Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nicole, als ik jou was zou je ik je niet teveel zorgen maken hoor. Zolang je geen bloedverlies hebt zal het gewoon heftige bandenpijn zijn.

Kimvnb: ik hoop voor je dat je een mooi gegroeid vruchtje ziet vandaag hoor!

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    mijn huis is nog niet schoon, er komt steeds van alles tussen. Mijn kat had vanmorgen alles onder gekotst! zelfs over de verwarming heen BAH dat gaat er tussen zitten enz. Zo vies! Komt ook nog eens bij dat ik zelf ook nogal een zwakke maag heb, dus ik stond er zelf ook bij te kokhalzen!
    dat heb ik natuurlijk wel schoongemaakt. en straks de kerstboomnaalden nog even opzuigen en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.

kreeg vandaag ook te horen dat mijn ex ook een kindje verwacht, zij zijn nu 13 weken zwanger. Hij zal wel verbaasd zijn als ik over een paar weken met hetzelfde nieuws kom haha.

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    thanks voor alle lieve berichtjes meiden!

@sarah1987: ik snap het heel goed. Ik had eerst hetzelfde gevoel naar de rest die mochten ook allemaal eerder. Ik vind het zelf een beetje een geluk bij een ongeluk, want om je eerlijk te zeggen had ik liever gewacht tot de 12e week zonder deze helse pijn ;)

@ tinkerbell: haha zit er voor jou ook nog een klein voordeeltje aan toch!? niet stofzuigen enzo, lijkt me heerlijk voor een tijdje ;) leuk dat ze zelf ook zwanger is

@ nog een keer sarah: hihi wat een grappig nieuws over je ex. Die zal wel verrast zijn!

hier gaat het wel zo lang ik op de bank blijf liggen, maar ga morgen toch op school proberen hoor. Vind het ook zo sneu voor de kids en mijn assistent (die moet het nu in haar uppie doen...)
    maar goed, nog 3 dagen werken en dan heb ik kerstvakantie laten we hopen dat ik daarna kwaalvrij ben voor een tijdje ;)

4. Niet meer actief

Jaaa het is wel een voordeel, maar mijn vriend is niet zo schoonmakerig..
    Dus ben bang dat er dan 1 keer in de 3 weken eens gestofzuigt wordt ofzo. Dan ga ik het alsnog zelf doen. Maar ja, hij zal wel moeten he haha.

Hier is inmiddels het huis schoon, het ruikt dan altijd zo lekker he naar schoonmaakmiddel :)

Nou, belde net het uwv op.. het kan nog 2 weken duren voor ze uitbetalen! En dat vanaf 1 december... Pfff... wat erg zeg!

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden,

Voelde ik me de laatste dagen weer beter, kreeg zelfs zin in eten, heb ik vandaag alweer 2x moeten spugen. :( Echt zo balen. Vooral als je aan het werk bent.

Nicole, doe het rustig aan. Denk aan jezelf en aan de kleine! Ging jij nou die foto's maken? Wat leuk zeg!

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ja ik ben dat van die foto's! had ook een oproepje geplaatst hier op t forum, maar die werd verwijderd ;) wist niet dat ik geen reclame mocht maken, maar snap het wel hoor..

7. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey meiden,

Ik moet het even van me afschrijven.

Gisteren hebben mijn mannetje en ik in lange tijd weer geklust :oops: en na die tijd had ik wat heel licht roze bloedverlies. Vanochtend was het over, dus ik was helemaal blij. Alleen vanmiddag na een stukje wandelen en een hele zware tas te hebben getild allemaal BRUIN!
    Ben zo bang! Woensdag hebben we een echo, maar zou willen dat het NU kon! Ik wil weten of ons beebje er nog zit.

Bruin is alleen bij het afvegen, verder geen stolsels ofzo.

Sorry voor de details. :oops:

8. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Hoi dames,

Vanmiddag ben ik om een echo geweest het was fantastisch het hartje klopte en zwaaide steeds met het handje :)

Voor degenen die morgen een echo hebben heel veel succes

9. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Het lijkt me erg leuk!
    Maak je dan zelf de foto's?

10. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Maak je maar niet te druk,
    zolang het maar geen helder rood bloedverlies is.
    Je beeb zit gewoon nog veilig in je buik!
    En je ziet het echt wel als je een miskraam hebt gehad!
    Kop op he meid!

11. Wannabemommie

Dankjewel.
    Wil gewoon dat de baby blijft!

12. Niet meer actief

@tinkerbel, lekker samen zwangeren dus! Enne, niet zo eigenwijs zijn he, laat de stofzuiger staan, dat is echt funest! ;) Wel balen van het UWV... die kijken ook nergens naar!

