Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ook ik struin al een tijdje rond op deze site en meld me nu dan ook maar eens aan voor de juli mama's :)

Ik heb 3 zoons uit mijn vorige huwelijk en ben nu bijna 8 weken zwanger van mijn nieuwe lief :)
    Ik heb (in verband met meerdere miskramen en een onduidelijke cyclus) inmiddels twee keer een echo gehad en het zag er goed uit allemaal.

6 januari voor een nekplooimeting en bloedscreening en 9 januari weer volgende controle.

Ik ben de hele dag ontzettend misselijk en beroerd, duizelig, hartkloppingen en buiten adem, maar als het avondeten op tafel staat, smaakt dat me juist erg lekker :S

Ik zag prachtige echo foto's voorbij komen, gefeliciteerd dames!
    Ik ben niet in de gelegenheid om alle pagina's terug te lezen, maar heb hier en daar wat gesnuffeld.

Ik hoop dat het met de tweeling van Amsy (geloof ik) goed gaat komen... spannende tijd voor jullie ook!
    Pooh, is er al duidelijkheid over het waterhoofdje?
    Mijn oudste zoon is met Spina Bifida (open rug) geboren en kreeg ook een waterhoofdje. Een gespannen fontanel en "sunsetten" van de ogen waren de eerste tekenen bij hem, niet eens de schedelomtrek.

Ik vergeet vast een boel mensen nu nog, maar ik probeer mee te lezen en zo nu en dan te reageren, hoewel het niet mijn sterkste punt is om fanatiek te tikken ;)

Ik hoop dat er vele prachtige kindertjes op deze wereld bijkomen in de maand juli!

Veel liefs van Dommeltje

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    nicole84-- Ja ik vraag me ook af hoe ik het ga overleven om tot 5 jan. te wachten, nog 4 weken wachten! Dat is zo lang! Mijn vriend is er allemaal veel minder mee bezig en vindt dat die vier weken zo voorbij zijn. Bij mij duren de dagen maar lang en het lijkt echt eeuwen te duren!

3. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ja, werd een beetje melig van al die mooi echo's. Ik ben zo verwonderd van mijn lichaam en dat dat allemaal maar zo kan! Net weer twee manderijntjes op voor onze pagadder! Lekker veel vitamientjes...

4. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Wow, wat een mooie ech's allemaal weer! Kan niet wachten tot we ons hummeltje mogen bewonderen.
    Hier in Spanje is het normaal dat ze het geslacht vertellen, als je het niet wilt weten moet je het heel duidelijk vermelden. Maar, net als met Zoë, willen we het graag weten. Voor mij maakt het het dan toch nog echter als ik kan zeggen tegen mijn buik: hallo kleine meid, ofhallo kleine jongen :), maar dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.

Hihi, volgens onze buurvrouw (een scaht van een mens van over de 70) wordt het een jongen. Zij zei tegen ons nog voor wij het zelf wisten: Als jullie dochtertje tandjes krijgt, ben je zwanger van een jongetje. En wat denk je: Zoë kreeg haar eerste tandje en ik werd niet meer ongesteld ... We hebben al gezegd, als het een jongetje blijkt te zijn, gaan we een altaar bouwen voor de buurvrouw ;))).

Trouwens toen we de 3 maanden echo van Zoë kregen, zei de dokter, het is een jongetje ..., een maand later was het een meisje, dus na de eerste echo ga ik er nog niet van uit dat ze gelijk hebben wat betreft het geslacht.

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ja echt vreselijk! mijn man is ook veel geduldiger dan ik! probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. gelukkig komen kerst en oud en nieuw eraan!

6. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey hallo,

ik heb een vraag voor jullie. Naar 't schijnt moet je vanaf de 4de maand de zw BH aan... Mijn bh kunnen nu nog net :) Dus tijdens de kerstvakantie wil ook hiervoor gaan shoppen. Iemand die weet of je dan een cup groter moet nemen of gewoon je huidige reguliere maat.

7. Niet meer actief

ik had de zwangerschapsbh's gewoon in mijn eigen maat, die vallen volgens mij toch al wat ruimer uit.
    Overigens koos ik voor de voedingsbh's, scheelt na de bevalling ook weer ;)

Tja en je moet niks, als je bh's fijn dragen kan je ze gewoon aanhouden, ik heb ook altijd lang gewone bh's gedragen, maar ik merk nu bijvoorbeeld dat mijn beugels gaan knellen... dus koop binnenkort wat bh's zonder :)

Pas gewoon verschillende aan van diverse merken, dan weet je zo welke fijn zitten en welke niet

Veel shopplezier in ieder geval!

