Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hou t gewoon ff in de gaten, ws was t alleen ff bij afvegen, wordt t meer moet je ff aan de bel trekken!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Je baarmoedermond is nu ook zo goed doorbloed. Dat roze verlies komt vast daardoor. No worries!

3. wbpepe

wbpepe Actief lid

Nov 8, 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Er was een tijdje terug een tip over caffeïne vrije cola met suiker, zonder zoetstoffen. Kan het niet terugvinden... Weet iemand het merk en waar te kopen?

Bedankt!
    Linda

4. deetje

deetje Bekend lid

Dec 10, 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi Linda,
    Dacht bij AH, Huismerk. Anders kindercola?
    Ik krijg nu last van maagzuur, da's ook geen pretje maar begreep dat rennie mag.

Fijne avond iedereen! Ik ga aftellen tot 12 weken echo woensdag!

5. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik kan dan niet rustig zitten, moet dan echt om de 2 min. naar de wc, terwijl dat helemaal niet nodig is. Dus probeer nu ff mijn gedachten te verzetten.

6. Wannabemommie

Dankjewel!

7. Wannabemommie

Fijne avond!
    Ik tel met je mee, want ik heb dan ook een Echo :D :D :D

8. wbpepe

wbpepe Actief lid

Nov 8, 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    AH huismerk is het helaas niet.....
    toch bedank voor de hulp! :D

morgenochend inktake bij de VK, spannend!

9. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    is dat niet die cola gold? die geef ik altijd aan mijn zoontje, omdat ik niet wil dat hij cafeine binnen krijgt in die vorm. (hij mag ook dit maar in hoge uitzondering) maar ik weet niet goed of er geen zoetstoffen inzitten

ik had vandaag een fotoshoot (ben hobby fotografe) en heb binnenkort een dikke buik om op de foto te zetten. Haar partner komt ook mee en ik zit vol ideeen! dus mocht er iemand hier zijn die straks op de foto wil met haar dikke buik, dan doe ik dat voor 30 euro. Krijg je ook nog een cd-rom met alle foto's en de mooiste bewerkt.
    ff reclame maken kan geen kwaad he :p

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik moet zeggen dat ik absoluut geen behoefte heb om te "klussen" ben veel te moe en gaar... gelukkig begrijpt mijn man dat. En als ik klaarkom doet het ook hardstikke zeer... vreemd hoor.

Ik heb weer zo een ontzettende last van mijn maag (gehad) oooh wat vreselijk. Ik lig dan echt te gillen van de pijn. Mijn man is eerder uit zijn werk gekomen ervoor en vandaag is mijn moeder bij me komen zitten. Ik denk dat ik me morgen ziek meld... voel me nog niet echt tof.

11. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    hm debby balen dat je zo'n pijn aan je maag hebt!
    mijn buikpijn is inmiddels weer weg....

klussen is ook hier niet echt aan de orde. Heb het een aantal keer voor mijn manlief gedaan, maar ja, is niet echt aan mij besteed op dit moment. ben kapot elke avond!

12. wbpepe

wbpepe Actief lid

Nov 8, 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Pfffff, klussen; moet er niet aan denken!
    Heb overal last van. Misselijk 24/7, sjaggo, moodswings, emotioneel, pukkels, stink uit mond en snel naar zweet, moe zo moe. Dan is klussen wel het laaaaaatste waar ik nu aan moet denken. Sorry voor manlief, maar die moet zichzelf maar even helpen. Misschien dat ik me over een week of wat lekkerder ga voelen. Stel je voor dat ik misselijk wordt tijdens....?! Whaaaaa! hihi. :confused: :confused: :confused: :confused:

13. Wannabemommie

Goeiemorgen meiden!

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

15. loulou79

loulou79 Actief lid

Jan 29, 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    goedemorgen allemaal!

17. morgen all

18. Wannabemommie

Hoe is het met iedereen? nog plannen voor vandaag?

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

Aug 7, 2007
    2,976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier geen plannen want ben helaas ziek :cry:

20. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

Nov 29, 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Goede Morgen!
    Ik heb net de kerstboom neergezet, kwam alleen tot de ontdekking dat er vorig jaar erg veel ballen kapot zijn gegaan. Dit jaar heb ik ook een grotere boom, dus hij is nu erg kaal. Ik ga zo maar even naar het tuincentrum om nog wat bij te kopen.
    Verder ga ik vandaag het huis helemaal schoonmaken. (een heel spoor met naalden van de schuur tot de huiskamer)(en het huis staat vol met dozen van kerst die allemaal weer naar zolder moeten)
    Ook ga ik boodschappen halen. Dat doe ik tegenwoordig meerdere keren per week. Normaal deed ik dat 1x in de week, maar dat is nu echt niet meer te tillen. Daarom meerdere keren per week zodat het kleinere beetjes zijn.

Fijne dag allemaal!

Share This Page