@sarah1975... tja, op een zieke kat zit je natuurlijk niet te wachten nu... maar goed. Wel grappig dat je ex ook zwangert nu... die zal vast wel verrast zijn als jullie komen met het nieuws!

@nicole84... ik hoop voor je dat je de komende 3 daagjes vol kunt maken op school, tis nu ook zo gezellig daar! Nu nog ff van je rust genieten he!

@wannabemommie... ik denk niet dat je je al te druk moet maken, aangezien je geen buikkrampen hebt en echt bloedverlies/stolsels is er waarschijnlijk niets aan de hand. Bruin verlies is vaak oud bloed, dus het kan zijn dat je met het klussen een wondje hebt opgelopen aan de baarmoedermond, omdat die nu super doorbloed en erg kwetsbaar is. Misschien zijn het de naweeen er nog van.
    Je beebje zit echt goed beschermd hoor ;)
    Vertrouw je het echt niet, gewoon aan de bel trekken hoor!

@sucre... jeetje dat is balen, denk je dat het beter gaat worden en dan zo'n dag...bah!
    Hopelijk knap je snel echt op!

Liefs

13. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Black Daliya: fijn dat het uitgesproken is!

@ Hoi Crissy

@ Nicole: even rustig aan doen. Ik heb laatst op het werk ook echt van de pijn moeten zitten. Het was ook een super hectische dag. Mijn VK zij ook dat het waarschijnlijk bandenpijn is.

@ Daantje: super dat je een mooie echo hebt gehad!

@ wannabemommie: ik snap dat je je eigen druk maakt, maar volgens mij is het heel onschuldig.

Hier lekker te snotteren achter de laptop. Lekker vroeg naar bed vanavond :D

14. Margrietje

Margrietje Actief lid

18 nov 2008
    166
    0
    0
    Welkom Crissy.. Wat grappig we zijn op dezelfde datum uitgerekend!

Afgelopen woensdag had ik boven en op zolder (incl. trappen) gestofzuigd en de badkamer schoongemaakt en daarna had ik ook behoorlijk veel last van buik en rug. Na even rustig aan gedaan te hebben, ging het weer prima! Kennelijk geeft je lichaam het vanzelf aan als je 'te ver' gaat. Kortom; luister naar je lichaam en volg je gevoel.

Ooh... overmorgen de eerste echo... Ik kan niet wachten! Spannend, spannend, spannend...:-D

15. Niet meer actief

hey dames,

Wordt nu toch wel zenuwachtig hoor.. morgen dan de 12 weken echo, is toch een beetje een magische echo in mijn ogen.

Daantje, mooi he zo'n echo... echt super voor je!

Wannabemommie, ik denk dat het wat oud bloed is wat er na de vrijpartij niet uit is gekomen...
    Dus heeft zich een beetje opgehoopt wat er nu langzaam uit komt.
    Niks om je zorgen over te maken denk ik.

16. hallo all

wat een mooie echo´s weer.

@ Tinkerbell wat gaat de tijd toch snel he. Je banner kruipt zo trag voorbij en toch alweer bijna 12 weken.

ik mag 24 december voor de 12 weken echo.

@ loel hier nog een snotteraar.

@ Black daliya wat fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten. En nu met zn allen genieten.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    wannabemommie: Wat de anderen al schreven, niet teveel zorgen maken. Bij mn eerste ben ik 4 maanden ongesteld gebleven met bruinverlies etc. Zat toen ook allemaal goed. Bij jou vast ook wel hoor. Morgen de echo he, spannend, ga duimen dat je een mooi bewegend hartje en kindje te zien krijgt.

18. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Ryanne: zakdoekje delen ;)

19. Wannabemommie

Thanx meiden voor jullie lieve woorden.
    Zolang ik maar rustig blijf zitten of liggen gaat het goed. Mag morgen van mijn manager ook thuis blijven, das wel fijn, kan mijn lichaam even bijkomen.

@Robine: Woensdag is de echo, dus nog 2 nachtjes slapen.

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @wannabemommie: inderdaad meis, heel normaal schijnt het te zijn! we hebben vandaag ook geklust, alleen niet met penetratie (vanwege die krampen vandaag) maar het ging heel goed! heb nog geen bloedverlies en weet dat ik ook een beetje zou schrikken, maar je leest het overal dat je baarmoeder meer doorbloedt is dan anders....

@Ani: ja ik maak zelf de foto's!

@alle mensen met echo's: gaaaf! kan niet wachten, mooie beebs worden er geboren in de maand juli! nu ik donderdag al mag ben ik extra "excited" weet geen normaal nederlands woord hiervoor. op de een of andere manier maak ik me na het antwoord van de VK een stuk geruster
    ben erg benieuwd of ik echt zo ver ben als we zelf denken

fijne avond nog allemaal, misschien kom ik strakkies nog ff kijken

Deel Deze Pagina