Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    en hoe het hier gaat.... Vandaag erg last van lage rug pijn en buikkrampen(of darmkrampen?) en hoofdpijn. Heb vandaag een hoop klusjes te doen, maar ga evengoed rustig aan doen...

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

@Sarah: idd wel rustig aan doen meis.

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    ja net erboven, maar druk niet hard hoor. Bij mij was het net iets van het midden af net bovenschbeen te horen

4. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    alweer 10 weken! wil eigenlijk eens opzoek naar een kerstboom vandaag!

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb net mijn huis schoongemaakt. En had niet echt veel plannen. Gelukkig maar want moet zo mijn dochter van school halen, omdat ze ziek geworden is. Moest van alles regelen omdat ik zelf geen auto rij en ik dus afhankelijk ben van iemand. Ze zit namelijk 25 km verder op een speciale school en met openbaar vervoer is niet handig. Dus ga het maar lekker rustig aan doen voor de rest.

6. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

De cola zonder cafeine en kunstmatige zoetstoffen is kindercola.

Verder alles goed hier?
    Zijn er echo's vandaag?
    Ik heb morgen de 12 weken echo, zoo spannend!
    Hier krijg ik nu echt een hard babybuikje, nog heeeel klein maar echt aanwezig :)
    Zal er vandaag ook niet veel zijn, moet nog douchen dan naar de fysio.
    Daarna boodschappen doen en het huis schoonmaken wat nu onder de haren zit van de kat nog (die we overigens weer weggebracht hebben gisteren omdat mijn vriend te bang was voor hem) en eten koken ondertussen (stoofvlees, heerlijk).
    Dus druk dagje nog.

Liefs

7. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Fijn weekend gehad?
    Hoe is het verder met iedereen?
    Ik heb een super weekend gehad,
    ben een weekendje naar Antwerpen geweest.
    Vandaag heb ik lekker het huis gepoetst,
    en boodschappen gedaan.
    Vanmiddag ga ik op verjaardags visite.
    Heeft er iemand ervaring met een 9 maanden dagboek?
    En welke heb je dan?
    Het lijkt me wel leuk om bij te houden.

8. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hallo,

iedereen die vandaag een echo krijgt heel veel plezier.

we hebben gisteren met onze schoonouders gepraaat ze hebben er spijt van hoe ze reagerde
    dus dat is opgelost ...... ben echt blij van

ik heb verder nergens last van alleen heel erg moe ben niet vooruit te branden.

oja gisteren mijn dochter onder de douvhe gedaan nou..... de hele douche was overstroomd ik had de overloop klets nat dus als we naar boven gaan de sokken uit... moet even kijken hoe ik het droog krijg.

ga nu de ouste ophalen van school
    doei

9. Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal.

Ik heb vanmorgen even snel alles teruggelezen, en het was heel wat!
    Dat testje zal ik snel eens doen :)
    Verder wil ik iedereen die het prachtige geluidje van de hartslag heeft gehoord en diegene die een mooie echo hebben gehad feliciteren.. er is niets mooiers!

Hier staat de kerstboom inmiddels al bijna een week :)
    ik ben nog altijd heel erg misselijk, maar het spugen valt gelukkig mee. Wel heb ik veel last van darmkrampen omdat ik ook erg slecht naar het toilet kan :(
    Het weekend ben ik lekker door lief verwend, mocht heerlijk blijven liggen en toen ik beneden kwam was de tafel gedekt en de kids waren helemaal klaar :)
    Door de extra rust in het weekend was ik wel minder beroerd dan doordeweeks en dat is ook wel weer eens lekker.
    Ik lees bij de meeste dat het rond een week of 12 wel minder wordt, dus daar gok ik dan maar op. Misschien dat de vermoeidheid dan ook wat afneemt, wordt ik in de avond ook weer wat gezelliger LOL

Dit weekend hebben we het de familie en mijn kids verteld en de reacties waren ontzettend leuk!
    Zeker van de kinderen ook, ze vinden het heel erg leuk, maar omdat het zover weg is gaan we er nu nog niet teveel op in... laten het weer even rusten.
    Ex-man is ook ingelicht en die kon het uiteraard helemaaaaal niet waarderen.
    Kreeg weer boel naar mijn hoofd geslingerd, maar goed... dat moet dan maar even.

Sorry voor het hele verhaal... moest het ff kwijt :)

Veel liefs Dommeltje

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb me vandaag ziek gemeld dus nog niet zoveel plannen. Ik moet alleen brood halen straks maar ik durf toch bijna niks te eten met die maagpijn.

Hier staat de kerstboom ook al weer een week. Ik ben nog niet helemaal klaar maar heb er ook niet zo veel zin in dus misschien laat ik hem wel zo.

11. kimvnb

kimvnb Lid

14 jul 2008
    26
    0
    0
    Limburg
    Om 14.45 uur afspraak bij VK. Was vorige week ook daar ivm beetje bloed verlies en zagen een mooi kloppend hartje.
    Ze vertelde me 1,5 week korter zwanger te zijn dan we dachten. (of het vruchtje heeft een groeistop).
    Vandaag weten we meer, hoop dat het vruchtje gegroeid is!
    Misschien word ik dan toch een augustus mamma.
    Zie er tegenop, hoop dat alles goed is.

