Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb een doppler maar nog niet gebruikt. Er staat bij dat je tussen de 10 en 12 weken wat kunt horen maar wacht nog even af. Ben bang dat als ik niets hoor dat ik me ongerust ga maken.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is leuk zeg dommeltje!

nynke kijk uit als je nu al ongerust bent. Je zult nog veel ongeruster zijn als je een keertje het hartje niet kan vinden (wat vrij normaal schijnt te zijn). Denk goed na of je het wel wilt gebruiken, vooral als je al snel in de stress schiet...

3. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    hey hey,

Heb dus vandaag mijn echo in het zh gehad en was ontzettend mooi om te zien. Mijn beebje groeid goed en is nu 3.6 cm groot. Hij of zij zwaaide zelfs even naar ons, echt heel graapig om te zien. Ik ben wel 2 dagen later uitgerekend, maar hou gewoon mijn eigen datum aan. Ook heb ik het hartje gehoord, het klopt heel stevig. Ben dus helemaal op die roze wolk geklommen. Heb zelfs een traantje moeten laten toen ik het hartje hoorde. Vanavond zal ik de foto wel scannen en hierop zetten.

4. Niet meer actief

@passie83..Gefeliciteerd!
    Geniet van je roze wolk ;)

5. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    passie mooi dat je het hartje hebt horen kloppen! Geniet maar lekker van je roze wolk!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lo wat fijn passie! Ik moet nog 5 dagen wachten... zucht

7. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hallo meiden,

vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen
    we weten niet hoe ze erop zullen reageren
    ik hoop dat ze het goed oppikken
    maar er is nu ook vervelende dingen in de famalie aan de had er zit een serfgeval aan te komen deze weken...... dus dat is minder

ik laat jullie weten hoe het is afgelopen

groetjes

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Echo van Sams hoofdje was helemaal goed! Gelukkig niks aan de hand dus! :D

9. Niet meer actief

Ik hoop voor jullie dat het positief ontvangen gaat worden dan!

Wel vervelend met deze achterliggende gedachten, dan wordt het al snel beladen.

Succes in ieder geval en laat het weten!

Liefs

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Pooh wat een opluchting zeg!

Black daliya ik hoop dat ze goed zullen reageren op jullie nieuws! Succes met het vertellen!

11. Niet meer actief

@Pooh..... Gefeliciteerd met de goede uitslag!
    Wat zal je opgelucht zijn :)

Lekker genieten nu!

Liefs

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    pooh-- Lekker dat jullie goed nieuws hebben, gefeliciteerd!

13. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    hoi allemaal

even over het hartje luisteren!had afgelopen dinsdag een afspraak bij de verlos. en was toen 11 weken en ik wilde heel graag dat ze het hartje ging beluisteren( doen ze normaal niet om dat het risico erg groot is dat je het dus niet hoord! en hij was idd niet te horen! dus pas op met zelf gaan luisteren. het kan dus zijn dat je hem dus voorlopig ook niet hoord en je kan je zelf daar waarschijnlijk erg gek mee maken!zou ik namelijk wel doen!

kon woensdag ochtend trouwens gelijk terecht in het ziekenhuis voor een echo! echt geweldig! een klein spartelend mensje met een kloppend hartje en je zag zelfs al heel mooi een vol maagje! dus meneer of mevrouw is al lekker vruchtwater aan het drinken! dit was ook de eerste echo dat mijn vriend mee was en hij snapte er maar niks van dat je dat met z'on app. allemaal kon zien!haha!

kort om ben helemaal gelukkig en vind het erg raar dat er zo een klein mensje in je buik zit!maar zo gaaf!

nou dames hoop dat iedereen straks lekker op die roze wolk zit!

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij hebben het ook pas aan iedereen verteld nadat we de eerste echo hadden gehad hoor. Wij wilden ook graag de echo zien zodat we wisten dat het goed zat.

15. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    gelukkig ben ik niet de enige die dat eerst wil weten. Dankje voor je reactie!

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ach sarah natuurlijk ben je niet de enige. Heel veel mensen denken zo en het is gewoon heel persoonlijk. Het ligt ook aan je karakter denk ik. Wij zijn zowieso nogal flapuiten van onszelf hihi

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Voor iedereen heel persoonlijk, maar tegenwoordig is het bijna taboe om het vroeg te vertellen. Is echt iets Nederlands. Want als het mis zou gaan mag niemand dat weten want dat is ook taboe. We hebben het bij beide zwangerschappen ook na een echo aan de meesten verteld, maar die echo's waren wel rond 7,5 en 8,5 week...en als het dan misgaat vind ik het persoonlijk wel fijn dat er een aantal mensen al vanaf weten... ;)

18. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hallo meiden,

het nieuws is niet goed ontvangen,
    helaas......

ben er kapot van ,ben helemaal verslag