ik heb een doppler maar nog niet gebruikt. Er staat bij dat je tussen de 10 en 12 weken wat kunt horen maar wacht nog even af. Ben bang dat als ik niets hoor dat ik me ongerust ga maken.
dat is leuk zeg dommeltje! nynke kijk uit als je nu al ongerust bent. Je zult nog veel ongeruster zijn als je een keertje het hartje niet kan vinden (wat vrij normaal schijnt te zijn). Denk goed na of je het wel wilt gebruiken, vooral als je al snel in de stress schiet...
hey hey, Heb dus vandaag mijn echo in het zh gehad en was ontzettend mooi om te zien. Mijn beebje groeid goed en is nu 3.6 cm groot. Hij of zij zwaaide zelfs even naar ons, echt heel graapig om te zien. Ik ben wel 2 dagen later uitgerekend, maar hou gewoon mijn eigen datum aan. Ook heb ik het hartje gehoord, het klopt heel stevig. Ben dus helemaal op die roze wolk geklommen. Heb zelfs een traantje moeten laten toen ik het hartje hoorde. Vanavond zal ik de foto wel scannen en hierop zetten.
hallo meiden, vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen we weten niet hoe ze erop zullen reageren ik hoop dat ze het goed oppikken maar er is nu ook vervelende dingen in de famalie aan de had er zit een serfgeval aan te komen deze weken...... dus dat is minder ik laat jullie weten hoe het is afgelopen groetjes
Ik hoop voor jullie dat het positief ontvangen gaat worden dan! Wel vervelend met deze achterliggende gedachten, dan wordt het al snel beladen. Succes in ieder geval en laat het weten! Liefs
Pooh wat een opluchting zeg! Black daliya ik hoop dat ze goed zullen reageren op jullie nieuws! Succes met het vertellen!
hoi allemaal even over het hartje luisteren!had afgelopen dinsdag een afspraak bij de verlos. en was toen 11 weken en ik wilde heel graag dat ze het hartje ging beluisteren( doen ze normaal niet om dat het risico erg groot is dat je het dus niet hoord! en hij was idd niet te horen! dus pas op met zelf gaan luisteren. het kan dus zijn dat je hem dus voorlopig ook niet hoord en je kan je zelf daar waarschijnlijk erg gek mee maken!zou ik namelijk wel doen! kon woensdag ochtend trouwens gelijk terecht in het ziekenhuis voor een echo! echt geweldig! een klein spartelend mensje met een kloppend hartje en je zag zelfs al heel mooi een vol maagje! dus meneer of mevrouw is al lekker vruchtwater aan het drinken! dit was ook de eerste echo dat mijn vriend mee was en hij snapte er maar niks van dat je dat met z'on app. allemaal kon zien!haha! kort om ben helemaal gelukkig en vind het erg raar dat er zo een klein mensje in je buik zit!maar zo gaaf! nou dames hoop dat iedereen straks lekker op die roze wolk zit!
Wij hebben het ook pas aan iedereen verteld nadat we de eerste echo hadden gehad hoor. Wij wilden ook graag de echo zien zodat we wisten dat het goed zat.
ach sarah natuurlijk ben je niet de enige. Heel veel mensen denken zo en het is gewoon heel persoonlijk. Het ligt ook aan je karakter denk ik. Wij zijn zowieso nogal flapuiten van onszelf hihi
Voor iedereen heel persoonlijk, maar tegenwoordig is het bijna taboe om het vroeg te vertellen. Is echt iets Nederlands. Want als het mis zou gaan mag niemand dat weten want dat is ook taboe. We hebben het bij beide zwangerschappen ook na een echo aan de meesten verteld, maar die echo's waren wel rond 7,5 en 8,5 week...en als het dan misgaat vind ik het persoonlijk wel fijn dat er een aantal mensen al vanaf weten...
hallo meiden, het nieuws is niet goed ontvangen, helaas...... ben er kapot van ,ben helemaal verslag we wisten dat dit gebeurde ik hoopte alleen op een goede afloop groetjes