@robine heb al vanaf een week voordat ik wist dat ik ongi moest worden dat gevoel en heb dat nog steeds heel erg en aan allebei de kanten maar het is er toch echt maar eentje! ben benieuwd hoeveel het erbij jouw zijn!
Cassie, welkom hier en gefeliciteerd. Je realiseert je nu wel dat we straks met zijn allen op kraamvisite in Spanje komen he. Loel, ik heb ook een enorme buik! Over een week of 2/3 zal mijn buik wel gaan groeien door de zwangerschap denk ik. Hoop ik. Lijkt me zo heerlijk. Ben nu al trots op mijn buik! Hoef hem niet meer in te houden of te verbergen, heerlijk! Wannabemommie, wij laten die combitest ook niet doen. Juist omdat er alleen een kans uitkomt. En dat zegt nog helemaal niks. Laat je goed informeren en volg je gevoel. Maar bedenk ook wat je met de uitslag wil doen. Daffie, ik moet zeggen dat ik je heel sterk en dapper vindt. Wat jij nu doormaakt wens je niemand toe. Goed dat je voor jezelf en je kindjes kiest! Robine, ik voel niks in mn baarmoeder, maar wel in mn liezen en laag in mijn buik, links en rechts. Steken, krampjes. Zal er wel bij horen. Ik kan al wel mijn baarmoeder voelen als ik ontspannen op mijn rug lig. Kunnen jullie dat ook? Buikfoto's, ik maak ze op maandag (mijn wisseldag) en dan om de week, dus morgen mag ik weer!
Hoi hoi, Dat gevoel heb ik ook steeds idd, dan weer links dan weer rechts en op de een of andere manier kan ik me niet van dat woord tweeling afhouden, maar misschien beeld ik het me ook wel in Ach we zien het ook woensdag wel
Hihi wannabemommie: Dadelijk hebben we allebei een twins! Net als Amsy! Ik zou t geweldig vinden......mannetje denk ik iets minder die vindt 2 meer dan genoeg, hahaha.
Ik zou het ook geweldig vinden, hoe laat heb jij de echo? Mijn mannetje zou het ook geweldig vinden, maar dit is dan ook ons 1e kindje (of 1e 2 )
@Lotus: heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! Ik heb er kippenvel van, weet niet wat ik verder moet zeggen... @Ani: ik heb morgen ook mijn eerste echo! Spannend he @Daffie: wat een mooie echo! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu iets hebt om je positief op te richten! Geniet ervan! @Cassie: Gefeliciteerd & Welkom! Ik ben heel benieuwd waar je woont in Spanje en hoe het is om daar een kind op te voeden! Is jouw vriend/man Spaans? Dat zal wel anders zijn denk ik. Heb zelf in Barcelona gewoond, en heb me vaak afgevraagd hoe het is om daar een kind op te voeden Voor wat betreft de combitest... Is inderdaad een moeilijke keuze. Een vriendin van mij heeft alle testen laten doen en alles leek goed. Maar uiteindelijk kreeg ze toch een kindje met down. Het is een ongelofelijk schattig en lief mannetje, en het gaat erg goed met hem, gelukkig! Waar ik naartoe wil: bij de eerste wilde ik het echt niet weten. Nu twijfel ik ook. Maar ik geloof niet dat ik het ooit over mijn hart zou kunnen verkrijgen de zwangerschap te beeindigen. Morgen eerst mijn eerste echo! Daarna zien we wel verder. Ik heb volgende week maandag pas mijn intake bij de VK, dus heb nog een weekje om erover na te denken en het met mijn hubbie te bespreken. Verder ben ik nog steeds onwijs misselijk. Gelukkig niet spugen, maar de misselijkheid blijft de hele dag. Cola helpt niet helaas. Maar goed, het is nog steeds een teken dat ik zwanger ben en dat voelt goed! Toch zou ik het stiekum wel lekker vinden om effe 1 dagje niet misselijk te zijn. En ik heb het de hele tijd vreselijk koud! Ik ga zo meteen lekker warm in bed ghostwisperer kijken (niet met Derek, maar met Jennifer ) Fijne avond allemaal!
Goeden Avond dames! Ik ben ook een tijdje niet actief geweest... ben enorm ziek geweest. 2 Dagen flink last van migraine gehad... dus vette koppijn, spugen, veel slapen, ook nog eens super verkouden en benouwd... en dan ook nog 1 dagje daarvan moeten zorgen voor mijn zieke dochtertje... Pfffff vermoeind zeg... Gelukkig heeft manlief gister de volledige zorg op zich genomen en heb ik flink uit kunnen rusten. En vanochtend was ik gelukkig weer beter... op de verkoudheid na dan Nog 2 Nachtjjes! Dan mogen we ons frummeltje voor het eerst zien... vind het super spannend! Over de combi-test.... Het is idd ieders eigen keuze. Wij doen hem niet... ten 1ste omdat het risico wat minder is op onze leeftijd... en ten 2de mocht het zo wezen... dan is het zo... en zullen wij alle zorg dragen voor ons kindje NO MATTER WHAT! Zag weer een paar mooie echo's dames! SUPER gefeliciteerd allemaal! Dikke Knuffel
Er zijn morgen veel dames die een echo krijgen, ikzelf ook en net zoals Robine om 10 uur. Vind het wel spannend om de eerste echo te krijgen!
Ik idd ook, om 9:45. Vind het wel spannend... Maar heb er ook al een hele tijd naar uitgekeken. Succes allemaal morgen met de echo's!
Succes morgen... hoop dat het lange wachten wordt beloond! 10 weken en paar dagen,.. (dacht dat ik lant moest wachten)
Iedereen die morgen een echo heeft: veel plezier en succes! Laat zeker wat weten! Heb vanavond leuk nieuws gehad! Mijn tante is ook zwanger en we zijn uitgerekend voor dezelfde dag! Gewoon super! Slaapwel iedereen! Meilan
hey allemaal, hier ook een tijdje geleden. Heb nu de griep en heb toch tegen mijn gevoel in paracetamol genomen, ik hield het niet meer van de hoofdpijn. Volgens mij kan het niet echt kwaad, maar slik liever niks Succes met alle echo's dames! Ik ga 17 december voor de eerste keer, maar op hun website staat dat er nog geen echo gemaakt wordt... zou ik wel jammer vinden