Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Je hebt 10 december toch al een echo gehad?
    Staat in je onderschrift.

2. Niet meer actief

Mag ik vragen wanneer ze ingedaald was?
    Een vriendin van mij is 26 weken en haar kindje daalt nu al in. De vk zegt dat ze rekening moet houden met een vroeggeboorte.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @hierom wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte meis!

@duimelijn ik ben jaloers... ik zou ook wel op een subtropisch eiland willen wonen.

@tinkerbell ik heb niet het idee dat ik dat nu al zou kunnen weten, is nog veel te vroeg om daar over na te denken voor mij

Vandaag de grote dag van de echo. Helaas mogen we pas op 19.15 uur... dus nog even geduld. Mijn man is nu weg voor een sollicitatiegesprek. Spannend!

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ja klopt, hartje klopte toen, maar sinds gisteren bruinverlies. Is nu wel minder aan het worden gelukkig.

5. Crissy77

Crissy77 Lid

12 dec 2008
    81
    0
    0
    Oh wat spannend Debby, heel veel succes vanavond.

6. Niet meer actief

Oh ok... en heb je nu vandaag de echo ipv morgen?

Debby veel succes vanavond!

7. Wannabemommie

Jup... over 2 uurtjes alweer.

8. Niet meer actief

Spannend meis, maar ik denk dat alles gewoon goed zit hoor ;)
    Bruinverlies is gelukkig niet erg.
    Maar wel goed dat je zo snel voor een echo mag!

9. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Tinkerbell: weet niet meer precies in welke week dat was, moet ik even nakijken in de papieren, maar iig nog niet met 26 weken!

10. Wannabemommie

Denk ook wel dat het goed zit. Helemaal omdat het nu minder wordt.
    Ben ook blij dat ik zo snel mag, maar heeft ook te maken met de vorige keer, toen had ik een mk gehad.

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had dat bij sam ook. Had ook al bij 25 w de tas klaar staan en bij 30 weken vaak naar de eerste hulp gemoeten ivm krampen. Uiteindelijk ook te vroeg geboren bij 35w6d ;)

12. Niet meer actief

Wow, ik heb dat gevoel zoo sterk he! ga ook echt heel vroeg de tas klaar zetten!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik ga super hard voor je duimen! ;)

14. kimvnb

kimvnb Lid

14 jul 2008
    26
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,

Leuk om te lezen dat we allemaal hetzelfde delen. Ook ik heb gisteren mn echo gehad en alles zag er goed uit. Een kloppend hartje en 1 week korter zwanger dan we dachten.
    Blijf toch nog een juli mamma : ) (31 ste)

15. Niet meer actief

Kim wat fijn dat de echo goed was!
    En ja dan maakt dat weekje ook niks uit he als je het hartje hebt gezien :)

16. Wannabemommie

Dankjewel maar heb er geen vertrouwen meer in, net naar de wc geweest en helder rood bloed :(

17. Niet meer actief

Nee toch meis!
    Ik hoop zo dat het toch een onschuldige bloeding is hoor.
    Mijn duimen zullen overuren voor jou draaien hoor!
    Ik zal er niet zijn als je het verteld hoe de echo was, maar echt ik duim voor je!

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wannabemommie fijn dat je vandaag al mag komen voor een echo, dat kan je pas echt helemaal geruststellen denk ik.

Hierom wat erg dat het weer mis is gegaan. Heel veel sterkte voor de komende tijd!

De rest die vandaag een echo krijgen heel veel plezier, geniet van de beelden!

Ik heb vanmiddag een gesprek op mijn werk, zit nog steeds in de ziektewet door mijn vorige zwangerschap en het overlijden van ons zoontje. Het is de eerste keer dat ik er weer heen ga, zou volgend jaar weer op therapeutische basis gaan beginnen maar ik weet niet hoe het nu gaat nu ik weer zwanger ben, bloeddruk was al aan de hoge kant de vorige keer dus moet rustig aan doen van de gyn.
    Mijn collega's leven gelukkig wel erg met me mee en ik denk dat ze heel erg blij voor me zijn dat ik weer zwanger ben.

Gisteren ook te horen gekregen dat een hele zieke collega afgelopen zaterdag is overleden, ze had al anderhalf jaar kanker en was erg ziek, ze wilde zelf ook niet meer verder leven. Het was altijd een erg sterke vrouw van 90 kilo maar ze woog nu nog maar 35 kilo. Ze is helaas maar 56 jaar geworden. Ik wil wel naar haar crematie toe maar dat zal wel heel erg emotioneel voor me zijn, ben bang dat alles van Nick* weer boven komt en teveel spanning is niet goed voor me.

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wannabemommie ik zal heel erg hard voor jullie duimen, ik las net dat je nu helder bloed verliest. Sterkte!

20. Niet meer actief

Och spirit, wat erg van die collega.
    Je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is.
    als je wilt gaan dan ga je, denk je dat het te emotioneel wordt dan stuur je misschien een brief ofzo?

Zal wel spannend worden op je werk zeg, want met een hoge bloeddruk mag je niet werken toch?

Deel Deze Pagina