen thuis komt. Op wat misselijkheid en een beetje meer vermoeidheid na, heb ik gelukkig niet zo veel last van de zwangerschapskwaaltjes. De eerste weken was ik wel erg misselijk maar dat is nu al een heel eind minder. Ga nu Zoë even de fles geven en in haar bedje stoppen. Erg leuk om hier weer te zijn en ik ben benieuwd naar alle andere mama's! Heel veel liefs, Cassie
Mamabeer mooie echo hoor! Cassie welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Volgens mij ben je iets minder lang zwanger dan je banner aangeeft
Zo, de kleine meid ligt op bed. Hihi, oeps, zal hem even aanpassen . Pfff, hoe groot zal die buik dan wel niet zijn! Bedankt voor de welkom-berichtjes!
goedenacht allemaal lotus: wat een akelig nieuws zeg, kreeg kippevel toen ik je verhaal las. heel heel veel sterkte de komende tijd en rust maar goed uit, denk ook aan je beebje. alle nieuwelingen: welkom hiero en een hele fijne zwangerschap gewenst iedereen die een echo hebben gehad: ze zijn super mooi zeg. ben vandaag 10 weken, nog 2 weekjes en dan mag ik het "van de daken schreeuwen" haha. aankomende donderdag eindelijk mijn echo, kan echt niet wachten zeg haha. verder nog niet misselijk geweest (maar wat niet is kan nog komen he haha). wel gisteren een flinke duizelaanval gehad, was echt niet fijn. die "menstruatiekrampen" zijn eindelijk over gelukkig. ook heb ik nog steeds geen buikje, ben van mezelf ook een beetje gezet, dus misschien zie ik het daarom ook niet. nou ik ga zo lekker slapen, ieder die zo gaan slapen welterusten en ieder die moeten werken, werkse en doe maar lekker rustig aan
Goeiemorgen allemaal, Alles goed? Hier wel alleen wat misselijk. Maar eigenlijk ben ik daar ook wel blij om Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Ik mag straks vanaf half twee tot tien uur werken. Niet dat ik er zin in heb, maar toch.... Onze kerstboom staat, alleen doet een streng lichtjes het nu niet meer Nouja, moeten we maar ff een nieuwe in doen. Fijne dag! KIS
Goeiemorgen, Dames met een mooie echo gefeliciteerd Cassie welkom. ahhh spanje heb ik ook jaren gewoond. Wannabemommie: onze kerstboom staat ook, en ja de lichtjes werken ook Dus ook nog aan het werk vandaag me too avonddienst. werkse Wauw vandaag alweer 10 weken 1/4 deel alweer
Goedenmorgen allemaal, Ik ben echt blij met die goede echo en kan nu genieten van de zwangerschap. Het ergste vind ik dat mijn ex-vriend nu al de tweede vriendin heeft in een week tijd. Ik haat hem nu helemaal, ik kan daar niet inkomen. Ik heb geen behoefte meer aan een relatie na alles wat ik meegemaakt heb. Ik ben op het moment heel erg emotioneel en slaap niet echt rustig 's nachts. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen in elk geval en genieten van mijn meiden. Ik moet hem gewoon uit mijn hoofd gaan zetten voordat ik er aan onderdoor ga. Die kennis (goede vriend van mij) waar hij nu woont is hem ook al spuugzat, dus hij maakt zich echt geliefd. Ik ben blij dat ik van hem af ben in elk geval, want denk anders dat hij ook vreemd gegaan was omdat hij geen sex meer kreeg van mij. Maar oké daar hoef ik allemaal niet aan te denken. Ik ga lekker genieten van mijn meiden en de kleine in mijn buik.
Lotus: Wat een verschrikkelijk verhaal. Het was vast een onbezonnen daad. Heel veel sterkte allemaal! 5 december mijn eerste echo gehad en gelukkig een kloppend hartje gezien. Ben ook weer supermisselijk. Aan de ene super vervelend, en andere kant weet ik dan zeker dat ik echt zwanger ben! groetjes, Aurelie
Lotus heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat jij het in ieder geval een plekje kan geven. Cassie welkom. Ik ga vandaag weer naar m'n cluppie (Feyenoord). Morgen intake bij de vk en kijken voor kerstspulletjes. Voor de rest voel ik me goed! Hoe is het met jullie?
Hier alles ok, zometeen moet ik werken. Heb alleen ff nog geen puf. Net was ik weer erg misselijk. Maar goed, ik overleef het wel
Heerlijk toch meis? Het kan mij niet snel genoeg gaan! Ik heb een buikfoto in mijn album gezet. Vandaag mijn mannetje lief aankijken om een mooie foto te maken. Zodat we elke week een foto hebben.