Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik kon het niet laten en heb net de VK gebeld :D

Op donderdag 27 november hebben we onze eerste echo en dan op dinsdag 2 december het intake gesprek. Ik mocht (ivm vmk van vorige maand)ook wel eerder een echo maar heb aangegeven dat het gevoel zo goed is en wel wil wachten tot 9 weken. Heb dan de stille hoop dat je meer ziet dan bij zes of zeven week!

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    En de afspraak met de HA is afgezegd :)

3. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Ik kon me ook niet meer inhouden en heb de VK ook gebeld. Ik heb 1 dec, zowel 1e echo als intake. Wat lijkt dat nog ver weg zeg!

@ Shanna: succes bij de gyn vanmiddag.

4. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey wat goed Robin 77! Ik weet nog niet bij welke VK ik wil. Even straks een vriendin belen waar zij is geweest. En dan ga ik vanmiddag ook bellen voor een echo rond de 9 wkn.

Hey heeft er iemand al de blije doos aaangevraagd of vinden jullie dat hoop flauwekul. Wat krijg je dan eigenlijk en wordt je dan nagebeld of zo?

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Spannend he! Ach, nog vier weekjes...vliegt vast voorbij ;)

6. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Was ik Shanna. Ik ga over een halfuurtje... Dus vanmiddag doe ik wel een verslagje... Oooooohhhh ik heb helemaal niet gewerkt vanochtend!

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, álles wat ook maar een ietsiepietsie beetje met de baby te maken heeft wordt aangevraagd 8)

8. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Flauwe kul welnee joh je krijgt het tenslotte gratis,erzitten allerlei baby producten in en waarde bonnen je krijgt er 2 voor de bv en erna je krijgt een hoop ik vraag hem in iedergeval wel aan ook die van etos en ook die van kruidvat dubbel op :)

9. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Ja echt wel! Moest net denken aan de 1e keer dat ik bij mijn dochter voor de echo ging. Toen ik frummel in beeld zag was het eerste wat ik zei, Goh, ik ben echt zwanger, hihi. (ik had toen ook bijna geen zwangerschapsklachten)
    Heel bijzonder moment.

@ MLS: veel succes vandaag! Ik heb de blije doos nog niet aangevraagd, maar ga het wel doen. Was erg leuk de vorige keer.

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Tinkerbell: wil jij de lijst even aanpassen en de nieuwe afspraken noteren?

11. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi! Duizelig teruggekomen van m'n werk... ik eet wel goed maar voel me zooo slap..

@ Shanna: super meid dat je een afspraak hebt, ik duim voor je!

@ MLS: hoop dat je al wat ziet straks? Spannend!

Er is ergens een topic over blije dozen, welke wel en niet leuk zijn. Daar staat ook bij bij welke je wordt nagebeld (gewoon verkeerd telefoonnummer invullen kan toch ook?). Ik durf nog niets te doen, vind het nog zo spannend allemaal en stel dat het misgaat?

Verder heb ik ook de chinese kalender gekeken, daar staat een meisje.

Ga nu lekker even niksen...

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jooooehoooooooeeeeeeee!

Wat gaaf zeg! Heb mijn klein frummeltje gezien... Ben door het dolle heen. Ik zal'm zodadelijk inscannen en dan gaat ie het album in. Vooralsnog alles goed (voor zover dat ze dat kunnen zien). Ik ben 5 a 5,5 week volgens de gyn. Maar ik hou het op 5 weken. Ik blijf zowiezo tot 12 weken bij haar onder begeleiding. Ze is echt heel leuk en voel me ook ontzettend fijn bij haar.

Nieuwe afspraak 18 november 10.00. En dan wellicht 3 weken later weer een echo... ben daar heeeeeel blij mee. Het is toch wat hoor. Ben nog steeds aan het bekomen. Wat was ik blij dat ik dat stipje zag. Natuurlijk is die van de 18de pas echt spannend, want dan gaat het er om hé of het hartje klopt....

Ga 'm nu even inscannen... even wachten dames!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    @Robin77, goed dat je nu toch naar de VK. Een echo-apparaat is zo duur, dat huisartsen dat meestal niet hebben, zelfs sommige VK hebben geen echo-apparaat. Maar ja, die zorg heb je nu toch niet meer!
    @Monalisasmile, ben benieuwd naar de foto!

Zijn jullie ook zo snoeperig en vreterig? Ik heb constant lekkere trek!

14. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
  15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhhhhh een kleine frummel, maar duidelijk aanwezig ! Super hoor!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    MLS: Waarom loop je bij de Gyn? En vanwaar zo een vroege echo? Misschien heb ik iets gemist of er overheen gelezen hoor....

17. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Robine,

Ik heb het elders wel al een keer verteld en niet hier, maar hier komt ie:

We waren pas van juli bezig, maar 2 maanden op rij kreeg ik al vroeg na de ovulatie licht bruin slijmverlies. In augustus ging mijn menstruatie gepaard met hevige krampen en zaten er stukjes bij. Vanwege beide verschijnselen bij HA aangeklopt. Ik ben echt al heel lang van de pil af, dus dat kon het niet zijn. HA suggereerde te kort aan progestoronhormoon zodat het bevrucht eitje zich niet kon innestelen en heeft me doorverwezen naar gyn. Van mijn verhaal afgaand op de feiten vermoedde hij nl. dat ik 2 vkm's op een rij had gehad.

In september even pauze ingelast. 24-9 bij gyn geweest en deze bevestigde aan de hand van mijn temp.kaartjes in aug een vkm. Die van juli twijfelde ze. En daarom sta ik onder haar begeleiding. De afspraak van vandaag stond al ingepland in het kader van een algemeen vruchtbaarheidsonderzoek. Ik heb maandag gebeld met het goede nieuws, maar ze wou met och even zien. Ze wil het nu in de gaten houden. En daarom mag ik de komende weken om de 2 a 3 weken voor een echo komen. De volgende is dus weer de 18de...

Ik voel me ook een mazzelaar hoor, want velen onder jullie moeten nog 4 weken wachten op de 1 e echo. Maar mag ik heeeeeeeeel bliiijjjjj zijn met dit fotootje?

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    MLS: Owwwwwwwwwww ok, ik snap em! Fijn toch voor jullie dat je al zo goed gecontroleerd wordt! Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan, maar je moet maar vertrouwen hebben hoor! Supergaaf in ieder geval zo een echootje, al is ie ienieminie. :) Wij moeten idd nog 5 weken wachten, maar ach, dat vliegt ws ook zo voorbij.

19. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Wow! Wat een prachtig stipje! Geniet ervan!

20. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Nu zit ik pas op een roze wolk. Ja en het is nog maar een ieniemienie stipje hé :) :) :) :)
    Maar ik geniet! Ik zit hier met een lach op mijn gezicht, die krijg je er echt niet meer af! Ben wel blij dat je hier alles kan delen... Ik loop over van de emoties...

Deel Deze Pagina