Dames wat een mooie echo's allemaal. Daphne: heb je filmpje gekeken en vond het erg leuk. Amsy ik hoop dat het goed blijft gaan allemaal en dat je over 2 weken duidelijkheid hebt. Ik zal voor je duimen.
O ja voor ik het vergeet. Ik ben vanavond naar de VK geweest voor de intake en het ging allemaal goed. Ik heb de volgende afspraak op 6 januari en als alles goed gaat kan ik dan ook het hartje horen. Zou wel een mooie start zijn van het nieuwe jaar.
Dank, lieve meiden,voor jullie meelevende reacties, doet me goed! Daffie, hoe gaat het eigenlijk met jou nu, ben je eruit gekomen met je vriend? ik hoop van wel meid. Misschien heb je dit al eerder op het forum verteld, maar kon het zo een-twee-drie niet terug vinden.
Mijn vriend heeft er zelf uiteindelijk voor gekozen om weg te gaan bij mij. Hij ging meteen de volgende dag al met een andere vrouw te bed en daarna nog een keer met iemand anders. Hij is mij veel te ver gegaan nu en hij weet dat ook. Ik voel nu meer rust in huis en dat zal alleen maar beter worden. Mijn vriend wilde de kleine niet erkennen en wilde zelfs dat ik het weg liet halen. Ik doe dat dus niet en probeer er maar het meest positieve van te maken. Ik voel me wel sterker als vorige week en dat zal alleen maar meer worden. Ik voel me wel goed op de verkoudheid en vermoeidheid na. Ik ga nu ook lekker mijn bed in. Welterusten.
Ja hij is mooi hé, ik hou niet van al die kleurtjes. En hier kun je zelf nog eens veranderen met een dekentje of zo. Ik was 649 euro in totaal kwijt. De joolzwagen alleen al start zonder accessoires met 699 . Dit zat er allemaal bij: Kinderwagen Zitje Voetenzak verzorgingstas Autostoel maxicosi classicline grijs (dus ook nog duurste variant; actie gratis stoeltje dus moest maar 55 euro betalen). Isofixbevestiging voor de auto Regenhoezen voor kinderwagen en zitje Allen naar babydump! Acties zijn nog tot de 13de. Ook 20% op positiekleding. Ik heb 3 setjes gekocht...
Ja die is toch beste getest in consumentengids feb 2008 hé. Ziet er inderdaad ook super uit. Vind deze alleen iets te sportief ogen voor mezelf. Ik hou meer van mix tussen strak en klassiek. Maar met de rider heb ikook even door de winkel gecrossed hoor, heerlijk dit allemaal uitproberen... Ik zit niu op pg. 267 bij te lezen... Dus moet nog wat pg. gaan... Ga verderlezen.
Ik los het op met een elastiekje door het knoopsgat. En die van noppies zijn helemaal geen tenten hoor. Ik heb echt een mooie skinny jeans gekocht van noppies en die zit al heerlijk! De buikband flubbert nog wel maar truitje erover, heerlijk!
Oei Amsy dat is schrikken zeg. Ik duim voor je dat beiden lekker bij je mogen blijven. Aan alle mam's die een mooie echo hebben gehad: gefeliciteerd. Aan alle mama's die vandaag mogen. Succes!
Oh amsy wat vreselijk om te horen. Ik hoop dat het allemaal zorgen zijn voor niks, en dat je kleine straks lekker normaal meegroeit. Je leest het inderdaad wel vaker bij 1 eige tweelingen dat de ene opgegeven moet worden om de ander te redden. Wat hier de oorzaken van zijn weet ik niet (weet alleen dat TTS een oorzaak is maar of dat zooo vroeg al kan weet ik niet). Hoop echt voor je dat je kleintje goed bijgroeid.
Dat is de wagen die ik ook ga halen hahaha. Alleen dan in het rood! Voorlopig ga ik nog niks halen want krijg hem van mijn opa en oma. Maar deze is overal wel eens in de aanbieding. Meestal is de standaard kinderwagen met wandelwageninzet 499 euro. Ik vind hem zooo leuk he.
Zoo en dan nu mijn verhaal haha. De kat die gisteren gebracht is doet het goed! Nog angstig als de deur open gaat ofzo maar verder spint hij al de hele tijd! Vanmiddag om 12.30 uur naar de vk. De intake. Ik hoop dat ze ook naar het hartje willen luisteren. Vind dat zooo spannend he! Daarna om 14.30 uur naar de bekkentherapeut. Even kijken wat er gezegd wordt over mijn bekken. En wat ik hieraan kan doen. Gisteren ben ik er dus officieel achter gekomen dat ik niet terug hoef te komen bij het bedrijf waar ik gewerkt heb. Ze hebben tegen het uitzendbureau gezegd dat ze mij zouden inlichten vorige week, maar hebben ze gewoon niet gedaan. Beetje jammer. Moest het dus horen toen ik zelf het uitzendbureau opbelde gisteren. Nu officieel werkloos. En als mijn bekken tegenwerken ziet het er niet naar uit dat ik nog ga werken. En om eerlijk te zijn... vind ik het HEERLIJK thuis! Hoe is het met jullie?
@tinkerbell: wel besteld, maar niet betaald... Krijg 'm ook van mam en pap! Ennuh, wel niet te lang mee wachten... Eerste levertijd was nu w7; wij laten 'm midden april leveren... Op babykamertjes zit soms wel 12 weken levertijd. Die gaan we weekend voor kerst kopen... Ik ga met grijs en lime accenten aan de slag... En jullie? Heb het al helemaal in mijn hoofd zitten...
Wij gaan met 20 weken alles kopen. Maar de babykamer zet ik zelf in elkaar.. met verschillende meubeltjes. Dus heb geen levertijd. De babykamer meuren zijn creme.. meubeltjes worden wit en we gaan werken met rood en misschien een kleur wat bij het geslacht past. Misschien wel alleen rood. Weten we nog niet.
Hoi mama's! Ik ben net voor het eerst bij de vk geweest. Bloeddruk was 120/65, gewicht was 67 kg en er is veel bloed afgenomen. Ik heb ook allemaal folders meegkregen, dus heb nu allemaal leuke dingen om me in te verdiepen. 22 december ga ik er weer heen voor de 12-weken echo. Helaas geen hartje geluisterd. Dat doen ze hier niet voorr de 12 weken, omdat nog onduidelijk is of dit schadelijk kan zijn voor de baby.
Goedemorgen, Net gesprek bij gyn. In het zh. Gehad en echo. Hele lijst met vragen moeten beantwoorden en als afsluiting een uitwendige echo gehad waarop een mooi kloppend hartje te zien was. Helaas raffelde ze het maar af en keek maar ff snel zodat we ook geen mooi plaatje mee hebben gekregen. Heel onduidelijk allemaal. Heeft ook niet gekeken naar de grootte enzo. Had gedacht dat ik nu wel op mn roze wolk zou klimmen maar kan nu al niet wachten tot de volgende echo. Ga hem zo inscannen.