Geniet ervan dames.

12. Crissy77

Crissy77 Lid

12 dec 2008
    81
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben een nieuwe juli mama. Als het goed is wordt ons kindje in week 29 geboren. Ben nu bijna 10 weken, en heb vrijdag mn eerste afspraak bij verloskundige. Heb wel al echo gehad afgelopen woensdag. Vind het echt superspannend allemaal.

Groetjes Crissy

13. Niet meer actief

@debby82... Beterschap ermee, hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen... lekker jezelf verwennen en goed rusten. "knufff"

@kmvnb... Vervelend is dat, dan zit je nog altijd in onzekerheid!
    Ik hoop dat je straks een mooie echo krijgt met een goed gegroeid vruchtje zichtbaar, zodat je je heerlijk kunt aansluiten bij de augustusmama's :)
    Ik zal voor je duimen!

@chrissy.. ook welkom hier, ik ben een weekje later uitgerekend, op 24 juli :)
    Fijn te lezen dat alles goed gaat... geniet en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!

Liefs allemaal
    Dommeltje

14. Niet meer actief

......ennne...@black daliya.. FIjn te lezen dat het is uitgepraat....beter ook, dan voel je je een stuk prettiger!

Er wordt zo te lezen ook flink in huis gewerkt, ga ik hier vanmiddag ook maar weer eens doen, vanmorgen gewerkt.
    Dames, poets ze allemaal, sterkte met de zieken en degene die echo;s krijgen nog, heel veel plezier!

Liefs

15. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    sorry dames ff echo berichie van deze kant. stond vanochtend weer op met enorme pijn in mijn onderbuik echt niet normaal, kon niet eens staan om mijn tanden te poetsen....
    ben toen later naar mijn werk gegaan maar ook daar ging het niet over. Ik heb toen de VK gebeld en die heeft me later teruggebeld. Ze denkt dat het bandenpijn is, omdat ik geen bloedverlies heb. Donderdag krijg ik toch een echo voor de zekerheid en woensdag eerst langs de VK.
    (ook al maak ik me een beetje druk, ben nu toch wel blij dat ik niet tot 12 weken moet wachten.....)

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    heb net trouwens heel lang in bad gelegen en lig nu op de bank. Het is een drukke week op school (ben juf) dus zou het liefst gewoon werken, maar ging echt niet vandaag! maar goed, duimen dat het weer zakt en ik ga nu al niet meer tillen

17. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Nicole-- Wat vervelend dat je zoveel last hebt, Hopelijk gaat het in je buik toch nog allemaal goed. Zoals je vk al zegt, zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je niet mega zorgen te maken. Wel echt super dat je eerder vast een echo hebt. daar ben ik wel een beetje jaloers op.
    doe lekker rustig aan!
    beterschap.

18. Crissy77

Crissy77 Lid

12 dec 2008
    81
    0
    0
    @Nicole, oh wat vervelend dat je zo'n last hebt van bandenpijn. Wel fijn dat je een echo kan krijgen. Ik had afgelopen dinsdag wel last van een beetje bloedverlies, maar geen buikpijn verder. Toen wilde de verloskundige ook voor de zekerheid een echo doen, en alles was goed.
    Dat zal bij jou vast ook zo zijn. Komt goed.

@Dommeltje, dank je wel. En leuk om te lezen dat je een week later dan ik uitgeteld bent. Spannend allemaal he.

19. Niet meer actief

@nicole84... Bah wat vervelend dat je zo'n pijn hebt.
    Ik snap dat je juist deze week graag zou werken op school, maar neem jezelf maar goed in acht. Fijn dat je snel een echo krijgt voor de zekerheid, maar geen bloedverlies is harstikke positief toch!
    Rustig aan doen en lekker een dagje banken, kan zeker geen kwaad ;)

@chrissie, ja het is zeker spannend, maar ook ontzettend genieten hoor!

Liefs

20. Niet meer actief

hey dames,

Iedereen met een echo of vk afspraak vandaag veel plezier!
    Geniet van dat mooie moment!

Hier terug van de bekkentherapeut.. heb oefeningen gekregen en moet vaak blokjes om lopen omdat mijn conditie redelijk slecht is.
    Wat wel heel leuk was, was dat de therapeut mij vertelde dat ze 9 weken zwanger is van haar 2e. Zoo leuk! zitten we straks samen met een dikke buik haha.
    Verder is mij verboden om nog te stofzuigen, dweilen of te tillen (lichte dingen mag vanzelfsprekend wel).
    Maar ja, vandaag ga ik nog stofzuigen en dweilen en daarna zal ik het aan mijn vriend overlaten.

Hebben jullie het huis al schoon? ik moet nog beginnen haha.

Liefs

Deel Deze Pagina