robin als je op deze termijn een echo krijgt moet je er wel rekening mee houden dat het een inwendige echo word (niet dat je voor verassingen komt te staan) ha zal wel je bloeddruk meten en kijken hoever je bent meer een social talk denk ik inderdaad veranderd de datum vaak na een bezoek aan de vk maar ja het maakt niet uit de beeb komt als hij /zij er klaar voor is! shanna meid het zit echt niet lekker he je bent heel onzeker bel een gyn of vk en maak je zorgen duidelijk mischien kunnen zij je helpen.
Overzicht juli 2009 mama's 1 juli : * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Deetje, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje * Lionette, * Lammetje, 28 jaar, 3e kindje, ZH, BV 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli * Jo79, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 7 juli: * Shanna23, 23 jaar, 2e kindje, TH,FV * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli * Nynke31, 34 jaar, 2e kindje, TH, BV 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: TH = Thuis ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 13 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne, Mik Afspraken: 29 okt: Mona Lisa Smile, 1e echo 5 nov: Shanna23, 1e echo 5 nov: Lammetje, 1e echo 13 nov: Nynke31, 1e echo 18 nov: Deetje, 1e echo 19 nov: Dommel, 1e echo 25 nov: Jo79, 1e echo 26 nov: Tinkerbell21, 1e echo 26 nov: Amsy, 1e afspraak vk 1 dec: Robine, 1e afspraak vk 3 dec: Amsy, 1e echo 8 dec: Robine, 1e echo 22 dec: Robine, nekplooimeting (2e echo)
Hebben jullie het ook allemaal zoo koud? Je hebt toch een warmere lichaamstemp als je zwanger bent? Waarom hebben de meeste het dan zo koud
tinkerbell heb gewoon 2 truien aan niet normaal zo koud?!?!? wil je mij aub ook toevoegen 3 juli ben 28 ziekenhuisbevalling 3e kindje en borstvoeding eerste afspraak echo woensdag volgende week thanks!
@tinkerbell: kun je mij ook toevoegen: 2e kindje, 9 juli, thuis, BV. 1ste echo op 13 november. Omdat we voor onderzoeken in het ziekenhuis liepen, mochten bij een zwangerschap al met 6 weken een echo. Als het goed is ben ik dan net 6 weken en hoop dan al een hartje te zien kloppen. Je hebt het koud omdat deze fase zoveel energie kost. Je bent de eerste 12 weken ook meer moe. Hier is de voorspelling een meisje, zou wel leuk zijn. Ik laat ook geen nekplooimeeting doen. Bij de eerste ook niet gedaan. Het is een kansberekening en het geeft geen garantie dat je kindje dan ook gezond is. En ik zou met de uitslag ook niets doen.
@ Dommel, Nou ik kreeg net onwijse krampen en moest rennen naar de wc anders had ik het waarschijnlijk in me broek gedaan denk ik Nou ik ben helemaal leeg nu,en het waren dus toch mijn darmen.. Dus weer paniek voor niks,het was niet erg pijnlijk ofzo maar wel een rot gevoel...Ik voel me weer leeg en schoon nu hihi
Trouwens, ik heb vanmorgen, op mijn nod, nog een zw-test gedaan. Ook van kruidvat. De teststreep was net zo donker als de controlestreep! JIPPII
@ tinkerbell, Je bent niet de enige hoor ik hebt het ook ontzettend koud,slaap met me pyama aan en sokken terwijl ik nml in me blootje slaap. Verder overdag waar ik ook ga me sjaal is me heilig ik weet niet wat het is maar hij ruikt lekker,en is heerlijk warm ik doe hem dan ook alleen af met douchen en slapen
Haha ik heb niet zo'n modieuse sjaal, anders had ik hem ook omgehad de hele dag! en ik heb van die stomme collega's op het werk die continu klagen dat ze het warm hebben. Wat doen ze dan, raam open en AIRCO AAN Heel erg!
Dames, ik duik mijn bed in! Wordt helemaal gek van mezelf zo haha. Zoo moe, maar ja,,... lekker in bed liggen, dromen over ons kindje! Heerlijk. Spreek jullie weer. Doeg!
Jemmig meid ben je zo erg moe wat verschrikkelijk,ik ben zo fit en actief ik heb juist moeite nu met inslapen,als me vriend omdraait lig ik ook echt klaar wakker weer en duurt het weer uren voordat ik slaap maar eenmaal ochtend ben ik zo fit als een hoentje ookal heb ik slaap te kort gehad.. En dit is echt sinds ik zwanger ben voor heen was ik me bed niet uit te branden als ik wakker had gelegen. Slaapse en we kletsen snel weer (K)
Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel zeg. Ben anderhalve dag niet geweest en moest aardig wat pagina's terug lezen. @ de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd even ego bericht: Hier gaat het even wat minder, zat/ zit even behoorlijk in de stress. Ik voelde van het weekend een zwelling in mijn lies(onderhuids) afgelopen dagen groeide hij zo snel dat hij inmiddels zo groot is als een ei, heb enorm veel pijn. Was echt onwijs bang dat het gevolgen zou kunnen hebben voor mijn zwangerschap. Vandaag bij de HA geweest en heb een doorverwijzing voor de gyn. Moet ws geopereerd worden. Gelukkig kan het geen kwaad voor de zwangerschap, maar zit echt even in een dip. Einde ego bericht
hey meis, Ik had het verhaal ook gelezen over de bbz. Trek je er niks van aan... laat haar maar kletsen want je krijgt het heus niet zomaar. Je bent nog jong. Ik denk eerder dat je mssn een 2ling krijgt en die steekjes herken ik wel heb ze ook gehad mijn hele zwangerschap Geniet er maar van meis Liefs Fl3xgirl
@ flexgirl, Ja weetje wat het is ik ben er zo vroeg achter gekomen dat ik zwanger ben het is nog zo pril natuurlijk..ik heb een onreelmatige cyclus dus heb ook niet echt een idee hoe ver ik ben. Daarom heb ik volgende week een echo bij de gyn om te kijken of hij al kan zien hoe ver ik ben. TWEELING! je bent niet de enige die dat denkt weetje dat ze zeggen dat je hcg waarde sneller stijgt bij een tweling maar of dat zo is weet ik niet. Maar me vriend en ik zien overal tweelingen echt werkelijk overal waar we komen niet normaal meer we dromen er zelfs over.. Ik zelf heb ook het gevoel dat ik misschien een tweeling krijg maar waarvan dit gevoel komt wet ik niet.. Hoop dat ze het volgende week ook kunnen zien mocht ik inverwachting zijn van een tweeling!
Ik wil ook nog op de lijst! Ben ik volgens mij de 1e op 4 juli haha. Dus 4 juli uitgerekend, 1e kindje, 28jr, zh, bv Heb het ook ongelofelijk koud al de hele dag en duik ook lekker zo mijn bed in. Vandaag sowieso een beetje een 'dip'dag, ben heel bang dat het toch weer fout gaat. weet niet waarom, is niet echt aanleiding voor of zo, maar zal blij zijn als we echo hebben gehad (deze hebben we trouwens op 17 of 18 november, moet morgen nog even terugbellen). Was vanmorgen trouwens hele ochtend beetje duizelig, meer mensen die daar last van hebben? Nu is het weer over, maar was wel raar gevoel.
De huisarts denkt een ontstoken klier/cyste. Maar die dingen blijken vaker terug te kunnen komen. Ik had er nog nooit last van gehad. En baal er gigantisch van dat ik dat net nu moet hebben. Lekker genant pff...