Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jippie ons kindje gezien! Hartje klopte en precies ook 10 weken en 3 dgn. Goed berekend he. Moest wel inwendig wegens opgezette darmen, maar ja. Was niet zo prettig, maar alles voor de kleine he ;) We hebben al 2 beentjes en 2 armpjes gezien en 2 hersenhelftjes. Over 2 weken nekplooimeting, kunnen we weer kijken. Ben zo blij en mn man straalde ook naast me :) Voor mannen is t na een echo toch wat echter he ;)

Hier komt ons frummeltje.[​IMG]

2. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Amsy, wat een dubbel nieuws voor jou. Enerzijds superfijn dat je beide kindjes goed groeien, maar aan de kant, wat vreselijk als 1 van de 2 het niet zal overleven. Weet je ook hoe dit zou kunnen of hebben ze dat nog niet verteld? Goed alles navragen, zodat het voor jou helemaal duidelijk is. Zijn ze bang voor TTTS?

Daphne B, wat geweldig om te zien, die dvd. Wat is jouw beebje al actief! En dat te bedenken dat dat nu ook in mijn buik gebeurt zeg. Zo'n wonder!
    Bedankt dat je ons even liet meegenieten! :D

Loel, helpt de lactulose al?

Kelly, wat balen dat het allemaal nie gaat zoals je zou willen. Goed dat je om jezelf denkt. KNUF!

Tinkerbell, fijn dat je je thuis goed vermaakt. Hopelijk zullen je bekkenklachten gauw verbeteren. Misschien kun je dan nogg een paar dagen per week werken?

Ryanne, wat een lompe gyn zeg. Jammer is dat. :(

Dieseltsje, welkom hier!

Ik heb ook weer een hoop mooie echo's voorbij zien komen. Heerlijk! Gefeliciteerd meiden.

4. martine

martine Bekend lid

Nov 23, 2006
    673
    0
    0
    @cassie: aaaahhh schattig filmpje van je dochter!

@mamadianax: gefeli met de mooie echo!

@cimu: fijn dat je echo goed was

@black daliya: gefeli met de echo

@kaatje: mooie echo!

@maimel: gefeli met echo

@loel: niet te van gebruiken hoor, werkt best snel. meestal zon 30ml per keer/dag

@daphneb: mooi filmpje zeg!

@daisy: gefeli met echo!

@amsy: jee wat een onzekerheid...hopelijk krijgt de kleinste nog een goede groeispurt

\@monalisa; mooie echo ook hoor!

@dieseltje: gefeliciteerd

gister bij vlk geweest, hartje daar ook al kunnen horen!

volgende week echo!

5. Aurelie

Aurelie Bekend lid

Jan 31, 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Amsy: wat een vervelend nieuws. Ik ga duimen voor een groeispurt voor je kleinste inimini!

Leuk al die echo's! Ik moet helaas nog wachten tot 9 januari. Tussen kerst en Nieuw maken ze geen echo's dus ik moet nog effe wachten. Ik had de echo graag eerder gehad, voor de zekerheid en omdat wij het met Kerst aan de familie willen gaan vertellen. Het wordt anders wel moeilijk met eten en drinken. Vooral omdat ik daar zo liefhebber van ben :oops: . En een echo geeft toch wel veel zekerheid. Nu hebben wij al wel een kloppend hartje gezien, maar toch. Ik heb al 3 vriendinnen waarbij het na 9 weken is fout gegaan en dat heb ik helaas goed onthouden.

Willen jullie trouwens straks het geslacht weten en gaan jullie dit dan aan de omgeving vertellen?
    Wij hebben het vorige keer wel gedaan, maar ik twijfel nu. Ben benieuwd naar jullie mening.

groetjes, Aurelie

6. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Fijn fijn ryanne dat je nuook vk mag. ik was daar ook ontzettend blij over gisteren!

7. Mona Lisa Smile

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Aurelie,

wij dachten ook dat we het wilden weten en nu twijfelen we weer. Het maakt het ook wel weer bijzonder bij de bevalling... Onder de kerstboom maar even over nadenken... We hebben nog ruim de tijd hé.

