Die bloemetjes of hartjes ? Ik had alleen geen betaald account gedaan , dus ik kan nu geen berichtjes meer in m,n dagboek zetten Binnenkort maar even omzetten !
nou echt klein is hij niet meer hoor, hij is al bijna 11 Ik ben op mijn 17e al moeder geworden van een mooie stiefzoon! (hij woont fulltime bij ons dus het voelt gewoon als mijn zoon, ben nu 24)
Hier staat geen kerstboom maar de ramen zijn leuk versierd! We hebben nog een Heeeeeel klein huisje dus het pas gewoon echt niet.... Binnenkort verhuizen ! Volgend jaar vieren we het dubbel
haha nee ze weten het nog niet, niemand van onze familie weet het nog niet. volgende week mag ik eindelijk vrijuit spreken, dan ben ik 3 maand ver
Oow leuk! Lijkt me wel moeilijk om je mond te houden zeg. Ik kon het niet en heb het mijn moeder 2 weken geleden verteld.
ja ik vind het ook super moeilijk om het voor me te houden, maar ik weet waar ik het voor doe he. die 3 maanden grens zit aldoor in mn achterhoofd waardoor ik het niet vertel, maar wil wel graag hoor. ik wil het ook zo graag vertellen aan mn opa en oma dat ze weer een achterkleinkind erbij krijgen. mijn opa is net voor 2 weken terug uit het ziekenhuis ontslagen omdat hij geöpereerd is aan zn darmen, hij heeft darmkanker, gelukkig wel goedaardig, maar toch, ben bang dat het alsnog mis kan gaan he. maar ja nog ff 1 weekje volhouden dan bel ik ze gelijk op, zullen ze heel erg leuk vinden, dat weet ik nu al
Hallo meiden, Ik heb een paar dagen niet meegelezen op dit forum maar ben nu weer een beetje bij. Wij hebben het ook nog aan niemand verteld. Wij gaan het op eerste kerstdag vertellen.. Dan komen beide ouders en broers eten.. Dan ben ik als het goed is 11 weken. A.s. woensdagmiddag eindelijk de eerste echo! Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat ik zwanger ben.. Ik hoop dat, dat veranderd als ik a.s. woensdag de echo zie.. Echt spannend!
Het lijkt me ook leuk om het met kerst te vertellen, ik kon het alleen niet zo lang voor me houden en heb met 5 weken heel de familie al ingelicht Al die leuke reacties waren geweldig en ik had als voordeel dat ik lekker tegen m'n moeder en tantes kon klagen over alle symptomen. Wij hebben dit jaar jammer genoeg geen kerstversiering, we zijn al een hele tijd bezig met het verbouwen van het huisje en gezien ik de klusser ben thuis heeft het de afgelopen 3 maanden een beetje stil gelegen. Alle kerstspullen liggen dus nog in de opslag maar ik ben van plan het volgend jaar ruimschoots in te halen. Ach we vieren het toch bij de familie dit jaar dus heel erg is het ook weer niet Gisteren had ik eindelijk weer puf genoeg om wat te doen dus lekker 2 zakken cement er door gedraaid en wat gaten in muren dichtgemaakt. Wel behoorlijke steken in 1 bil daarna! Die heb ik de laatste tijd wel vaker als ik wat drukker ben. Beetje irritant.
Hier staat de boom ook sinds donderdag! Zooooo gezellig! Hier liggen er ook kadootjes onder, maar dat zijn van die langzaam verkleurende lichtkadootjes!
Oh, ik heb trouwens een ontzettend leuke puzzel van een vriendin gekregen, een 3d model van een baby in de buik. http://www.famemaster.com/Product/4D-Puzzle-Toys/educational/Gift-Box/4D-Puzzle-Toy-Education-Pregnancy-Pelvis-Model-26060.htm
oooohhh ik wou dat ik zo goed mij mond kon houden! met de kerst ben ik nog steeds niet aan de grens dus ik dacht, ja dahag ga echt niet nog langer wachten hihi heb het aan de meeste mensen na 7,5 week al verteld en met de kerst aan de andere kant van de familie dan ben ik 9,5 week. en als het misgaat zijn die mensen er hopelijk ook voor ons! maar ik begrijp helemaal de keuze om te wachten hoor, ik kan het alleen niet whaah
Aah ons buurjongetje komt net een tekening brengen. Heeft ie speciaal voor ons gemaakt. Echt zo schattig De tekening hangt nu op de koelkast
oh die is gaaf! ik heb van een vriendinnetje de voor de geboorte box gekregen, met daarin een 3d dvd en een pilates dvd + kalender. Echt een heel mooi cadeau: http://www.hokshop.com/online_bestellen ... tebox.html
Heb ook maar eens een buikfoto geplaatst in mn album, van vandaag, precies 11 weken. Nicole: Zijn je buikkampen over? Niet tevele zorgen maken hoor, zal vast groeien aan de binnenkant van je bm zijn.
Wij hebben de kerstboom ook al staan. Gisteren een uitje gehad van het werk van mijn vriend, de bus was rookvrij. Daarna hadden we een rondvaart door de grachten van Amsterdam en er stonden geen asbakken maar dat duurde helaas maar 10 minuten want er vroeg iemand aan het personeel of er gerookt mocht worden, werd gelijk beroerd van de lucht. Ben dus naar een aantal mensen toegestapt en gelukkig ging iedereen daarna aan dek roken. Heb mensen ook uitgelegt dat het meeroken ook zeer schadelijk is voor de baby en dat ik geen enkel risico wil lopen tijdens deze zwangerschap door mee te moeten roken met een ander. Aan het eind van de avond gingen we bij ons in de buurt nog even met z'n allen naar de kroeg en daar stond het helaas ook blauw van de rook maar gelukkig was er achter een grote zaal waar niet gerookt werd en ook nog een een bandje speelde dus een leuke avond gehad. Valt me op dat heel veel kroegen zich niet aan het rookbeleid houden, hun kant van het verhaal begrijp ik ook goed hoor, het scheelde hun heel veel in de omzet zodat ze bijna de deuren konden gaan sluiten dus nemen ze de boete's die ze kunnen krijgen maar voor lief. Vooral als er in andere kroegen wel gerookt mag worden gaan hun klanten daar heen en scheelt het hun 1000 euro omzet per week.
Nicole ik heb soms ook erge buikkrampen maar denk dat het van de darmen komt, kan soms erg slecht naar de wc. Je baarmoeder groeit nu ook en dat voel je soms ook flink trekken aan je banden en je buik.
Hoi allemaal worden allemaal leuke kerstdagen zo te horen! wij gaan het ook met kerstvertellen. Ik twijfel nog tussen een echofoto inpakken of een shirt met ik word grote zus.. nog steeds elke morgen of middag spugen, hopelijk binnenkort wat minder wij willen weer weten wat het wordt, maar ga tegen anderen zeggen dat we het niet weten, vorige eer heef iedereen namelijk maanden aan mn hoofd lopen zeuren wat het nu werd...lekker niks gezegd!