Spirit wat fijn! Ben benieuw dnaar de foto, ennuh, ik ben woensdag pas aan de beurt hoor, moet dus nog 2 nachtjes slapen! Nou ja, dat lukt ook nog wel hoor. ben wel erg benieuwd nu. Dan alweer 10w en 3 dgn op de echo, zal best al wel een hoop te zien zijn denk ik. Liefs
Hoi allemaal, Net een prachtige echo gehad ! Alles zat erop en eraan. We hebben zelfs het hartje gehoord. Het is er eentje... voor ons wel genoeg De kleine was al 4,5 cm. Volgens de echo ben ik nu 11 weken en 2 dagen. Maar ze houden de uitgerekende datum van 30 juni aan. Dus nu ben ik echt officieel geen juli mama meer. Maar ik blijf wel gezellig hier kletsen, voor hetzelfde geld ben ik alsnog een juli mama Helaas kan ik de echo er nog niet opzetten, de scanner doet het niet... Xx Ani
*bos breekt even in om nog even te zeggen dat ze dankbaar is dat jullie allen zo met me meegeleeft hebben vorige keer met mijn valse test en bos komt zeggen dat ze zich mag aansluiten bij de augustus mama's....foto staat in mijn album voor de nieuwschierige...nog een beetje vaag maar wel een tweede lijn (en dit is al de tweede test en een ander merk dus ja moet er toch in geloven nu he) Geniet allemaal van je zwangerschap, DIKKE ZOEN bos*
@ spirit wat een geweldig nieuws! \/ doe lekker rustig aan! En voor de rest van de meiden met een goede echo natuurlijk ook van harte!
ik kom net bij de vk. vandaan. Bloedtest gedaan voor suiker en ijzer die waren beide in orde. Bloeddruk was ook prima.En er is bloed afgenomen voor onderzoek. Heb net een afspraak gemaakt voor een echo bij het echocentrum. Maar ik mag pas 5 jan. heen. dan ben ik 12 weken uitgerekend. Ben alleen bang dat ik minder lang ben omdat ik onregelmatig ben. We zullen het merken. Ik vind het wel heel jammer dat ik dus nog geen hartje of echo heb gehad en ik nog zo lang moet wachten. Ik snap niet waarom dat per praktijk verschilt?!?! Iedereen met een goed echo gefeliciteerd!
Nou het is me toch gelukt, om iets op de computer te krijgen! Ik heb een foto gemaakt van de echo, hoop dat jullie het een beetje kunnen zien! Xx Ani http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=60193 Of zie anders mijn album
Ani gefeliciteerd! en mooie foto! Bos ook gefeliciteerd! Geniet ervan! Sarah, jammer dat je nog geen echo hebt gehad. Maar wel fijn dat je suiker en ijzer waardes goed waren.
Hoi allemaal, Hoe is het hier? Ik ga gauw even kijken hoe het met iedereen is. Afgelopen dagen, zoals velen, heel druk gehad. Hier nog wel moe en misselijk, helaas, maar gelukkig zitten er ook goede dagen tussen . Nog even doorzetten. Ik hoop dat het na de derde maand over is. A.s. vrijdag de tweede echo. We zijn weer heel benieuwd. Gr, Maine
xMamaDianax, hopelijk voel je je weer wat beter! Je mag mijn kwaaltjes er wel bij hebben hoor. Heb net weer gespuugd. :sick: Linda, hoop niet dat je ziek wordt, al hoor je het wel heel erg veel. KNUF! Spirit, gefeliciteerd met je goede echo! Ani, wat een mooie echo! De contouren van je kindje worden steeds duidelijker he. Tinkerbell, ik heb sinds gisteren enorm pijn in mijn darmen, op 1 plek. Een collega van me vertelde me dat als je zwanger zijn, je darmen meer uitzetten, waardoor er meer ontlasting inkan. Als je je darmen niet snel genoeg ledigt, dan kan het heel erg pijnlijk worden. Je kan voorzichtig je buik masseren, met de klok mee en veel drinken! Cassie, ik denk dat ik maar een eigen kraamzorgbureau ga opzetten in Zuid-Spanje . gelukkig wordt je goed in d egaten gehouden!
@bos gefeliciteerd! @Daffie wat is die ex van jou toch een ei! Onvoorstelbaar... en daar ben je dan zo lang mee samen geweest! Ik ben lekker een weekendje naar Maastricht/Valkenburg geweest maar ik was wel heel snel moe dus we hebben niet heel erg veel gedaan. En ik was ook steeds misselijk. Vandaag heb ik daar gelukkig minder last van.
@bos komt nog een keer om de hoek om iedereen een dikke kus te geven...jullie zijn zo lief allemaal...daaaaag*
@ Spirit: Super, blijft een mooi gezicht hè. Rustig aan blijven doen. Moet je nu vaker op controle? @ Ani : mooie foto hoor! Even een vraagje tussen door. kunnen jullie ook zo moeilijk naar de wc . het is hier echt een drama. `s ochtends op nuchtere maag drink ik lauw water, ik eet kiwi`s, veel vezels, maar volgens mij staan m`n darmen stil. Sorry voor de details, maar kan al 3 dagen niet. Ben gruwelijk opgeblazen. het is net of ik 2 maanden verder ben . Klinkt dit bekend?
jep, ik heb er ook last van... kan soms echt een uur op de toilet zitten, zonder resultaat... ik eet nu ongeveer een week, elke ochtend een plakje ontbijtkoek, het lijkt iets te helpen, maar kan het me ook verbeelden... het is erg vervelend... ik herken het dus helemaal... succes...
bos: super goed nieuws... gefeliciteerd... Ani: wat een super mooie echo... je zit al helemaal het gezichtje... was dit inwendig of uitwendig?... morgen mag ik ook weer, ben beniuewd hoe de kleine er nu uit ziet!