Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hahahaha :p

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hoi Nicole ,
    Ik had echt een heeeeeeeeeeeeeeeel verhaal getikt maar het venster sloot opeens ! Grrggg@#$%^^^&&**(!#@#$%^^&**

Het kwam er eigelijk op neer dat je symptomen niet altijd hetzelfde zijn en een tijdje kunnen wegzakken en daarna weer terug komen.
    Dat is heel normaal.

De krampen zouden kunnen komen van je darmen die plaats moeten maken voor je baarmoeder , of je banden die uitrekken door je baarmoeder enzv.
    Het kan veel oorzaken hebben en hoeft niet altijd wat te betekenen.

Geloof ik had je bij een bbm-zwangerschap al eerder veel krampen moeten hebben....

Maar bel ma, even je verloskundige om het allemaal zeker te weten!

Doe rustig aan en maak je niet te druk voor de beeb !

Liefs

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hoi miamel, thanks voor je lieve antwoord! en heel duidelijk ook! en geruststellend. Omdat het mijn eerste zwangerschap is maken alle dingen me zooo onzeker he.....

heb hiervoor steeds niet echt krampen gehad dus ik schrok er erg van. Toen ik met een warme kruik op de bank ging liggen ging het weer over. Misschien heb ik ook teveel gedaan gisteren (verven van de kamer van mijn (stief)zoontje, bureau in elkaar gezet etc..)

ga vandaag maar eens goed relaxen, misschien helpt dat.

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ps: irritant he als je net een heel verhaal typt en het weer weg is... grrrr

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ben blij dat ik je gerustgesteld heb! :D

Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent en ook dat je behoorlijk schrikt.
    Maaar als ik het zo lees heb je gisteren echt teveel hooi op je vork genomen! Je moet natuurlijk veel bukken en tillen met de dingen die je gister heb gedaan, dan kan je lichaam je op deze manier ook wel een seintje hebben gegeven van HEY doe eens rustig aan! :p

Ik denk dat je er heeel goed aan doet om vandaag lekker met de beentjes omhoog te zitten ! :D (dat doe ik ook lekker! :p)

p,s ooooooooh ik kan er echt NIET tegen als m,n hele verhaal ineens weg is! Heb het wel vaker gehad en heb toen een poosje de hele tijd van m,n post een kopie gemaakt ... Maaaar dat schiet er vaak bij in natuurlijk ..

M,n vriend schrok net echt wel even van me hahahaha
    Sprong helemaal uit m,n vel :p
    Ik : $%^%&&***(((&&%$Computerr !
    Hij : :confused: :confused: :confused: :confused:
    (oops hih)

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    whahahahaha, ja ik kan af en toe ook zo vloeken als mijn hele verhaal weg is. Had ik vorige keer hier ook. echt een heel serieus verhaal getypt waar ik echt over na had gedacht en toen was het weg! grrrrrrrrrr

Maar goed, je hebt alsnog gereageerd en daar ben ik je dankbaar voor ;)

ik ga nu een babysite aanmaken, had er een gemaakt op groeimee.nl maar die vind ik niet zo leuk dus ga een andere aanmaken !

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Leuk dan je een babysite gaat maken !
    Als je bent bevallen kun je de hele website ook laten branden op een cdrom is leuk om te bewaren!

Als ie af is stuur je me dan een link?

Succes !

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
  9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    wat een mooie foto,s !

Echt een hele mooie jurk die je aanhad op de bruiloft zeg!

Leuk verhaal over jullie mekaar hebben ontmoet !

Weet zeker dat je babysite ook ontzettend leuk gaat worden!

10. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hey miamel, ik probeer steeds mijn achtergrondkleur te veranderen, maar het lukt niet (alleen de onderste balk verandert, de rest niet grrr) weet jij hoe je dit voor elkaar krijgt? ik heb wel de betaalde 20 euro versie ;)

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ok te vroeg gepiept, hij doet het nu! hihi

12. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
  13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Leuke kerstachtergrond ! Schattig beebje zeg! (smelt!) :)

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen meiden.

Staat de kerstboom al bij jullie? Wij gaan hem zo opzetten. Heb er zin in. :D

Wij hebben ook een babysite gemaakt, zie maar onder website. Is toch wel heel leuk om dat bij te houden. En terug te lezen.

Ik had laatst ook enorme buikkrampen. Dat bleken ook mijn darmen te zijn. Heb toen een buikmassage gedaan en de pijn was de volgende dag weer weg.

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    wat een leuk dagboek heb je al bijgehouden zeg! heel mooi. en hoe heb je jouw achtergrond zo mooi gedaan?

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier staat de kerstboom al vanaf sinterklaas :oops: had er dit jaar zo'n zin in!

verder kan ik je site niet zien als ik op de link klik!?

17. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hier staat de kerstboom sinds vorige week zondag :D Is erg gezellig :D
    Er liggen zelfs al pakjes onder :D

18. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier ook al pakjes onder de kerstboom! staat zo gezellig vind ik :D en mijn zoontje zit elke dag te raden wat er allemaal inzit!

19. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Oow wat lief! :D
    Wij hebben hier nog geen kleintje rondlopen, maar ik kan me wel voorstellen hoe dat zou zijn :D :D :D

20. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    Bij ons staat de kerstboom sinds woensdag al, er liggen bij ons ook al 2 pakjes onder, maar die zijn niet voor ons, die zijn voor mn moeder en mn schoonouders. Daar zitten die lijstjes in met 2 echo's van ons klein wondertje, kan niet wachten tot we de cadeautjes kunnen geven haha, ben zo benieuwd naar hun reactie.

Deel Deze Pagina