8. Mona Lisa Smile

Jul 11, 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Robine : jouw frummeltje lijkt op de mije hihihihih. Ik loop nu vermoedelijk gelijk met jou. Ik wacht de off. termijneco bij vk volgende week af en dan pas ik mijn banner naargelang aan...

9. loel

loel Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    2,097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ff snel tussendoor, lees straks bij.
    Lang leve de lactulose :D.

Wat een opluchting, dus bedankt voor de supertip!

10. ik ga het ook halen loel, je hebt er snel baat bij gehad zie ik.

Heb mn echo in mn album staan.

11. Ja heerlijk is het. Heb wel de nekplooimeting nog in het zh en de bespreking hiervan op 8 jan.
    Net gebeld met de vk en ga daar ook op 8 jan. voor een intake gesprek.

12. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    MLS: Hihi ze lijken op elkaar! Ws lijken ze dat de komende tijd allemaal ;) Lol. Lief he die kleine mensjes in onze buiken. Ben dr weer zo trots op. Laat nu de buik maar komen.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    De aller eerste 'foto' van ons 3e wondertje staat in mijn album!
    Ben vandaag naar de VK geweest en heb meteen een echo gekregen. Ben 8 weken en 2 dagen volgens de echo. Het was zo mooi om te zien! Het kleintje bewoog ook al! Zelfs de VK zei dat het erg vroeg was om dat zo goed te kunnen zien, maar we zagen heel duidelijk het garnaaltje zwemmen! En natuurlijk het hartje kloppen was ook weer een mooi gezicht. Heerlijk even genoten dus. Jan was ook mee en hij vond het ook erg mooi om te zien allemaal!
    Ik krijg als ik 12 weken ben ook weer een echo en een nekplooi meting en mijn bloed word afgenomen dan.
    Ik moet 20 Jan. weer terug komen naar de VK :D

14. passie83

passie83 Actief lid

Nov 12, 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    hey dames,

heb weer mooie echo's voorbij zien komen, morgen mag ik ook eindelijk, moet om 10 over 10 in het zh zijn. wij willen het geslacht ook niet weten, des te groter is de verrassing bij de geboorte he. wij gaan de echo(s) kopieren en inlijsten en aan mijn moeder en mijn vriend zn ouders geven als kerstcadeautje, want ze weten nog niet dat ik zwanger ben, zullen ze heel erg leuk vinden hihi.

voel me verder helemaal prima, geen zwangerschapskwaaltjes, wel nog steeds snel moe, maar goed.

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    hey dames! ooooh wat word ik ongeduldig als ik al jullie mooie echo's zie! ik moet nog wachten tot volgende week woensdag en dan krijg ik nog niet eens iets te zien of te horen..... zal wel na nieuwjaar worden! hoe houd ik dat vol?

@ Daphne B: heb je hele filmpje bekeken, fantastisch om te zien!

@amsy: laten we hopen dat ze alletwee gezond mogen groeien ! sterkte meid

@ de rest: mooie echo's!

16. passie83

passie83 Actief lid

Nov 12, 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    hey robine leuk om te zien dat je op dezelfde dag als mij bent uitgerekend. naja moet de echo van morgen nog even afwachten he haha

17. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Passie, komt vast goed! Kon ook inet anders dan 10 weken en 3 dgn. Weet precies wanneer t raak was ;) Mannetje kwam terug van weekendje Mallorca en boem, daar was de kleine ;) Hihi. Spannend morgen je echo. Eerste kindje?

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Goedemiddag allemaal,

Even kort vraagje over lactulose: waar haal je dat? (volgens mij is het wel genoemd, maar kan het niet meer vinden). Was net bij Kruidvat en daar hadden ze het niet.

Liefs Kaatje

19. passie83

passie83 Actief lid

Nov 12, 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    ja het is mijn eerste kindje, dus heel erg nieuw en spannend voor me, moet je trouwens perse een volle blaas hebben voor de echo?

20. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    Ik had het ook gelezen..volgens mij kon je het op recept krijgen via de huisarts.. maar kan het verkeerd hebben.

Share This Page