8. Niet meer actief

Kon niet achterblijven, heb mijn fotootjes ook maar even geplaatst :D

9. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    mooie echo van je ieniemieni frummeltje dommeltje!

10. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha dame's..

wat een mooie echo's allemaal...

gister hebben wij onze 2e gehad...

wat een wonder, weet voor het eerst in mijn leven wat een roze wolk is....

de baby was heel actief, lag geen moment stil, echt zo'n wonder dat er een klein mensje in je buik zit wat heel actief is maar wat je nog niet voelt...

voel me echt helemaal super, alle onzekerheden zijn weg en er is plaats gekomen om echt te gaan genieten...

begin een buikje te krijgen en loop er echt mee te pronken!

nou meiden, waarschijnlijk was het al opgevallen maar ben dus echt gelukkig!

Geniet er allemaal van....

11. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Wat een prachtige echo's allemaal! Heerlijk om mee te genieten, ik mag over een week weer!
    Over bh's: ik had begrepen dat beugelbh's (die draag ik normaal) slecht zijn ivm ontwikkeling melkklieren. Ik heb nu heerlijke sportbh, houdt de dames mooi in model en zit lekker. Maar begrijp dat we dan straks aan de zw/voedingsbh moeten? Waarom is dat?
    Groetjes!

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    even gegoogled:

De BH is zo ontworpen dat de zachte, gladde stof de borst de gehele dag en ook tijdens de slaap optimaal ondersteunt.
    De druk op de borst wordt geminimaliseerd en zoogkompressen worden op comfortabele wijze op hun plaats gehouden.

De Comfort ondergoedlijn is speciaal ontworpen om te dragen tijdens de zwangerschap en de borstvoedingsperiode.
    Deze BH is zeer prettig om te dragen tijdens de zwangerschap omdat de stof meerekt met de groeiende buste.
    Daarnaast is hij uitzonderlijk geschikt om te dragen wanneer u borstvoeding geeft.
    De cups kunnen met één hand en één- of tweezijdig geopend worden zodat u kan voeden zoals u dat wil.

13. Niet meer actief

Ik denk niet dat je echt iets "moet" dragen wat betreft bh's.
    Het is echter wel zo dat de speciale bh's veel draagcomfort hebben zeker voor je zwaarder wordende borsten.

Sportbh's kunnen ook prima, die geven veel steun.

Alleen hebben onze "jongens" soms wat meer "speelruimte" nodig, omdat we zo nu en dan richting Pamela Anderson gaan, hahaha

Lekker dragen wat je fijn vind, dan is het snel goed!

En bedankt voor de complimentjes, we zijn erg trots op ons beebje in wording :D

Iedereen heeft ook zo'n heerlijke foto's geplaatst, allemaal kleine beebjes, geweldig om te zien!

Veel liefs

14. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Tot nu toe kan ik m'n eigen bh's nog aan.
    Maar zal binnenkort toch maar eens ff gaan shoppen.
    Heb gisteren nog 2 leuke positiebroeken gekocht.
    Kan op dit moment nog goed m'n eigen broek dicht krijgen.

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Kaatje: je kan het bij de drogist kopen.

Mooie echo`s allemaal hoor.

16. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Cassie: ben benieuwd of jullie een altaar moeten bouwen ;)

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Mijn borsten groeien echt hard, heb er echt last van, rennen doet zelfs echt pijn. Ik was van plan deze week te beginnen met smeren om striae te voorkomen. Maar heb op mijn borsten de eerste als ontdekt. Morgen dus maar snel gaan smeren om erger te voorkomen.

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Heb weer heel veel mooie echo's voorbij zien komen! Toch prachtig al die kleine wondertjes in onze buiken?

Over borsten wil ik het niet hebben, ze zijn nog 2 maten groter door mijn vorige zwangerschap, hoop niet dat ze nu weer zoveel groeien, zit nu al op cup F. Ik draag nu nog wel een bh met een beugel, vind ik persoonlijk lekker zitten.

19. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Mooie echo's weer gezien meiden

Van mijn borsten heb ik nog geen last gelukkig. Vanmorgen wel voor het eerst staan kokhalsen.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    diantje,balen meid. Bij mij was t ook op zn hoogte punt in week 8-9. Nu neemt t af. Hopelijk bij jou ook snel!

Deel Deze Pagina