Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    volgens die online test krijg ik een jongetje, blond haar, blauwe ogen en de Paus is de vader haha

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Deze heeft Vera gemaakt van het forum en gebruiken we als kerstkaartje :D

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

Ik krijg volgens de test een meisje , bruin haar bruine ogen (ik ben blond met groene ogen , vriend bruin met groene ogen)

en ik ben zwanger van Micheal Jackson ! whahaha

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Volgens de online test krijg ik een meisje met rood haar en bruine ogen en de vader is Michael Jackson! (arm kind)

Voel me wel aardig op het moment, zo af en toe ff lekker kokhalzen ;) maar verder gaat het goed.
    Vandaag een personeelsuitje van het werk van mijn vriend, we gaan varen op een boot in Amsterdam en onderweg lekker eten aan boord.
    Hoop niet dat ik misselijk word aan boord, lijkt een beetje raar :)

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hee! wat doen jullie allemaal met de vader van míjn kind? [-X

Ik had ook Micheal Jackson (brrrr), en een dochtertje met bruin haar, bruine ogen. Die haar en oogkleur zou kunnen, zelf bruin haar en groen/bruine ogen, vriend bruin haar blauwe ogen maar ik denk nog steeds dat het een knul is hoor! :)
    (ik had zelfs tijdens de echo opeens heel sterk het gevoel dat ik naar m'n zoontje keek :oops: )

Vanavond hebben wij ook een personeelsuitje van m'n vriend z'n werk (stageplek). We gaan uit eten, beetje jammer dat ik me niet helemaal vol kan proppen nu het een keer gratis is :)

6. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    goedenmorgen allemaal.

Gisteren drukke dag gehad.. heb even mijn huiskamer anders ingedeeld nadat er een bureau weg gegaan was en heb veel meer ruimte nu. Voel me nu wel gebroken en heel erg stijf. Nu alleen boven nog maar dat komt ook goed.

Heb net ook die test gedaan en ik krijg een jongen van 7pond 2 ons en de vader is pee wee herman.. wel grappig eigenlijk.

7. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hihihi die test is cool. Wij krijgen een meisje en de vader is: PeeWee Herman :)

Hoe gaat het hier verder meiden?
    Moet alles nog even bijlezen :oops:

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    haha, hebben jullie die poolman ook gezien? die had ik liever gehad ;) whaaah

9. Dwarrel

Dwarrel Lid

1 aug 2008
    87
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik lees het echt niet allemaal meer terug haahhahaha het gaat zo snel hier.

Hou het ook niet echt bij.

Een update van mij: gaat allemal goed het overgeven is er af en toe ook helaas bij.
    Maar gelukkig niet zo erg als bij de 1ste hihihih.
    Als ik te snel eet kan ik mij daar wel flink beroerd voelen pffff ben dan oo echt lamllendig.

Gisteren hebben we het grote nieuws aan mijn ouders verteld ze vonden het GEWELDIG ze reagerden erg lief en emotioneel.

Vrijdag mogen we eindelijk voor de 1ste keer naar de verloskundige voor een intake gesprek en een echo echt geweldig.

Hoop dat het verder hier met alle meiden ook goed gaat?.

Liefs Dwarrel.

10. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hihi, wat een mooi kaartje Pooh!

Hier alles prima, ik voel me goed (op een flinke verkoudheid na) maar ben wel bekaf. Vanacht heeft Zoë 3 keer overgegeven, eerst 2 keer in haar eigen bed, daarna heb ik haar bij bij in bed genomen, en toen kwam de derde lading, arm meisje. Mij nacht bestond dus voornamelijk uit bedden verschonen, Zoë poetsen, en kleine vingertjes uit mijn neus en oren halen.... Hopen dat er vanacht wel geslapen kan worden. Ze heeft net weer een hele fles op dus ik heb hoop ;)

11. Cassie

Cassie Actief lid

5 jul 2007
    252
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier nog ff een keertje. Ik ben vandaag 11 weken zwanger! Ik heb 2 pagina's die ik altijd kijk wanneer ik weer een weekje verder ben. Misschien dat jullie ook leuke pagina's hierover gevonden hebben en dat we die uit kunnen wisselen..

Ik kijk altijd bij de zwangerschap van week tot week.

M'n beebje is al zo groot als mijn pink!

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Heb gisteren de babysound gekregen. Heb het hartje nog niet kunnen vinden. Wel een slagader van mezelf, maar die was best zacht te horen. Over een paar dagen nog maar eens proberen.

Ik ben ook nog steeds misselijk en moe. Mijn smaak veranderd echt vaak. Wat ik een paar weken geleden wel nog lekker vond, kan ik nu niet meer ruiken. Er is eigenlijk nog maar weinig wat ik kan eten. Heb het idee dat ik nu op mijn piek zit qua misselijkheid. Hoop toch wel dat dit binnenkort over is. Zie er al tegen op als dit nog 30 weken zo door zou gaan :(

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier word de misselijkheid steeds heviger, al had ik vanmiddag ineens heel erge behoefte aan mc donalds! vreselijk, terwijl ik de laatste tijd toch heel bewust aan het eten ben haha. nou ja moet kunnen toch?

zijn hier ook al meiden die al het een en ander hebben gekocht? ik heb al een aantal rompertjes, speentjes en pyama's aangeschaft! (kan het gewoon niet weerstaan!)

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi nicole ,
    Heb ook al een aantal hele schattige pakjes gekocht , sokjes , slabbetjes en speentjes :)

Kan het ook echt niet weerstaan :p

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @miamel: ja leuk is het he! en mijn mams werkt in een babykleertjes winkel, en ik krijg daar 25% korting dus dat is helemaal erg! (voor mijn mams trouwens ook, die kan haar salaris dalijk meteen weer uitgeven whaaah!)

16. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    Ja wij hebben ook al wat kleine dingetjes gekocht zoals een speentje enzo, we konden het echt niet laten haha. Elke keer als ik de zeeman ofzo voorbijkom, moet ik even kijken of ze wat nieuws hebben haha.

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    *Bitch fight started, grijpt MiaMel aan haar haren en schreeuw wat moet jij met mijn kerel*....ik ook hahahahaha, de eerste keer was ik niet zwanger.

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb nog een hele mooie pagina daar zijn filmpjes gemaakt echt in de baarmoeder, super mooi om te zien, en per week is alles te zien.
    dan moet je links in het menu zoeken naar movie theater.
    Dat is echt per week prachtig om te zien.
    rechts in de balk kun je ook de nederlandse vertaling erbij zetten.

19. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames

Dus ik ben de einge met Bill Clinton als vader :)

Kelly heb je even een PB gestuurd 8)

Wauw vandaag 11 weken :D

Voor de misselijk dames ik hoop dat dit naar 12 weken overgaat,
    misselijk zijn is echt een naar gevoel :pale:

Ladies have a nice sunday

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    help meiden, ik maak me zorgen!
    gisteravond ineens superkramp (of ik ongesteld moest worden, maar dan erger)
    uiteindelijk verdween het weer en nu voel ik niks meer, ook geen misselijkheid. Tis vast niks, maar vind het toch een beetje eng....
    eerst dacht ik : oh ik wacht wel op de 12 weken echo, maar nu heb ik zoiets van ik wil toch wel ff weten of alles goed zit!

Hoe groot is de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap eigenlijk?

Deel Deze Pagina