net hartje weer gehoord met angelsound, vind het een uitvinding zon ding! vorige keer kon ik het later pas horen trouwens. dus niet schrikken als het nog niet luktv
Ik heb net ook even geprobeerd of ik het kon horen met de Angelsound maar ik kon nog niks horen. zal nog wel te vroeg zijn. Waar moet je precies dat ding plaatsen?
ik heb het ook net geprobeerd maar dat ding is hardstikke zacht! Denk dat als ik pas hoogzwanger ben ik met dit ding eingelijk wat zal horen! Zelf,s m,n eigen hart hoor ik bijna niet!
yep heb het bij de vlk ook gehoord, bij de vorige zwschap kon het ook nog niet, maar nu kwam mn baarm net boven mn schaambotje uit. dacht ook dat het niet kon, maar toch!
je moet ook heel laag zoeken en is soms even zoeken . hoor mijn eigenhart heel hart en duidelijk ook, gebruiken jullie wel goede gel? anders gaat het ook niet namelijk..
@martine: gaaf zeg dat je het hartje al kan horen. Ik koop er expres geen omdat ik dan meteen in de stress schiet als ik een keer niks hoor... @ spirit: ja het gaat alweer wat beter met t buikje. Ik merkte wel dat het mijn darmen niet waren, heb een chronische darmziekte dus die voel ik altijd goed aan, het was echt mijn baarmoeder. Maar goed ik was gelukkig vanochtend al gerustgesteld. Weet je trouwens al iets over je kleintje? of was jij dat niet? @robine: mooi buikie al hoor! ik heb 's avonds al een mooi bolletje, zal vanavond eens een foto plaatsen als ik tijd heb
@martine: moet je ook niet hard drukken met de angelsoud of valt dat wel mee? En plaats je hem dan net boven je schaambeen? Bij mij is het nog niet gelukt. Je zou denken bij een tweede dat de baarmoeder al snel hoger komt.
Je moet hem inderdaad net boven je schaambot plaatsen. Soms iets meer naar rechts, soms iets meer naar links. Je kan ook zelf al voelen of je baarmoeder al boven je bot uitkomt. Gewoon ontspannen op je rug liggen en voorzichtig voelen. Hopeijk hoort iedereen binnenkort gauw het hartje van de beeb kloppen, of dat nu thuis is of bij de vk/gyn.
Nicole ik weet niet of je mij bedoelt maar ik heb afgelopen maandag mijn eerste echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen, staat ook een foto in mijn album van de echo!
Denk dat t heel verschillend is wanneer je met de angelsound iets kan horen. Bij mij ligt mn BM bijvoorbeeld heel ver naar achteren gekanteld, dus kans van slagen is nog niet zo groot en t ligt nog allemaaal achter schaambotje.
Jaah echt wel. Even een gekke vraag. Net hebben we geklust maar nu bij het afvegen had ik heeeeeeeeel licht roze bloed. Niet veel. Is dit erg? of komt het echt van het klussen?
wannabemommie: Nee kan geen kwaad. Had dat bij mn vorige zwng schap ook. Komt doordat je haarvaatjes wat meer bovenop liggen en wat gevoeliger zijn voor contact. Geen zorgen maken hoor! En gewoon lekker klussen als je zin hebt, doen wij ook
Ik durfde eerst niet, dus in het begin heel voorzichtig, maar nu net iets minder voorzichtig gedaan Maar thanx voor je antwoord meis. Zal me geen zorgen maken proberen dan.